Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

Man blir verkligen alldeles sjuk av att kolla där!! Det är ju sååå billigt... Men inte har jag råd för det :(.

Ditt pannband med blommorna var jättesnyggt!

Ojoj, ett sådant hade man inte behövt att skämmas för direkt. Hur tjusigt som helst. Jag gick ut på Ebay och hittade en masa, men just nu håller jag byta bil så det blir väl bara till att titta.. Men lite på skoj, vad heter nosgrimma på engelska?
U

Ojoj, ett sådant hade man inte behövt att skämmas för direkt. Hur tjusigt som helst. Jag gick ut på Ebay och hittade en masa, men just nu håller jag byta bil så det blir väl bara till att titta.. Men lite på skoj, vad heter nosgrimma på engelska?
U

Nä jag kan knappt tåla mig tills jag får det!!:love: Ska själv hålla mig bort från ebay nu ett tag...:angel:

Nosgrimma=noseband

Har letat efter sådana också men inte hittat några fina.

kl

Håller ju på liiite med dressyr iaf, så ni kan få se mitt finaste pannband! :angel:

19424660.jpg

Diana

Är det någon som kan tipsa om stora pannband

som hästar med stora huvuden kan ha utan att få huvudvärk:confused:

Då förra inlägget togs bort, så provar vi såhär i stället. För det är så fint att det ska visas!;)

Detta är mitt senaste pannband!

Med äkta Swarovski-stenar.
pannband.jpg

Varför ens använda pannaband :p och orka köpa det för typ 400 spänn!
Jag tycker bara att pannband är i vägen och har det bara om det följt med på tränset :p

Haha, jag tänker lite så med utrustningen - inte använda om det inte behövs, men på den ena så åker tränset bak så långt att bettet till slut åker ner ur munnen annars! :rofl: Till den gillade jag att köpa pannband! Inte nuläget eftersom den ändå ska säljas.
Till den andra har jag inte vågat köpa något sen jag gjorde missen att köpa ett för ca 225:- som visade sig vara alldeles för litet! :p Tränset sitter ändå utmärkt utan, och skulle bara bli jobbigt att skyffla undan manen när man ska tränsa.

Har du haft problem med ditt sånt pannaband? På mitt ramlar stenarna av HELA tiden och jag har det mer på lagning än vad jag använder det:(

Har du haft problem med ditt sånt pannaband? På mitt ramlar stenarna av HELA tiden och jag har det mer på lagning än vad jag använder det:(

Kostar det något på lagning??

Är väldigt sugen på att köpa ett sådant men det låter ju inte så kul att stenarna faller av :crazy:

Nej jag har fått lagningen gratis än så länge. Jag tror de pannbanden som inte har lika många rader med stenar håller bättre.

Aha, hittade det på hemsidan nu! Tackar! :bow:
Tur att det verkade vara slut i strl. Full, har inte råd att slösa pengar på en massa onödigt! :p

vilken sötnos! världens gulligaste pannlugg! vad är det för nått pannband?

kl* det är egentligen inte bra för mig och mitt köpberoende att kolla i denhär tråden.. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
601
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar