Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Dressyr Ska tävla dressyr KM nästa helg och vet inte vilket program jag ska rida. Tror det blir LB:1 men jag måste bara fråga. LB:1 som...
Svar
1
· Visningar
879
Dressyr :confused:Är det fler än jag som upplever att Prestige dressyrsadlar är svåra att hitta en korrekt sits i? Red en kompis häst igår, och...
Svar
14
· Visningar
2 419
Dressyr Ni som rider dressyr, tar ni bort martingalflärparna på tyglarna eller har ni dessa kvar?
4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 925
Senast: bollen__
·
J
Dressyr Hejsan! Jag undrar hur gammal man får vara för att tävla C-ponny. Är det 16 eller 18 alla säger olika xD TACKSAM FÖR SVAR :D Kram Jennie
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Victovie
·
C
  • Låst
Dressyr Hej! Har precis anmält till en dressyrtävling, lokal såklart och ett lätt program som Lc:1. Har mest varit på hoppbanan tidigare så...
Svar
1
· Visningar
1 026
F
Dressyr Jag har precis börjat träna dressyr igen efter ett flera månader långt uppehåll. Hästen orkar nu bara bära sig nåt varv på volten i...
Svar
14
· Visningar
1 768
Senast: Fitness
·
R
Dressyr Jag tänkte prova på en klubbtävling nu i vinter och sen kanske komma ut på nån lokal tävling till våren. Jag har en hingst, men en mkt...
2
Svar
23
· Visningar
3 625
Dressyr Så vad tycker ni om ändringarna i tr smo kommer att gälla från 09. Finns på ridsports hemsida Jag själv reagerade starkt på mom...
2
Svar
20
· Visningar
1 827
Senast: PrinceFair
·
C
Dressyr Är det någon som är mindre blind än jag som kan berätt för mig vad det står i TR om avanmälan till tävling? I TR I hittar jag bara en...
Svar
3
· Visningar
998
Dressyr Har inhandlat ett Robert pinchless bit, kandarstång, som är rörligt/ledat i mitten vid tungfriheten och nu undrar jag om någon har...
2
Svar
24
· Visningar
2 488
Senast: weasel_
·
  • Låst
Dressyr Oljade och pusslade ihop nya kandaret ida. När jag då tog isär det gamla för att ta av betten så ser jag att kräldjuret varit på och...
Svar
2
· Visningar
856
Dressyr Behöver lite tips på hur jag ska få igång startmotorn på hästen jag rider nu. Sto, 6 år, ca 1,80, hon har inte gjort så mycket, men är...
2
Svar
20
· Visningar
3 248
Senast: Marvin
·
Dressyr På regional LB/LA på stor häst? Är det som på ponnytävlingar, eller är nivån högre eller lägre?
Svar
5
· Visningar
1 011
P
Dressyr Jag sitter här och ska anmäla mig till en klubbtävling. Det är LC, LB, LA som gäller men jag kan inte bestämma mig... LC är ju urbota...
Svar
9
· Visningar
1 387
Senast: PonnyBus
·
Dressyr Jag har varit på jakt efter ett svart kandar men inte hittat något jag gillat i bra prisklass. Nu är problemet löst. Jag köper inget...
Svar
5
· Visningar
1 287
O
  • Låst
Dressyr Jo, det är väl det! Sen om det ligger nån sanning i det eller inte...låter jag vara helt osagt. Det jag undrar...oavsett vilken nivå...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 011
Senast: break_a_leg
·
  • Låst
Dressyr Nu alla dressyrare, dags att visa upp era snyggast pannband! Skriv märke, pris och inköpsställe om ni vet/minns. :)
18 19 20
Svar
388
· Visningar
46 843
Senast: break_a_leg
·
M
Dressyr Jag förstår att kravet på samling ökar i takt med klassernas gradering. Jag brukar titta på sändningarna på TV, där det finns...
Svar
7
· Visningar
1 399
Senast: Nidoking
·
E
Dressyr Jag kollade i TR, och där står det att det är tilllåtet att rida med stångbett? :confused: Får man rida med Pelhamstånd då? :confused...
Svar
9
· Visningar
1 307
Senast: NilaD
·
N
Dressyr Ja, finns verkligen L:B1 2007 ? Har anmält mig till en tävling med hittar bara L:B1 2006 ! :)
Svar
1
· Visningar
856
Senast: supersara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka