Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Klipper ni själv eller har ni någon som kommer ut och gör det åt er? När jag började med får så gjorde jag försök att klippa själv men...
2
Svar
33
· Visningar
4 220
Senast: saila
·
Svar
18
· Visningar
1 307
Senast: Linda.B
·
M
Övr. Djur Skulle vara snäll o ställa ut sambons fåglar i la ute i det fina vädret :cry: Tog bort ena vattenskålen för det rinner så mycket när...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: M-Meduza
·
Övr. Djur Min Sigge har fått gråstarr (verkar ha kommit/förvärrats mycket fort på ena ögat) och det var även på gång på andra enligt veterinären...
Svar
10
· Visningar
1 779
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur idag när jag klappade min kanin upptäckte jag detta. vad kan det vara? det var i en stor ring på ryggen, några cm i diameter. pälsen...
Svar
6
· Visningar
3 181
Övr. Djur Jag har en gammal kaninhane (över 10 år). Han mår bra och är pigg även om han har starr i ena ögat. Nu på kvällen märkte jag atthan...
Svar
6
· Visningar
1 258
Senast: camelot
·
Övr. Djur Har igår fått en rödörad vattensköldpadda, som enligt uppgift är ca 20 år. Han är ca 25cm lång och heter numera Lucifer för det första...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: _husmusen_
·
F
Övr. Djur Min lille gris(alltså marsvinet) fick en dränageslang inopererad i tisdags eftersom han har en varböld på hakan. Nu idag så lossnade den...
Svar
2
· Visningar
1 661
Senast: Filippahallondoft
·
A
Övr. Djur Igårkväll var han sitt vanliga aktiva, nyfikna, sociala jag. Imorse var han som förbytt. Han darrar i perioder, har inte ätit upp sin...
Svar
12
· Visningar
1 106
Senast: Axelle
·
T
Lantbruksdjur det är så att jag har 4 takor och ena takans lam va en bagge och jag tog bort honom lite sent har jag förståt nu för ena takan lamade...
Svar
12
· Visningar
1 238
Senast: Luff
·
Övr. Djur Ungefär när brukar det vara?
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Rydberg
·
Övr. Djur En ekorre i ett träd en vacker vårdag
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Caotica
·
Lantbruksdjur På skolan igår satte jag mig i fårinhängnaden eller vinterhagen eller vad man ska säga... jätte många får och lamm kom o nosade på mig...
Svar
7
· Visningar
866
Senast: Minerva
·
J
Övr. Djur Bra rubrik:angel::p Vill bara få reda på hur andra gör med sina kaniner i vissa typ situationer;) Jag själv försöker att inte...
Svar
3
· Visningar
2 151
Senast: Tisdus
·
Övr. Djur Jag hittade precis en knöl på Edlas bakdel. En rejäl knöl. Jag har dock inte lagt märke till den innan, och jag tar ju i råttorna varje...
Svar
5
· Visningar
2 127
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Djur får man ha zebra som husdjur?:confused: som man har hästar. undrar därför att jag såg en annons ute på en som sålde en korsning mellan...
2
Svar
37
· Visningar
6 034
Senast: Hyacinth
·
A
Övr. Djur Oskar, min hermelinkanin, har börjat fälla vinterpälsen. Inget konstigt med det, då han gjorde det vid samma tid ifjol (han är 1,5 år...
Svar
7
· Visningar
3 168
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Jag har letat och letat i läroboken, på internet och självklart här på buke men hittar inte riktigt det jag letar efter ändå så jag...
Svar
4
· Visningar
4 600
Senast: Stallflicka
·
F
Övr. Djur För 7 mån sedn fick jag en marsvinshane av en familj som köpte två st från en djurbutik där de påstod att man varken kan ha 2 hanar...
Svar
6
· Visningar
2 576
·
Z
Övr. Djur Stod ute nu en stund i em-solen. Lyssnade på koltrasten. Finns det något vackrare än höra den sjunga, sitter ensam högt upp i en...
Svar
3
· Visningar
2 330
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka