Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr jag har läst igenom TR om dressyr, men hittar inget om KM! :confused: Vilka bestämmelser gäller vid KM? Får man t.e.x ha martingal...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: Covergirl
·
B
Dressyr med mina 176 cm finns det inte många dressyr-sadlar som jag sitter skönt/får bra sitts i, som samtidigt passar en rakryggad häst. Min...
Svar
6
· Visningar
1 220
Senast: mariahmia
·
Dressyr Av diverse anledningar funderar jag på att skippa vita ridbyxor + schabrak när jag ska tävla i helgen och istället ha beige på både...
Svar
12
· Visningar
1 934
Dressyr Hej! Filmade lite igår när jag red, och nu vänder jag mig till er dressyrexperter och undrar lite om bakdelsvändningar. Jag har helt...
2
Svar
24
· Visningar
3 089
Senast: Elanor
·
Dressyr Jag valde att lägga tråden under dressyr eftersom det är meningen att det ska bli en dressyrhäst av den här unga damen, om hon lugnar...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 225
Dressyr Jag är så gammal så jag kommer ihåg att man förr tävlade i ljusbeiga ridbyxor. Jag tycker dessutom att det är vrålsnyggt. Nu undrar...
Svar
12
· Visningar
1 195
Dressyr Har en 3 åring som behöver en ny sadel då ingen utav mina nuvarande passar. Hästen har en spikrak rygg med normal manke, stora bogblad...
2
Svar
28
· Visningar
3 358
Senast: hahaha
·
Dressyr Jag blir stollig på mig själv, men tyvärr går det ut över hästen :confused: Har kämpat som en gris med min häst i över 1 år och vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 032
Senast: Snyggve
·
Dressyr Eftersom jag med största sannolikhet kommer få kommentarer om det: ja, jag vet att det mesta går att hitta i TR... Men det är så många...
2
Svar
23
· Visningar
2 264
Senast: super
·
Dressyr Måste fråga er om det här när sadelstropparna går igenom sadelgjorden från insidan och sedan ut mot spännena. Är det bara jag som...
2
Svar
27
· Visningar
2 224
Senast: feel
·
Dressyr Jag är på jakt efter en ny dressyrsadel till min sällsynt knepiga lilla häst. Han har väldigt kort, bred o svängd rygg. Dessutom har han...
Svar
17
· Visningar
4 766
·
Dressyr Det talas ju mkt om hur svängd eller rak rygg hästen har, ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska referera till, :okanske ni...
2 3
Svar
41
· Visningar
11 478
·
F
Dressyr Första programridningen på söndag! Är måttlig nervös. Har egentligen aldrig tränat dressyr med pållen. Men hon håller inte för...
Svar
6
· Visningar
1 473
Senast: Falskhet_
·
Dressyr Hjälp mig nu, hur tycker ni att dessa sadlar ser ut att ligga? Henri de Rivel Anthenor Efter man suttit i den tycker jag den...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 572
Senast: cela
·
Dressyr Jag skulle vilja få tips på roliga och nyttiga dressyrövningar för en ung häst. Övningar som dessutom gör att man som ryttare blir lite...
Svar
2
· Visningar
3 648
Senast: Solis
·
  • Låst
Dressyr Hej,jag o kingen tävla igår för första gång i LB:1 här är en film... vill höra kommentarer.. bra&dåligt.. Helst inte för mkt dåligt...
Svar
2
· Visningar
898
M
  • Låst
Dressyr Hej! Skulle behöva hitta dressyrprogramen Lätt C, Lätt D och Lätt A. Någon som kan hjälpa mig att hitta dessa pogram?
Svar
4
· Visningar
719
Senast: Cettan
·
Dressyr Om man ska tävla dressyr LA klubbmästerskap.. Måste man ha speciell ridkavaj eller kan man ha vilken kavaj somhelst som man har...
2
Svar
33
· Visningar
3 349
Senast: Eagle87
·
K
Dressyr Nu är jag ingen dressyryttare utan tävlar fälttävlan, men är intresserad av dressyrvärlden för det finns så sjukt fina dressyrhästar och...
2
Svar
22
· Visningar
2 076
Dressyr Pållen har stått i 2 år p.g.a. skada och är nu under igångsättning. Han har smakat på kandaret förr och trivts ypperligt med det. Igår...
Svar
9
· Visningar
3 067
Senast: zanzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka