gul_zebra

Trådstartare
Gunde fick en varböld... Jag fick inte bukt på den och samtidigt blev hon allmänt gammal och gaggig. Så hon fick lite hjälp på traven idag :(

gunderip.jpg

Sv: Gunde...

Nej så tråkigt! Söta Gunde!
Men bra av dig att göra det rätta! :bow:

Minns de första bilderna du la ut när du kommit hem med Gunde och Krull, minns att jag tyckte att de hade så enormt häftiga namn!

Sv: Gunde...

Häftiga och häftiga... Egentligen hette de Dream och Daniella från uppfödaren, och Shrek och Becka från förra ägaren. Men orka tråkiga namn :D

Är glad att hon fick det bra iaf. Så som hon och Krull hade det hos förra ägaren är inte värt de. De är värda det bästa de kan få precis som alla andra råttor :bow: :love:

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: ameo
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Bison
·
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
777
Senast: Scandi
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka