Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Systerns hamster har nåt problem med ena ögat, han kan inte öppna det helt och det är nåt slem där.. Har varit så någon dag tydligen...
Svar
6
· Visningar
1 509
Senast: Poxz
·
C
Övr. Djur Första undulatungen kläcktes imorse! :love: Förra året födde jag min son på skärtorsdagen och i år kom Påskhäxan med en liten...
2
Svar
29
· Visningar
2 176
Senast: Cocos
·
Övr. Djur Jag har blivit erbjuden en upphittad marsvinshona som några privatpersoner hittat i ett dike. De kan inte ha henne kvar då de har...
Svar
19
· Visningar
1 509
Senast: Novanna
·
K
Svar
11
· Visningar
878
Senast: Minerva
·
F
Övr. Djur Vi har idag en dvärgvädur på 3 år. Nu har vi blivit erbjudna att få två honkaniner, och därför tänkte vi kastrera vår hankanin. Bör...
Svar
2
· Visningar
1 188
Senast: Piggelurven
·
Övr. Djur Måste fråga! Har två stycken hankaniner hemma. Nu är det så att dem håller på och sätter på varann hela tiden, kommer dem sluta med det...
Svar
6
· Visningar
726
Senast: Jenka
·
Övr. Djur Om man går till en djuraffär så hittar man alltid en massa leksaker till hamstrar/möss/råttor, katter, kaniner, hundar osv. Men jag har...
Svar
14
· Visningar
3 677
Senast: amanda00
·
T
Övr. Djur I början av februari (8onde) fick min kanin en ögoninflammation på höger öga och behandlades med en antibiotisk salva i tio dagar två...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: saila
·
E
Övr. Djur hej!!! jag har en hamster och jag ska resa bort på posklovet... min kompis ska ta hand om min lilla sötnos. jag har gjort en lapp på...
Svar
10
· Visningar
794
Senast: jillan156
·
Övr. Djur Finns det fler än jag eller är jag bara konstig? :confused: Flugor, mygg & bromsar har jag inga problem att smälla till med...
Svar
9
· Visningar
1 766
Senast: Sinsiew
·
F
Övr. Djur Vill veta lite vad folk här tycker om olika sorters höhäckar Jag har just nu sådana plasthöhäckar som sätts på utsidan av gallret...
Svar
5
· Visningar
1 904
Senast: _Sascha_
·
E
Övr. Djur vi har en sommarstuga som vi brukar såva över på men nu har vi HAMSTER:crazy: ska vi köpa en ny bur och ha den i stugan eller ska vi ta...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: tessie_
·
Övr. Djur Ja.. var ju iväg med min gammla dam igår och hon fick somna in. Idag, förutom sorgen har jag upptäckt att de tre grisarna som blev kvar...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: Dravena
·
H
Övr. Djur Fick 2 kanariefåglar.Den ena sitter uppburrad mycket och nyser ofta.Men han äter,dricker som han ska.Kan det vara förkylning eller någon...
Svar
8
· Visningar
1 796
Senast: Hallonkvist
·
Övr. Djur :confused: Hej! Förra veckan fick min guppy ungar. Jag har henne o ungarna i ett litet akvarium nu. Detta börjar bli smutsigt. Hade...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: bsmx
·
Övr. Djur Min kära Thelma fick avlivas idag då hon varit hängig ett tag och slutade äta. Det konstaterades att hon hade minst en tumör i...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: 90natta
·
Övr. Djur Vad är osteodystrofi för sjukdom som drabbar marsvin?
Svar
7
· Visningar
1 741
Senast: R8n
·
Övr. Djur Min sambo är fågelvakt åt en kompis (som vi har ganska lite kontakt med) Grå Jako. Eftersom han arbetade över igår fick jag åka för att...
Svar
5
· Visningar
3 036
Senast: Zaria
·
E
Övr. Djur Varför funkar det inte för? Loggar in men sen står det du är inte inloggad, va faan :D
2
Svar
33
· Visningar
3 110
Senast: avur
·
I
Övr. Djur Min lilla 4-åriga dotter sa till mig att hon hade sett att fjärilar först är en larv, men frågade mig sen vad händer sen mamma? Och nu...
Svar
3
· Visningar
2 190
Senast: Irre-76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama