Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

mm det var jättefint faktisk, stora kristaller. :d kings hade likadana, och även några tvåradiga som var riktigt snygga. men dom fanns såklart bara i svart. :p

ang sverigepannband så tror jag at jag sett såna på hogsta!

Ja det stämmer ju! Hogsta är det som jag sett dem hos!

Gud vad kul! Jag vill också ha ett svängt... :love: Det är så tråkigt att de billigare pannbanden aldrig finns i brunt.

Vilken tur du hade!!

därför att dom är lata och aldrig uppdaterar den kanske? :p

om du ringer nån affär och säger vad du vill ha så skickar dom säkert till dig.

kan ju visa upp mitt nya i den här tråden också. :)

Bild005-3.jpg

Bild015.jpg

Bild017.jpg

jag måste nog tvätta bettringarna ser det ut som... :p

charlies eget märke.
samson stod det på lappen. är samma tillverkare som my one och kings har, bara att då heter dom capriol och capone....

Det är jättefint!

Synd bara att det inte är lite större i storleken (längden) så att det hade hängt lite mer. Det ser mer hängandes ut på bilden där det inte sitter på, än vad det gör när det sitter på tränset.

Men fint är det! :banana:

det har nog lite att göra med att han är så stor så bilderna är tagna underifrån. :p

det är tydligt svängd även när det sitter på. :)

349 (eller om det var 399?) billigare än os iaf, och det är äkta swarovski kristaller. :)

Vad kostar dom u-formade från Globus? det står säkert någon annanstans i tråden, men den är ju ganska lång o jag orkar inte leta ihjäl mig.. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar