Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

Har precis köpt detta!:bump::banana:
FlowerChainBB3.jpg

GAAAAH :eek::eek:
det där var det finaste pannband jag sett någon gång... :love: men måste fråga ett par saker? hur gör man för att handla på ebay? vad kostar frakt? tycker ni man kan ha ett sånt fast än det är silverspännen på tränset? endast högst upp, hakar vis bett och tyglar.

kl

Har ett rätt snyggt pannband med swarovskistenar från German Line, men det är väldigt mkt använt och putsat på, så det är typ smuts och sadeltvål som gjort blinget ganska dassigt, ngt tips på hur man rensar mellan stenarna och får det riktigt glittrigt igen :)?

KL

Hedvig02--> Har du fått ditt pannband än? Mitt har kommit och jag och Jojo invigde det idag :)

Nej!:mad: Men jag mailade säljaren och hon svarade att det hade fastnat i tullen av någon anledning:confused: Enligt henne skulle jag få det nästa vecka. Hoppas det! Vill ju ha det när vi ska tävla nästa helg!:bump: Hur lång tid tog det innan du fick ditt?

GAAAAH :eek::eek:
det där var det finaste pannband jag sett någon gång... :love: men måste fråga ett par saker? hur gör man för att handla på ebay? vad kostar frakt? tycker ni man kan ha ett sånt fast än det är silverspännen på tränset? endast högst upp, hakar vis bett och tyglar.
Jag tänkte ha det till mitt träns med silverspännen...:angel: Har faktiskt inte reflekterat över det.
När man handlar på ebay så lägger man bud på en vara precis som på tradera. Frakten ligger på ca 20-25 dollar.
Den återförsäljaren har galet mycket fina pannband!:love:

Jag vann min auktion efter att du vunnit din och det tog en knapp månad innan jag fick mitt. Oj vad vi blänkte idag :)

Vart tävlar du nästa helg?

kl

Har ett rätt snyggt pannband med swarovskistenar från German Line, men det är väldigt mkt använt och putsat på, så det är typ smuts och sadeltvål som gjort blinget ganska dassigt, ngt tips på hur man rensar mellan stenarna och får det riktigt glittrigt igen :)?

Kan du inte använda en tandborste? Med den borde du ju kunna komma åt mellan stenarna. Sen tror jag att det är bäst att bara använda vatten på det området så att det inte blir en massa fett på stenarna eftersom att det tar bort glansen. Torka dem rena med en trasa efter att du polerat med vatten så tror jag att det går att torka bort det gamla fettet.

*KL*

Här är ett pannband som jag hittade på ett träns ute på Blocket för 100 kr :D! Fick stå och diska det ett tag men det var det värt!

DSC_0007-1.jpg

Haha :rofl: Gulligt!
Nej men jag tycker att de är fina till vardags :), blingbling kan man ha vid finare tillfällen :D.

Knapplån

Här är mitt favoritpannband, med riktiga nitar och inte bara klinker eller vad det nu kallas som finns på så många pannband idag. ;)

pannbandet.jpg

nosgrimma-1.jpg

:love:

kl

frågar igen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
627
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 366
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring