Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Pannband

Jag är uppenbart färgblind...:angel:tränade för S idag och plockade fram blingschabraket...det var visst beiget...:D men fint ändå!:love:

Shitsnyggt :love:, hoppas jag får se det på er på söndag i Willands ;) :D! Hur trivs han med skyddet/mjukiset i nacken? :bump:

Har precis köpt detta!:bump::banana:
FlowerChainBB3.jpg

DET VAR SÅ FINT!
Åh, vad fint det kommer bli på din vackra tjej :love:

Var köpte du det?vad kostade det?

mvh
CiaAn

Visst är det fint!:D
Finns en bild under inlägg 329 när hon har det på sig. Söt som socker!:love:
Köpte det på ebay för 73 dollar inkl frakt.

Enda var att det tog väldigt lång tid innan det kom. Drygt 6 veckor.

Hahaha, visst var det :D Vågade inte riva av den försen jag provat så att längden stämde så därför kom dne med på bild:D

Tack :)
Vet inte om han tycker det är någon skillnad utan det är för att nosgrimmeremmen ligger under tränset eftersom det är ett hopplock så ville jag inet att den skulle trycka mot något..

KL
Har plötsligt drabbats av någon slags "pysselnoja" och håller på och gör ett pannband. Mycket inspirerad av OS-pannbandet med pärlor...:angel:
Vad tycks? Det är inte klart ännu, måste köpa lite fler pärlor på måndag.
os-kopia.jpg

Vad bra!:D Jag har varit sugen på OS pärlor länge nu men det är ju kul att ha gjort ett själv. Plus att det blir liiiite billigare. Känner mig så pysslig att jag tror att jag måste göra ett med rosa pärlor och strassrondeller också. Hedwig tycker om att vara fin...:angel:

Jättesnyggt. Vad anvädner du för pannband att pyssla med? Skrär du bort läder i mitter för pärlorna? Har pärlor i massor hemma - kanske ett pannband är vad hästen vill ha? Jag har redan broderat pärlor runt en hopp-huva till henne (ja, dottern hoppar henne...).

Haha, det låter jättegulligt med rosa! :D Tidigare har jag inte varit så mkt för ljusblått o rosa på träns osv på tävling, men har i helgen helt ändrat åsikt - bla en skimmelarab där ryttaren hade en ljusblå kavaj - jisses, det var ju shitsnyggt ihop! Och en liten tjej på en snygg brun ponny hade ett rundsytt träns med OS-pannband med ljusblå swarowskistenar (som jag inte heller varit så jätteförtust i innan, men nu helt svängt :D ).
Du har inte hittat ljusblå pärlor också ;)?

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar