*Bilder*K2 & HDR Anthenor, hur ligger dom??

Sv: *Bilder*K2 & HDR Anthenor, hur ligger dom??

Så högt som den ligger framtill så kanske du behöver två storlekar vidare? Är den luftstoppad? Caprillin låg sådär på min häst, när jag breddade den så släppte den totalt i bak.

Du har inte möjlighet att prova någon av de nyare Frank Baines sadlarna? Finns begagnade (bara något år) ute för 10-11000.

Sv: *Bilder*K2 & HDR Anthenor, hur ligger dom??

Ja, den är luftstoppad. Jag får väl köpa två järn då....:) Har bara provat en äldre Frank Bains men den var oxå normal bom på = hamnade i bakvikt.
Men tack för tipset, jag kan ju hålla utkik efter en sådan att prova.
Återkommer med bilder med vidare järn....

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: Barret
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
2 178
Senast: Mogge
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
28 29 30
Svar
597
· Visningar
53 265
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka