Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

du som verkar ha koll på dessa pannband på ebay. hur många cm är stl full vs. x.full?

det med två rader i kristallet var ju asläckert! men hur tjockt är det?

Jag väntar hem ett pannband från försäljaren Saddlery4u. Det jag har beställt är full och om du vill kan jag mäta det när det har kommit. Jag antar (hoppas:o)att full size i England är samma storlek som full i Sverige.:D

*kl*

Måste bara visa vad jag precis köpt!!! :love::love:

2333347150059748183S600x600Q85.jpg

Det ska invigas på lördag :banana:

Full size hos dem på ett pannband som jag köpte därifrån var knappt 41 cm. Vet inte riktigt vad det brukar vara här hemma?

Vad kostar det? Lite kul att Globus satsar på att göra lite snygga klassiska dressyrgrejer! Nu väntar jag bara på någon stor kedja som lyckas göra en snygg kopia av ett OS eller Döbertträns-med breeed nosgrimma!

Det kostade strax under 400 kr.

Han visade även deras nya kandar för ca 1500 kr.
Very lovely :love::love:

Kvalitén på Globus blir bara bättre och bättre :bump:

det har redan gjorts.. my *** hade massa svarta träns med breda nogsrimmor och strasspannband på mässan. dryga 4 cm tror jag dom var. rätt så snygga och rimliga. tyvärr fanns bara svarta....

Åhh vad kul! Synd bara att vi inte har My *** här nere i Skåne... Ska spara hop ett ordentligt kapital till Falsterbo i sommar! Får man fråga vad tränsen kostade, eller är det reklam då?

det har redan gjorts.. my *** hade massa svarta träns med breda nogsrimmor och strasspannband på mässan. dryga 4 cm tror jag dom var. rätt så snygga och rimliga. tyvärr fanns bara svarta....

Nu är jag trög och fattar inte vilket märke. Vi får skriva ut namnen. Hade det räknats till reklam så blir det ju lika mkt reklam ändå även om inte hela namnet är utskrivet.

Så vilket är det?

Calevo har med tyska färgerna. Kanske inte lika roligt, men det skulle ju iaf matcha ditt ländtäcke :idea:

Jag vet också att jag sett med svenska färgerna när jag surfat runt, men minns tyvärr inte var.

Det svängda strasset som du köpte, var det likt OS IRL (var lite svårt att se på din bild)? Lika fint?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar