Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Så här hittade jag mitt marsvin mars på morgonen. Jag hade tydligen glömt bort att lägga på locket till müslyburkën, vilket resulterade...
Svar
10
· Visningar
1 001
T
Lantbruksdjur hej har lite frågor om dräktiga får det är så att jag köpte 5 får av en granne som jag skulle ha bara som gräs klipare jag sa att jag...
Svar
4
· Visningar
2 191
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Min nya gård har en ganska stor damm. Det finns några fiskar i den för jag har sett att det sprätter, Men jag skulle ville ha såna...
Svar
8
· Visningar
1 644
Senast: mylan
·
E
Övr. Djur Hej, ja undrar om man kan sätta 2 vuxna (okastrerade) marsvins hannar i samma bur. Har ett marsvin men hans kompis gick tyvärr nyss bort...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: Petra_S
·
Övr. Djur Min plan är att hitta en liten bagge framåt sensommaren-hösten för att tillverka mig en ny kull med lamm till nästa år. Några av mina...
Svar
13
· Visningar
1 747
Senast: Trissa
·
H
Övr. Djur Är på gång att skaffa Kanariefåglar. Har ringt runt och hört mig för om priser.Ska nämna att jag haft dessa fåglar innan men det är...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Hallonkvist
·
Övr. Djur Har precis upptäckt att mitt äldsta marsvin (5 år) är döv. Jag har tidigare märkt att hon blivit räddare av sig och är mer med de andra...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: _Sascha_
·
Övr. Djur Hej Har efter många års stiltje dammat av mitt akvarium igen. Har börjat inreda, men jisses vad dyrt det har blivit med allt man...
Svar
14
· Visningar
2 823
Senast: lizan
·
Övr. Djur Går det att ha kaniner utomhus året runt om buren är isolerad? Utan nån värmelampa eller annat? För har man inte nåt som ger värme...
2
Svar
23
· Visningar
4 507
M
Lantbruksdjur Då vi inte har några kaniner längre funderar vi på om vi ska ha några andra djur i kaninernas gamla hus. Huset är 150 x 150 cm och...
Svar
9
· Visningar
5 022
P
Övr. Djur Det är så att jag ska åka utomlands på semester under en vecka och mina 4 marsvin ska då bo hos en kompis till min mamma. Hon bad att...
Svar
2
· Visningar
1 222
Senast: Nitronom
·
T
Övr. Djur http://Tuffatosen.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTI2MTM3MTE0JnQ9MTE2ODk4ODQwMSZjdXJyaW1nPTM= Bild på min lilla...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Tisdus
·
Övr. Djur Hur högt kan en kanin hoppa?
Svar
15
· Visningar
5 718
Senast: Tisdus
·
Övr. Djur jag såg dom här på buke för länge sen, som små byar till marsvin. jättesöta miniatyrgrejer var det, och det fanns många versioner och...
Svar
13
· Visningar
1 062
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur Den 3/3 var vi och hämtade en kompis till vår Wilma. Till råga på allt så hette nykomlingen också Wilma men färgen skiljer dom åt. Så nu...
Svar
6
· Visningar
801
Övr. Djur Vad har du för får, hur stor besättning och till vad? Frågan ställdes i en annan tråd, men kan lätt missas där. Så varför inte en liten...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 050
L
Övr. Djur Åhh vad jag hatar djurplågeri!! Det stod på en sida att det var några unga män som sköt en massa djur och det var på film!! dom hade...
Svar
16
· Visningar
1 110
Senast: gul_zebra
·
N
Övr. Djur Hejsan, Har en liten snabb fråga. Min flickväns kanin blev tagen av en räv igår natt ser det ut som. Det som jag undrar är om kaninen...
Svar
6
· Visningar
5 236
Senast: LIA
·
Övr. Djur jag har sett idag att något utav mina marsvin har lite ljusare bajs än innan, fast det är inte löst eller liknande. vad kan detta bero på?
Svar
6
· Visningar
4 221
Senast: Nera
·
Övr. Djur En av våra råttor sprang bort i vardagsrummet när vi tittade bort! Vart springer dom? :eek:
Svar
3
· Visningar
762
Senast: Athos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama