Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

Ja jag vet! :)
Gissa varför jag är kääär i det :love::love:

I helgen fick det följa med när jag debuterade LA också, och det gick bra så det ska bli mitt nya turpannband så att det måste följa med på alla tävlingar hädanefter :D:angel:

----
Tillägg:
Det var lite stort från början, så nu börjar det hänga lite sådär snyggt också :D

Senast ändrad:

Nu har jag också köpt ett blingbling pannband! :p

Ett HMC, köpte det för 129:- på den Riktig Ridsportbutik vi har här i stan.
nyttpannband.jpg

menar du sporren??

isåfall ska jag dit och kolla in dem:angel:

Japp, men jag är rädd att jag köpte det sista. :p

Victovie> Det har en egen tråd på dressyrgnägg. :D

Jag gillar mina 2st bling pannband, det ena är från BR kostade ca 300:- och det på kandaret är från Cliff Barnsby och kostade runt 250:- har jag för mig, köpt på globen.

14926494.jpg

14926493.jpg

14926492.jpg

Jag köpte ett nytt igår på Globen. :p Ett Capone. Hade egentligen tänkt köpa nåt annat pannband, men det var ju bra snyggt när man såg det. :d

globen07.jpg

har du provat det än?

var väl några som sa att det var väldigt lite i stl....

Skulle någon vilja vara snäll och beskriva för mig hur man lägger in en bild här?? Har aldrig gjort det förut:crazy:

Så den syns direkt på sidan, ej blir länkad

hur många cm är dessa pannband? har också hört att dom ska vara jättekorta...

Jag köpte också ett Caponeträns med sånt pannband som Solvira visade.

När jag mätte pannbandet så var det ca 40 cm (lite svårt att mäta eftersom det satt på tränset och jag bara hade en tumstock till att mäta med :angel: ). Hur långt ska ett pannband i stl full vara?

Okej, jag tror inte att det är riktigt 42 cm. 1-2 cm kortare är det nog... Hur jag än sträckte/lade ut det så blev det inte 42 cm.

Nu har jag provat det, var inga problem. Lika stort som mina andra pannband.

Constance> Jag mätte också det, och som du säger så mäter det 40 cm när det ligger platt. Men jag mätte också när det satt på tränset och då mätte den 42 cm. Måste vara för att det är sån böj på det när det ligger platt? Hur som helst så mätte det, på tränset, lika mycket som mina andra pannband.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar