Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Lantbruksdjur Är det någon skillnad mellan olika sorters får/getter eller är det ett litet helvete att hålla dem i hagen oavsett? Jag funderar på att...
Svar
19
· Visningar
6 803
Övr. Djur Jag vill se söta bilder på dvärghamstrar... Visa visa visa :bump: kanske kan jag använda dem som terapi för att förklara för...
Svar
8
· Visningar
2 121
Senast: eddan2000
·
I
Övr. Djur Vet inte om jag är inne på rätt forum, men skriver ändå.. Jag är jättesugen på att efter gymnasiet gå en djurskötarutbildning och då...
Svar
10
· Visningar
9 456
Senast: _Wannabe_
·
Övr. Djur Hejsan behöver lite hjälp. har införskaffat mig ett Akvarium på 535L som nu ska bli bostad åt en massa fisk. Jag är bara intresserad...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 922
Senast: PIRU
·
T
Övr. Djur För snart tre somrar sedan tog jag hem två sköldpaddor från en väninna som inte ville ha dom längre och dom har haft en hel del ägare...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Tusse2
·
A
Övr. Djur Hej! Jag tycker att det börjar bli lite många trådar/frågor här om lite väl basala saker som rör smådjur. Det är skrämmande att folk...
Svar
6
· Visningar
864
Senast: apollo1
·
Övr. Djur Nu har jag gått och undrat på en sak:angel: Ser fiskarna ut ur akvariet? Eller är det liksom bara som att dom ser sig själva? Ja...
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: Ganesco
·
Övr. Djur Min kanin på ca 1år har börjat tappa päls på huvudet! liknar inte skabb eller liknande saker! trodde att han och marsvinet slogs men han...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: saila
·
T
Övr. Djur Jag har en dvärghamster hona som är född i Januari förra året, hon har levt ensam nästan hela sitt liv och nu skulle jag tycka det var...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Var ut på promenad med Anders imorse och passade på att filma lite :) http://www.youtube.com/watch?v=X4M8-Gp4C58
2
Svar
25
· Visningar
1 844
Senast: gul_zebra
·
E
Övr. Djur Hej!!! nu tror jag snart att jag ger upp!!!! Har 2 getter som envisas med att typ massakera staketet..funkar det med typ 4 trådar och...
Svar
8
· Visningar
874
Övr. Djur Vad tror ni döljer sig bakom denna håriga rumpa?;)
2
Svar
21
· Visningar
2 413
Senast: wallerie
·
Övr. Djur Det som inte fick hända har hänt.. :cry: Allt gick så fort... Men igår när jag kom hem hittade jag min lilla älskling död i hans bur...
2
Svar
28
· Visningar
2 139
Senast: Sandraaa
·
Övr. Djur Japp :) det har jag minsann :p Åkte på Måndagen med skolan, vi hade klassresa/etologikurs under några dar :p kom hem idag. Vi va o...
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: Minerva
·
Övr. Djur Våra degupojkar har nu bott hos oss i två veckor, och de är redan übersällskapliga och otroligt trevliga.:love: Lite fööör kelsjuka...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: pinky
·
S
Övr. Djur Hej. visa säger att kaniner blir blinda om dom kommer i ett hus. när den har varit ute. Är det sant att dom blir blinda ?. snälla...
2
Svar
29
· Visningar
2 069
Senast: Linsenhejhej
·
D
Övr. Djur Alla tips jag har fått är att jag ska använda mig av hirskolv för att få min lilla gullunge handtam, men nu råkar det vara så att han...
Svar
7
· Visningar
1 529
Senast: Linsenhejhej
·
T
Övr. Djur Hejsan, i sommar har jag tänkt att para min hona för första gången. Vill ha svar på lite frågor angående det. 1. Min kanin hona har...
Svar
16
· Visningar
2 116
Senast: Zarro
·
R
Övr. Djur Hej, Vi har fått pälsätare på våra marsvin och ska alldeles strax bada gänget i Dog&Cat ohyreshampoo. Frågan är dock; Kaninen som...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Stollan
·
Z
Övr. Djur Har precis skaffat ett gäng fiskar i ett cylinderformat akvarium ca 40 liter med 6 st neontetror och 3 st röd platy. Dör fiskarna om man...
Svar
3
· Visningar
1 420
Senast: Sparf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama