Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

Kieffer
18998700.jpg

Kommer inte ihåg vart jag köpte det eller hur mycket det kostade :rofl:

Var och shoppade idag, köpte ett pannband som var alldeles för dyrt men jag kunde inte låta bli.. Blev så kär :love::angel:

19032980.jpg

19032981.jpg

Nä du, det är bäst att du vaktar ditt skåp inatt :angel:....ser ut att passa Hedwig finemang! :d
Var har du köpt? Pm:a:bump:

du är inte ensam om att tycka det ;D vad kostade det? och vart? :D

Delvis *kl*

Tack så mycket, började bli lite orolig.. ;):banana:

Pm är skickade..

Det är märkeslöst kanske jag ska tillägga, men fruktansvärt mjukt och välgjort, men det borde det väl vara till det priset..

jepp jag tänkte beställa ett sånt nyligen och såg då att det var utgånget:devil: så det blev inget sådant till min pålle. hade varit snyggt annars...

Nu har jag gått och avundats er alla och era fina pannband! Har nu beställt ett pannband från TEW med lite större svarowski stenar på dubbelrad. :love::love:
Heddan kommer blir så fiiin!:d

Undrar hur lång tid det tar innan det kommer!!:bump:

finns det andra pannbandet i andra inlägget i silver? någon som vet? vart har du köpt det? och vad kostade det? riktigt snyggt! :D

Jo det fanns i silver också köpte det på en tävling i umeå för över ett år sedan. Det var inte så dyrt kommer jag ihåg. Kan kolla i stallet vad det är för märke när jag ska ut och rida snart*^

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
601
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar