Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

Är det någon som har handlat pannband på e-bay? Jag har nämligen hittat pannbandens paradis där om man gillar blingbling...:love::bump:
De är så många otroligt fina att jag helst vill ha allihop!
Sitter och har svårt att andas och kämpar med mitt giriga habegär...:D
Tror jag kommer börja grina om jag inte får iallafall två av de jag sett där eller kanske tre..eller...åhh!

Jag försöker undvika att titta på sånna sidor, blir bara fast och får typ abstinens. Köper alldeles för mkt saker till hästarna och är speciellt svag för pannband:angel:

Men vilken karaktär du har...!:bow: Inte jag...:o
Själv måste jag nog in och kika en sväng till igen...fasen det är ju auktion på dem så det är ju inte bara att köpa heller. Måste vänta och se vad de slutar på...åh..vojne,vojne!

Säg inte för mycket nu, jag kämpar med att hålla mig därifrån. Får införskaffa straff när man tittar åt den sidan:idea:

Har precis köpt detta!:bump::banana:
FlowerChainBB3.jpg

Kommer ju passa perfekt på mitt vackra sto!:D

Jordgubben från skåne och Swedengirl: Jag säger bara ebay, browband crystal...jag kom till paradiset...:love::love:

Hm...lite fjolligt kanske...:angel:

Men kan ju säga att den återförsäljaren har hur många fina pannband som helst. Finns underbara:love: som passar pojkar också!
Jag har lagt bevakning på ett till...som passar både kille och tjej...

Usch, kommer bli dyrt det här...:o:D

:eek: :love: :love:
Har sett många snygga pannband i den här tråden, men det där slår allt!! :love:
Vad heter pannband på engelska? :angel:

Klart det inte är!! Varför skulle vi cementera idiotiska könsrollsresonemang även på dem? Det är illa nog att det existerar hos människan.

:rofl::rofl:Heja, heja!! Helt rätt faktiskt! Pojkarna ska ju också få bling!:love:

Iron will och beauty boss: Om jag nu ska ta på mitt samvete att locka ner er i pannbandsträsket...:angel:så gå in på ebay och skriv browband crystal i sökrutan...
(Browband=pannband;))

Usch och fy... Hamnade på ebay nu och vilka fynd man kan göra egentligen. Dollarn ligger ju så löjligt lågt! Finns bla en Prestige Leonardo för runt 5.000:-.

Om man ska hålla sig till tråden kan man hitta OS superblingade pannband för runt 500:-! Ordpris 1.200:-.

Jag vet!! Har varit inne flera vändor och kollat på det OS pannbandet...men jag har ju ett annat under bevakning plus att jag har köpt det med blommor...kan ju bli vääääldigt slut i dyrt i slutänden om man inte lägger band på sig...:eek::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
601
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar