Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Övr. Djur Min lille gris(alltså marsvinet) fick en dränageslang inopererad i tisdags eftersom han har en varböld på hakan. Nu idag så lossnade den...
Svar
2
· Visningar
1 647
Senast: Filippahallondoft
·
A
Övr. Djur Igårkväll var han sitt vanliga aktiva, nyfikna, sociala jag. Imorse var han som förbytt. Han darrar i perioder, har inte ätit upp sin...
Svar
12
· Visningar
1 105
Senast: Axelle
·
T
Lantbruksdjur det är så att jag har 4 takor och ena takans lam va en bagge och jag tog bort honom lite sent har jag förståt nu för ena takan lamade...
Svar
12
· Visningar
1 236
Senast: Luff
·
Övr. Djur Ungefär när brukar det vara?
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Rydberg
·
Övr. Djur En ekorre i ett träd en vacker vårdag
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Caotica
·
Lantbruksdjur På skolan igår satte jag mig i fårinhängnaden eller vinterhagen eller vad man ska säga... jätte många får och lamm kom o nosade på mig...
Svar
7
· Visningar
865
Senast: Minerva
·
J
Övr. Djur Bra rubrik:angel::p Vill bara få reda på hur andra gör med sina kaniner i vissa typ situationer;) Jag själv försöker att inte...
Svar
3
· Visningar
2 140
Senast: Tisdus
·
Övr. Djur Jag hittade precis en knöl på Edlas bakdel. En rejäl knöl. Jag har dock inte lagt märke till den innan, och jag tar ju i råttorna varje...
Svar
5
· Visningar
2 123
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Djur får man ha zebra som husdjur?:confused: som man har hästar. undrar därför att jag såg en annons ute på en som sålde en korsning mellan...
2
Svar
37
· Visningar
6 029
Senast: Hyacinth
·
A
Övr. Djur Oskar, min hermelinkanin, har börjat fälla vinterpälsen. Inget konstigt med det, då han gjorde det vid samma tid ifjol (han är 1,5 år...
Svar
7
· Visningar
3 167
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Jag har letat och letat i läroboken, på internet och självklart här på buke men hittar inte riktigt det jag letar efter ändå så jag...
Svar
4
· Visningar
4 586
Senast: Stallflicka
·
F
Övr. Djur För 7 mån sedn fick jag en marsvinshane av en familj som köpte två st från en djurbutik där de påstod att man varken kan ha 2 hanar...
Svar
6
· Visningar
2 574
Senast: saila
·
Z
Övr. Djur Stod ute nu en stund i em-solen. Lyssnade på koltrasten. Finns det något vackrare än höra den sjunga, sitter ensam högt upp i en...
Svar
3
· Visningar
2 329
Senast: saila
·
A
Övr. Djur Vilket djur skulle du vilja ha? Jag skulle vilja ha en signalkrabba, fy sjutton så söta dom är! :)
2
Svar
36
· Visningar
5 223
Senast: Aeternum
·
Övr. Djur Så har dom kommit...:mad: Hittade den första på kaninens nos igår och känslig som han är så stod nosen ut som en pingpong...
Svar
7
· Visningar
1 093
Övr. Djur Ni som gillar kanin hoppning och även er andra också.. Titta på denna film.. Var söta dom små liver är...:love...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Vi hörde ett konstigt ljud häromkvällen. Det var ett gällt skällande/skrikande. Det lät jättehögt och ganska länge. Vi funderade på...
Svar
9
· Visningar
22 580
Senast: Mysgrisen
·
A
Övr. Djur .. kaniner i frukt- och grönsaksväg? Vad är lämpligt, och vad inte? Tänkte pränta ner en liten lista med sådant jag undrar över, och så...
2
Svar
23
· Visningar
3 218
Senast: Tisdus
·
T
Övr. Djur Bild på min lilla kanin. Hon heter Osten är 2 i sommar och är underbar:D Lägg in söta bilder på era:)
2
Svar
21
· Visningar
1 711
Senast: Minerva
·
Övr. Djur Jag är helt ny på den här sidan. Vi har tre tackor och en bagge. vi har haft får i många år. Den senaste tackan är en ungtacka som vi...
Svar
3
· Visningar
2 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka