Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

O
Dressyr Hej! Tänkte nu höra lite vad ni har för några erfarenheter om sånt här. Jag har haft min dressyrhäst i 2 månader nu, och förra veckan...
Svar
18
· Visningar
2 379
Senast: Oliiivia
·
C
  • Låst
Dressyr Vad har ni för dressyrsadlar? Vad kostar de? nya/begangnade? Lägg gärna in bild Skriva vad du tycker om den också!
2 3
Svar
59
· Visningar
15 242
Senast: break_a_leg
·
Dressyr Även om några av er kanske har någon tävling kvar så känns det dags för en summering. Har ni uppnåt era tävlings (och tränings)mål...
2
Svar
27
· Visningar
2 200
Senast: aprilia
·
Dressyr Ytterligare en sadeltråd . Jag börjar fundera på om jag ska dra i väg hästen till utprovaren igen.Eftersom jag blir sämmre och sämmre i...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 191
Senast: Lancet
·
Dressyr http://www.fei.org/Media/News_Centre/News/Pages/summ.aspx?newsName=news-DressageCommittee-3Nov08.aspx Hela dressyrkommitten får avgå...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Fiorano
·
S
  • Låst
Dressyr Är jag blind eller är det ingen hälsning i LC:1 2008 i början? Textat program...
Svar
7
· Visningar
2 405
Senast: murran
·
M
Dressyr Då var det dags för min lilla bäbis att debutera :o! Hon rids på ett dynamic Rs bett som hon gillar mycket. Vad jag kan hitta i TR så...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: miisen80
·
Dressyr ska debutera i dressyr med lillgrabben nu (4år) på söndag, på hemmaklubben :p. Känner nämligen att jag vill veta hur han beter sig INNAN...
2
Svar
34
· Visningar
2 511
Senast: TeamLundVer
·
Dressyr Har ett mkt energiskt sto som vi nu börjat det svåra arbetet med att göra riktigt bra halter med...:angel: och det går jättebra så...
2
Svar
31
· Visningar
3 721
Senast: Malinigbg
·
Dressyr Jag är en färgmatchningsgalen människa. Träns och sadel måste matcha i färg. När pållen växte ur den gamla dressyrsadeln vart det inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 546
Dressyr Enligt en "ny" undersökning i Häst och ryttare nr 4:2008. -"Det kan vara så att hästen flyttar vikten bakåt och lättar med framdelen...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: C_L
·
Dressyr Alltså, jag är ingen nybörjare vad gäller hästar så det är inte vad detta handlar om. Jag har en häst som har något av det mest...
Svar
11
· Visningar
1 635
Senast: gunhild
·
E
Dressyr vad är en genom riden häst ? När är en häst genomriden? Vad anser du ? Folk verkar se på detta på olika sätt, och då är det kul...
Svar
12
· Visningar
1 170
Senast: LaBanba
·
F
Dressyr Då jag har en bekant som jobbat på ett stall nere i Spanien, som föder upp utbildar och säljer PRE (mycket till Sverige) och en annan...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 222
Dressyr Har snurrat runt som en tossig p åstan och bort till ridskolan. Där får jag veta att det kommer vara en liten klubbtävling i mitten av...
Svar
7
· Visningar
888
R
  • Låst
Dressyr Får man tävla dressyr med pessoa bett? om inte kan man tävla med vanligt 3-delat och gummisnodd? Måste man ha dressyr shabrak ellr...
Svar
11
· Visningar
1 615
L
Dressyr Hejsan allesammans! Vill bara meddela att jag är så himla glad att TR ÄNTLIGEN ändras till 2009 och man numera får tävla häst med...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 847
Senast: TinyWiny
·
K
Dressyr vet att hästen är väldigt omusklad, men det jobbas på:)
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Hedwig02
·
Dressyr vad händer om man rider lätt i ett dressyrprogram? alltså inte hela, men nåt steg nu o då. man kan väl inte bli utesluten eller få fel...
Svar
18
· Visningar
1 811
Senast: Behati
·
F
Dressyr Jag har inte ridit regelbunden dressyr på min häst sedan i våras. Riktigt fin, stark och välmusklad har han inte varit sedan förra...
Svar
10
· Visningar
940
Senast: Fitness
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka