Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

Japp det är hansbos. Jag sprättade upp pannbandet. Det funkar kanon, blev mkt snyggare tycker jag:)

Sorry tror jag missuppfattade vilken bild du menade, men är det tränset med 2 rader med små stenar så är allt ifrån hansbo utan pannbandet. Har plocket ihop lite olika delar ifrån hansbo, nosgrimman köpte jag därifrån separat och den vet jag finns kvar fortfarande.
Det är det tränset med vit fodring på pannband och nosgrimman som utgått.

Ja men vad bra! Då skall jag testa det!
Har ju 2 träns så det gör inget om det ena blir totalt misslyckat.:angel:

Hästen jag rider lite grann på just nu har ett OS-träns med 4-radigt böjt pannband..

117.jpg

När nya hästen kommer så har jag ett träns med svart/vitt 4-radigt böjt pannband på shumacher träns till honom hängades :)

(ursäkta den urusla kvalitén på bilden men min kamera har gått ut i strejk..)

köpte det här idag! Beställde de genom ridsportaffären här i stan. väntat apalänge men nu har ja de. ja e så nöjd :love:

ko003.jpg

ko006.jpg
bonusbild, han gillade också glim glim.

99 kr
IMG_2011v.jpg
[/IMG]

199kr
IMG_1990.jpg
[/IMG]

BR min favorit:love: ord pris ca 470 fick det för under 300 butiken skulle stänga
IMG_1980.jpg
[/IMG]

Fy fasen vad du alltid ska glänsa....;) Alla är jättefina! Mazzas matte var förresten hos Anki o köpte ett bling bling som var så himla snyggt! Kostade 265:- Det ska Hedwig också ha, glittrade något helt kopiöst!!:love::love:

17111991.jpg

Detta köpte jag idag, är supernöjd, eftersom jag alltid har velat ha ett blingbling :love:

Mitt andra favorit har jag tyvärr inte på bild, men det är en guldfärgad kedja, med små hjärtan :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar