Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

99 kr
IMG_2011v.jpg
[/IMG]

199kr
IMG_1990.jpg
[/IMG]

BR min favorit:love: ord pris ca 470 fick det för under 300 butiken skulle stänga
IMG_1980.jpg
[/IMG]

Jag har hemmasnickrat ála Saigon! Pannband 99 kr, ljusgröna glaspärlor 22 kr.

DSC00049.jpg

DSC00047.jpg

Har inte provat det på hästen än.

Ja men då har vi löst det :D

Det mäter alltså 40 cm om det ligger platt, men 42 cm om det sitter på tränset/hästen ;)

Tackar. Tyvärr har jag inga bättre bilder, kameran har lagt av så mobilen får vara stand in. De är svagt ljusgröna, på långt håll tänker du inte ens på det. Min plan är ju dock att smyga in lite mer ljusgrönt här och var. :angel:

Hm, jag tycker du får ragga rätt på en bättre kamera ;)

Jag gillar ljusgrönt/mintgrönt/havsgrönt/turkost/vad man nu vill kalla det. Det är som min favoritfärg ;)

Nu är du pjoskig. ;)

Den undre bilden visar färgen ganska bra faktiskt, om man jämför med det svarta, kanske är svårt och se när det blänker så mycket.

Jag köpte det på charlies häst och hund :), men såg att jag hade förväxlat priserna det ska va tvärtom. Det där med 2 rader små stenar kostade 199kr och den med en rad med stenar kostade 99kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar