Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur Vilket djur skulle du vilja ha? Jag skulle vilja ha en signalkrabba, fy sjutton så söta dom är! :)
2
Svar
36
· Visningar
5 226
Senast: Aeternum
·
Övr. Djur Så har dom kommit...:mad: Hittade den första på kaninens nos igår och känslig som han är så stod nosen ut som en pingpong...
Svar
7
· Visningar
1 095
Övr. Djur Ni som gillar kanin hoppning och även er andra också.. Titta på denna film.. Var söta dom små liver är...:love...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Vi hörde ett konstigt ljud häromkvällen. Det var ett gällt skällande/skrikande. Det lät jättehögt och ganska länge. Vi funderade på...
Svar
9
· Visningar
22 620
Senast: Mysgrisen
·
A
Övr. Djur .. kaniner i frukt- och grönsaksväg? Vad är lämpligt, och vad inte? Tänkte pränta ner en liten lista med sådant jag undrar över, och så...
2
Svar
23
· Visningar
3 219
Senast: Tisdus
·
T
Övr. Djur Bild på min lilla kanin. Hon heter Osten är 2 i sommar och är underbar:D Lägg in söta bilder på era:)
2
Svar
21
· Visningar
1 714
Senast: Minerva
·
Övr. Djur Jag är helt ny på den här sidan. Vi har tre tackor och en bagge. vi har haft får i många år. Den senaste tackan är en ungtacka som vi...
Svar
3
· Visningar
2 414
Övr. Djur Så här hittade jag mitt marsvin mars på morgonen. Jag hade tydligen glömt bort att lägga på locket till müslyburkën, vilket resulterade...
Svar
10
· Visningar
1 003
T
Lantbruksdjur hej har lite frågor om dräktiga får det är så att jag köpte 5 får av en granne som jag skulle ha bara som gräs klipare jag sa att jag...
Svar
4
· Visningar
2 194
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Min nya gård har en ganska stor damm. Det finns några fiskar i den för jag har sett att det sprätter, Men jag skulle ville ha såna...
Svar
8
· Visningar
1 645
Senast: mylan
·
E
Övr. Djur Hej, ja undrar om man kan sätta 2 vuxna (okastrerade) marsvins hannar i samma bur. Har ett marsvin men hans kompis gick tyvärr nyss bort...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Petra_S
·
Övr. Djur Min plan är att hitta en liten bagge framåt sensommaren-hösten för att tillverka mig en ny kull med lamm till nästa år. Några av mina...
Svar
13
· Visningar
1 748
Senast: Trissa
·
H
Övr. Djur Är på gång att skaffa Kanariefåglar. Har ringt runt och hört mig för om priser.Ska nämna att jag haft dessa fåglar innan men det är...
Svar
5
· Visningar
854
Senast: Hallonkvist
·
Övr. Djur Har precis upptäckt att mitt äldsta marsvin (5 år) är döv. Jag har tidigare märkt att hon blivit räddare av sig och är mer med de andra...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: _Sascha_
·
Övr. Djur Hej Har efter många års stiltje dammat av mitt akvarium igen. Har börjat inreda, men jisses vad dyrt det har blivit med allt man...
Svar
14
· Visningar
2 842
Senast: lizan
·
Övr. Djur Går det att ha kaniner utomhus året runt om buren är isolerad? Utan nån värmelampa eller annat? För har man inte nåt som ger värme...
2
Svar
23
· Visningar
4 520
M
Lantbruksdjur Då vi inte har några kaniner längre funderar vi på om vi ska ha några andra djur i kaninernas gamla hus. Huset är 150 x 150 cm och...
Svar
9
· Visningar
5 076
P
Övr. Djur Det är så att jag ska åka utomlands på semester under en vecka och mina 4 marsvin ska då bo hos en kompis till min mamma. Hon bad att...
Svar
2
· Visningar
1 224
Senast: Nitronom
·
T
Övr. Djur http://Tuffatosen.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTI2MTM3MTE0JnQ9MTE2ODk4ODQwMSZjdXJyaW1nPTM= Bild på min lilla...
Svar
1
· Visningar
755
·
Övr. Djur Hur högt kan en kanin hoppa?
Svar
15
· Visningar
5 726