Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

Supertjusigt ditt pannband! :d

*kl*
Köpte ett nytt pannband till Fridas kandar häromdagen, ett OS för 835kr, och så här ser det ut nu :love: :love: :love:
mars054.jpg

Sorry Centaur att dte inte blev ett Döbert, men deras bruna nyans hade nog tyvärr inte passat till kandaret :D

Senast ändrad:

ögongodis!! :love::love::love:
nu är det bara nytt kandat med guldspännen då ;)

köpte det här idag! Beställde de genom ridsportaffären här i stan. väntat apalänge men nu har ja de. ja e så nöjd :love:

ko003.jpg

ko006.jpg
bonusbild, han gillade också glim glim.

Hej det där pannbandet var SUPERFINT! finns det i blått ? och vart har du köpt det vad är de för märke och vad kostade ? KÄÄR:love::love:

om du skulle fortsatt att läsa så skulle du sett att 2 inlägg ner står följande

hubertus classic 420kr

så med en enkel sökning på nätet så finner vi detta pannband hos de flesta butiker som saluför Riktig Ridsportbutik´s produkter via hubertus. kika in på deras hemsida så kan du söka upp närmaste stad som har en sådan butik. :)

Senast ändrad av en moderator:

Ahhh :love: :love:
Skulle vara det va? ;) Haha, nej nu får dte vara :D! Skulle isåfall måla spännena med mässing färg, men orkar inte tänka på sånt redan :rofl:. Vet inte ens om det finns :p.

Nej, isf måste du ju även skaffa mässingsfärgade bett och stigbyglar. :D Och alla produkter jag stött på hittills i mässingsfärg har varit i så dålig kvalité. Mässingsfärgen blir så väldigt snabbt ful och tråkig (iaf de lite billigare). Så det är bättre att behålla övrigt i "silver".

Håller helt med! Och skulle man måla så nöts det bort på nolltid, liksom andra mässinggrejer har en tendens till att göra tyvärr... :p

Har bara bilder på några få.

19320961.jpg

Ch h**ks 149 tror jag

19320963.jpg

Okänt märke köpt på Euro-horse för länge sen 750 kr (inte så "dassigt i verkligheten-kass mobil bild)

19320960.jpg

Köpt på B***es för 50 kr:banana: (såå snyggt i verkligheten:love:)

Glömde favouriten som just varit inne på lite lagning:(
Köpt på Tre Hästar i Kungälv för ca 800 passar perfekt till min ena tant:love: (bilderna blir konstiga)

Saknar även mitt OS som är inne på lagning IGEN:crazy:

19367112.jpg

19367071.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
601
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar