Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

Nosgrimman är en gammal historia jag hittade på den begagnade avdelningen i en ridsportbutik. Vet ej ens märket men jag ska färga den så den matchar resten av tränset. :angel: Mitt fynd jag snodde under näsan på en annan. :D

*kl*

mitt nya pannband, ett Capone med 2 rader strass :love::love:

20454853.jpg

snyggt! har likadant ;) btw, väldigt snyggt kandar! märke? vart har du köpt det? pris? skicka gärna pm :)

Åh så snyggt :love: Får man fråga vad du gav för det? :angel:

Wintou: Ååh va fint det var :love: :love:

Åh, nej det kan du ju inte ha! Du kommer ju överglänsa alla, eller, vi startar ju i olika klasser så det är ok ;) Jag tänkte ha mitt bling-bling då också, men det är ju inte lika fint som ditt!

Så här söt blev hon i sitt nya pannband med blommor:love::love:
Skulle tagit ett annat objektiv men hade lite bråttom...inte så bra skärpa på själva pannbandet..
hedwig_flowerchain.JPG

Ja, det får du gärna göra :bump:
Har de en egen butik, eller finns de bara på mässor?

Visst var det lite läckert:D
Har shoppingförbud men spanar mycket på pärlpannbandet från OS...:love::love:
I love it!!

ja jag är kär i det! :love: men de börjar bli lite för mkt nu:P har beställt ett från döbert oxå:angel:

men vad är TEW?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar