Sv: Film

Värmland? :eek: Visste inte ens att det fanns nån med GPs i Värmland.
Eller ska hon ha en importerad? Vet att Bygert planerar import iaf, kan det vara från honom hon ska skaffa? Inte för att jag vet om han är värmlänning men iaf :D

Värmland? :eek: Visste inte ens att det fanns nån med GPs i Värmland.
Eller ska hon ha en importerad? Vet att Bygert planerar import iaf, kan det vara från honom hon ska skaffa? Inte för att jag vet om han är värmlänning men iaf :D

Bygert är fan oraklet! :bow: han föreläste för min klass och hade med sig massa häftiga djur, tenrekar och en livsfarlig snappsköldpadda bl a.
fick reda på i veckan att min klasskompis får sin GP under påsklovet nästnästa vecka, ska bli kul å se den! :bump:

Oh, lyx! Tenrecs har jag aldrig sett, de verkar ju überhäftiga :love: Snappsköldpaddor är coola också, såg en på nåt akvarium när jag var liten, fan vad läskig den var då haha :D

Tipsa henne gärna om GP-forumet ;) :D

Jag har faktisk aldrig sett en råtta på promenad:)
Undrar hur man får på sela och koppel :d

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: MJLee
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 553
Senast: Enya
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama