Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

TEW från Rytteriet med dubbla rader svarowskistenar:love::love:
Det gnistrar jättemycket om det!:D

Tänker du på det med blommor? Det har inte kommit ännu. Tydligen kan det ta en stund. Pemma som har skrivit i tråden skickade efter från samma leverantör och det tog tydligen några veckor. Hoppas att det har kommit till helgen när vi ska till Södertälje! Men jag gillar det här TEW jättemycket också.:love:

Det är tacksamt att sätta bling på mörkbruna hästar utan vita tecken! Om det från ebay passar ska jag nog köpa fler från den försäljaren. De har massvis med dösnygga! Hedwig går numer under beteckningen "Glitter-Hedwig":D

Jag menade nosgrimman, skrev fel, pannbandet är i och för sig också supersnyggt´. Kollat på ebay och där finns mycket snyggt. ett med massor av svarta diamanter som jag sååå gärna skulle vilja köpa. Har hört att det är lättare att stenarna trillar av om det är flera rader, erfarenhet om det?
U

Ja, det är nosgrimman.:) Kvalitén känns också bra! Jag är helnöjd!

Har hört att det är lättare att stenarna trillar av om det är flera rader, erfarenhet om det?
U

Jag har 2 rader på mitt caponepannband, har ridit med det sen i vintras och har inte tappat en enda sten.. :) Men då kanske man bara ska rida med det på tävling så det inte slits o stenar hoppar bort? ..

Vad roligt att ni har bättre erfarenhet än en del jag hört om då! Jag vill givetvis att min pärla ska glittra varje dag :)
U

beror väl på kvaliten skulle jag tro... mit döbert har inte tappat en enda sten trots daglig använding.

har även ett tew som heller inte tappat nåt.

däremot finns det vissa billiga märken där halva pannbandet har gått sönder redan i affären... ^^ tex dom som finns på my one med dubbel rad strass, där fattas en massa stenar redan innan man köper dom .

Nej, från två rader har jag heller inte hört någon. Jag har däremot hört flera utav de som köpt OS svängda pannband med flera rader strass, att de tappar otroligt mkt.

*kl*

Vart köper man såna där u-formade pannband med strass? :love: :d

KL
Sitter här och beundrar alla snygga pannband, men varför kan inte jag hitta ett brunt pannband med silverstenar. Alla är ju mässingsfärgade! Nån som kan ge nåt tips? :D

vilken sötnos! världens gulligaste pannlugg! vad är det för nått pannband?

kl* det är egentligen inte bra för mig och mitt köpberoende att kolla i denhär tråden.. :angel:

Ja, pannluggen är underbar :love: :p

Det är ett OS (Otto Schoumacher stavning?) Helt underbart snyggt är det, men tyvärr rätt kass kvalitet för priset!

Diana

Har precis köpt detta!:bump::banana:
FlowerChainBB3.jpg

har lagt bud på ett lika dant på ebay, antar att det kan vara samma säljare, har ditt kommit än? isåfall funkade det bra med frakten och hur lång tid tog det innan du fick det?

Härmelisa...:p:D
Nej, mitt har inte kommit ännu men de står att leveransen till andra länder tar mellan 1-3 veckor och än så länge har det bara gått två veckor sedan jag köpte mitt.
Men jag lääängtar tills det kommer!:bump:
Jag skriver i den här tråden när det har kommit.

Spännande! Jag bjöd också på ett sånt, men blev överbjuden. Jag vann ett sånt här istället och väntar på leverans :)

ClearBezel3.jpg

haha, jag kunde inte låta bli, det var ju så fantastiskt fint :love:
väntar på rapport från dig om hur kvalitén är och om det är lika fint i verkligheten.

måste fråga då jag känner mig lite osäker, fick man välja färg och storlek på det? uppfattade texten i auktionen som att man skulle få välja, men blev sen lite osäker på om det verkligen var så.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
601
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar