Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Nu har jag satt in en "hylla" till mina marsvins tjejer. Jag har en sån där vanlig bur med plastbotten och galler. Jag har satt hyllan...
Svar
9
· Visningar
1 251
Senast: Paxido
·
Övr. Djur vart är världen påväg??ja vill inte ha nåra tråkiga kommentarer så som "men de är ju inte i sverige"och har ni bara de och ge så kan ni...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 310
Senast: Invinciblestables
·
F
Övr. Djur vill ha tips på hur ni har byggt egna marsvinsburar... # flera våningar/ 1 våning?? # hur har ni gjort med vattenflaska # med höt...
Svar
16
· Visningar
9 692
Senast: angel76
·
Övr. Djur Ja, nu ska jag snart köpa marsvin och självklart fastnade jag för en gris i affären igår. En mycket söt liten rexkorsning. Hon hade...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 754
Senast: Emor
·
B
Övr. Djur Jag har två katter men harblivit sugen på att skaffa kanin igen. Mina katter är innekatter och det skulle kaninen med få vara. Innekanin...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur Fasiken också.Här har jag setat och skrutit med att hon kaniner visst kan gå ihop osv osv...Men upptäckte härmdagen att honan vi...
Svar
12
· Visningar
1 046
Senast: Emor
·
N
Övr. Djur Har funderat länge och väl på att införskaffa ett saltvattenakvarium och därmed några sjöhästar eftersom jag tycker de är väldigt...
2
Svar
31
· Visningar
6 723
Senast: Nelya
·
E
Övr. Djur Hej! Igår parade vi våra kaniner, jag undrar hur länge det tar innan kaninungarna föds? Min kompis gissade på 2 månader, men hon var...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Ellinore
·
Övr. Djur Kan man ha två marsvin tillsammans även om de inte är uppväxta tillsammans? Bör det isåfall vara någon särskild åldersskillnad eller...
2
Svar
34
· Visningar
3 346
Senast: Totola
·
J
Övr. Djur gud jag saknar mina två kaniner jätte mkt den ena (hoppetossa) han vart 3,5 år han var jätte pigg till en dag han bara låg i sin bur...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Jarth
·
Övr. Djur Nu har jag varit och sagt hej då till Edla. :( Bölden växte sig bara större och när det slutligen påverkade hela henne, och helt tog...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Hej, undrar om någon har någon ide om varför mina fiskar bara dött. Jag har mest guppy och några neontetror och de har mått bra länge...
Svar
6
· Visningar
1 219
Senast: marshall
·
Övr. Djur Vad ska man ha för att kamma marsvinen och var hittar man att köpa det? Har letat i djuraffärer m.m men hittar inget som jag känner...
Svar
15
· Visningar
1 946
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Hur mycket kostar det på ett ungefär att kastrera en hankanin?
Svar
8
· Visningar
2 343
Senast: Shenzi
·
9
Övr. Djur Hur bra funkar en kanin och en hamster tillsammans?? Lite konstig fråga men...
Svar
11
· Visningar
1 965
Senast: Paxido
·
Övr. Djur Hejhej! Har skaffat mig ett par råtthanar från skolan. De har vart labbråttor båda två så de är vita med röda ögon. Behöver hjälp...
Svar
5
· Visningar
3 048
Senast: BuenoBull
·
A
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa ett par gerbiler, två honor. (har haft två förut) Men om man har dem i typ en hamsterbur så flisar dom så...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: Aeternum
·
H
Övr. Djur är det någon här som ska tävla i sommar med sin kanin?? min första start är den 14april:banana:
Svar
8
· Visningar
1 212
Senast: hoppande_fux
·
Övr. Djur Vi har en tråkig lättmetall ställning till akvariet idag. Men eftersom vi vill ha någonting lite snyggare och mer praktiskt letar vi...
Svar
6
· Visningar
2 209
Senast: Gabbi
·
W
Övr. Djur Min kanin fick bebisar i morse, om det blir kallt inatt vad ska jag då göra?? Detta är min första kull, jag vill verkligen inte mista...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: _Wannabe_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama