Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

här komer mina då, inte så bra bilder men men. :p

nya döbert som jag beställt, som detta
_x_dia1.jpg

fast smalt
01b0_1.jpg

köpt på ebay för 40 euro.

top equestrian wear 299kr på scandinavium
Bild017-1.jpg

hansbo classic 99kr och specialgjord av sadelmakare 499kr
Bild016.jpg

dessa vet jag inte vad är för märke
Bild013-2.jpg

Bild021.jpg

Bild018-1.jpg

Bild019.jpg

Bild020-1.jpg

Har bara en bild uppladdad där man faktiskt ser pannbandet bra. Ett Cliffs Barnsby köpt på Eko för typ 8-10 år sen för 300:-.
everest_1.jpg

Det här tycker jag är rätt fint... annars är det originalpannband som sitter på svart jacson och rödbrunt knightsträns, samt okänt kandar.

13105259.jpg

13105258.jpg

På fråga a, kan jag inte...
På fråga b, svarar jag Hööks
På fråga c, svarar jag 69 kronor har jag för mig...

:bow:

Varför ens använda pannaband :p och orka köpa det för typ 400 spänn!
Jag tycker bara att pannband är i vägen och har det bara om det följt med på tränset :p

För att pannband är shitsnyggt! :love: Dessutom MÅSTE man ha det om man ska tävla dressyr ;) och då är det självklart att man ska ha ett snyggt - precis som att man inte går på fest i stallkläderna :angel:!

Men varför ha en sadel? Det är ju så jobbigt att hitta en som passar.Och varför ens orka ha en häst-shit vad jobbigt det är... För att inte tala om vad det kostar.

Med andra ord, vi pannbandstokiga är det för att vi vill, kan och tycker att det är kul, snyggt och roligt!

13562201.jpg

Kanske inte jorden snyggaste pannband, men det är ju stilrent i alla fall :angel:
Vet inte vad det är för märke eller vad det kostar som nytt då jag köpte det begegnat (150:-)

JNJPDPRQFRINP4.jpg

Köpt i falsterbo för typ 199:-. En tunn rad med swarovski. (Köpte det ENDAST för att jag inte hade råd med det OS pannbandet jag vill ha ;) )

JNJOQOOQCQJMJ0.jpg

Också detta då. Rundsytt som tillhörde tränset, som numera är några cm kortare..

JNJQCPNSDMORK8.jpg

Också detta enkla vanliga.

Senast ändrad av en moderator:

Älskar mitt pannband(många har säkert visat det i tråden och skrivit va de är för märke), jag har´nämligen glömt märket:angel:

Men här kommer lite bilder på älsklingen i det:love:

Visst är hon söt i det??:D

Skitsööööt :love:
Läskades över victovies pannband som är exakt likadant. vart sjutton köper man ett sånt? Jag vill haaa :bump:

*kl*

Jag har MÅNGA pannband, men alla är ju inte tänkta att ha till dressyr förstås... Ska jag visa alla ändå, eller bara de som är tänkta till dressyr?

har bara tråkiga HMC-träns med tillhörande pannband...
tycker ifs att båda är rätt stilrena och passar hästen :)

min dröm är ju fridas pannband... en dag så :devil:

pannband.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar