Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Övr. Djur Jag vet att de ska ha 1mg c-vit per 100g kroppsvikt. Har gett mina marsvin en hel del gurka och sallad. Men nu har jag läst att man...
Svar
19
· Visningar
3 974
Senast: Saga_
·
P
Övr. Djur Ja jag är lite vilse här med min marsvins bebisar. Kan någon förklara på ett bra sätt eller kanske visa nån bild snälla! :) SÅ...
Svar
1
· Visningar
1 394
Senast: toriko
·
M
Övr. Djur Skulle vilja ha lite tips på bygge av voljär. Har stor trädgård och eftersom katterna ska få sin "uteplats" tycker jag även sambons två...
Svar
4
· Visningar
1 620
Senast: M-Meduza
·
Övr. Djur Kissen kom in idag och jag tyckte att hennes huvud såg lite osymmetriskt ut, jag kollade lite närmare och tryckte lite lätt, då flyttade...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: cili
·
Övr. Djur Denna fågel kommer på besök lite nu och då och idag lyckades jag fota den :) Fick dock fota genom ett fönster, för den är väldigt varsk...
Svar
9
· Visningar
873
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur hur mycket kostar det ungefär att kastrera en getabock? har precis fått hem två stycken o de luktar så in i h---:devil: :rofl:
Svar
13
· Visningar
5 934
Senast: DarkInNight
·
S
Övr. Djur Är det någon som vet hur mycket kalk (mg) man ska ge till växande och vuxna skäggagamer? Jag hittar ingen dos, utan det står bara att...
Svar
11
· Visningar
2 649
Senast: Piggelurven
·
G
Övr. Djur Jag har vid två tillfällen ganska tätt sett kronhjortar vid ett ställe som har en viss betydelse för mig. Kan vara slumpen, men kan det...
Svar
5
· Visningar
819
Senast: Annie_92
·
H
Övr. Djur Min undulat har haft en sorts böld bredvid ögat ett bra tag nu, och jag undrar om någon vet vad det kan vara? Hon mår jättebra och lider...
Svar
9
· Visningar
1 216
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Måste bara visa, de är ju för söta :love: Föddes 13 januari.
Svar
14
· Visningar
1 181
Senast: saila
·
Övr. Djur Fick hem en ny bur till Anders igår och idag har den blivit ihopsatt så han har nyss flyttat in i den. Grejen är att det väl väldigt...
2
Svar
23
· Visningar
2 286
G
Övr. Djur hej.. undrar om det är sant det jag höry om att marsvin är väldigt allergiframkallande? Någon som vet?
Svar
13
· Visningar
1 223
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Detta är ett bevis på att Japan inte respekterar varken djur eller natur :/ http://www.glumbert.com/media/dolphin
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 043
Senast: Sammet
·
Övr. Djur Min äldsta dam (runt 7) börjar kännas tunn och benig, har inte vägt henne men hon har nog tappat en del av sin forna rondör. :angel: Med...
Svar
15
· Visningar
4 326
Övr. Djur Nu får jag hem mina dvärggetter snart! :banana: Väntar bara på att snön ska försvinna så man kan komma fram med transporten. Kommer att...
Svar
9
· Visningar
2 490
Övr. Djur Jag vet inte om det är tonårstjaffs eller nåt men mina marsvin håller på med något väldigt konstigt. Dom typ "kurrar" (kuttrar?) och...
Svar
7
· Visningar
1 619
Senast: busan_123
·
Övr. Djur Fick order från veterinären idag att helt sluta med pellets, då kaninen efter senaste antibiotika kuren blivit dålig i magen.:(...
Svar
10
· Visningar
1 146
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Mina kaniner har ett eget litet space på ca 1 gånger 6 meter. Finns inte så mycket för dem att hitta på där och det ser så tråkigt ut...
Svar
8
· Visningar
2 981
Senast: Axelle
·
Övr. Djur I vårt stall har vi 5 kelgrisar. Jag å Zandra är gudmödrar till ett varsitt :D Sätt in bilder på era får vettja :) Majsan! Den lite...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: verrdogan
·
Övr. Djur Inte lätt att va för snabb...... :D http://idiot.se/2007/01/28/hamsterhjul/
2
Svar
27
· Visningar
2 128
Senast: Figaaro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar