Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

Tror att märket heter så...:confused: Jag köpte det hos Rytteriets nätbutik.
Finns en bild på det i inlägg 218 i den här tråden:D Blingelibling...:love:

ÅÅÅ vad fint det blev på henne, nu skulle jag nästan vilja ha ett sto så jag oxå kunde köpa det! :love::love: Men bara nästan..:p

Fast det är jätte många som redan tror att han är ett sto och jag vill inte ta den lilla "manligheten" som han har kvar från honom..:rofl:

hahaha min tränare sa

"tom landora (hennes sto) är manligare än din häst" :rofl::rofl:

och på alla dressyrtävlingar med min ponny stod det alltid hon/henne fast de va en han! :rofl:

Och alla säger "han" om Hedwig:confused::mad:
Hon måste ju ha lite blommor och fix så att man ser att det är en tjej...:angel::D

Super: Visst blev hon toksöt!:love:

Ja det var verkligen jättefint på henne, där gjorde du allt ett kap!:bow: Så fina ni kommer vara med det blingade schabrak och det där pannbandet!:love: Jag måste erkänna att jag oxå fick med mig två st hem, ett hopp och ett dressyr, fast från olika ställen. Dressyrschabraket var slut här i Södertälje men jag jagade rätt på det i Nyköping istället, mamma skulle ändå dit.:angel:
Så nu hoppas jag att vi blir fina på kvalitén.:D

kl*

har köpt ett pannband till Oliver! :)

OS, med vita stenar :)

IMG_0180.jpg

IMG_0185.jpg

IMG_0183.jpg

Men så vaknade habegäret igen!:love::love:
Sabla snyggt det där var!

OT
Kollade på bilden på ditt pannband (ursnyggt förresten!!) och då såg jag att det fanns ett schabrak på bild också.. Köpte ett precis likadant idag! Köpte ett sånt grönt förra veckan.. Svårt att låta blir när det var så bra pris! ;)

Jag köpte både ett vitt och ett grönt...:angel: Hagalen som man är...:D Det gröna har jag inte använt ännu...skulle ha ett par lindor som matchar också bara...

centaur: Tack :) visst är det:love:

Cashmir: Tack! Ja jag såg sen att man kunde se priset.. haha jaja då behöver ni inte fråga det iaf:D

Väldigt fint :)
Vi som älskar Döbert och OS brukar ju veta vad priserna ligger på utan att behöva fråga :p men det var snällt av dig att ta med prislappen på bilderna ;)

Samma här, ska också försöka hitta ett par schyssta lindor till det gröna :) Har det på nu och det är så fint till min bruna sadel! :D

Lancet: Riktigt snyggt pannband!! Vill också ha! Har du någon aning om vad för slags brun OS har på sina pannband/träns?? Jag behöver ett som är ganska mörkbrunt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar