Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Övr. Djur Jag har vid två tillfällen ganska tätt sett kronhjortar vid ett ställe som har en viss betydelse för mig. Kan vara slumpen, men kan det...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Annie_92
·
H
Övr. Djur Min undulat har haft en sorts böld bredvid ögat ett bra tag nu, och jag undrar om någon vet vad det kan vara? Hon mår jättebra och lider...
Svar
9
· Visningar
1 214
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Måste bara visa, de är ju för söta :love: Föddes 13 januari.
Svar
14
· Visningar
1 179
Senast: saila
·
Övr. Djur Fick hem en ny bur till Anders igår och idag har den blivit ihopsatt så han har nyss flyttat in i den. Grejen är att det väl väldigt...
2
Svar
23
· Visningar
2 284
G
Övr. Djur hej.. undrar om det är sant det jag höry om att marsvin är väldigt allergiframkallande? Någon som vet?
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Detta är ett bevis på att Japan inte respekterar varken djur eller natur :/ http://www.glumbert.com/media/dolphin
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 038
Senast: Sammet
·
Övr. Djur Min äldsta dam (runt 7) börjar kännas tunn och benig, har inte vägt henne men hon har nog tappat en del av sin forna rondör. :angel: Med...
Svar
15
· Visningar
4 294
Övr. Djur Nu får jag hem mina dvärggetter snart! :banana: Väntar bara på att snön ska försvinna så man kan komma fram med transporten. Kommer att...
Svar
9
· Visningar
2 482
Övr. Djur Jag vet inte om det är tonårstjaffs eller nåt men mina marsvin håller på med något väldigt konstigt. Dom typ "kurrar" (kuttrar?) och...
Svar
7
· Visningar
1 605
Senast: busan_123
·
Övr. Djur Fick order från veterinären idag att helt sluta med pellets, då kaninen efter senaste antibiotika kuren blivit dålig i magen.:(...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Mina kaniner har ett eget litet space på ca 1 gånger 6 meter. Finns inte så mycket för dem att hitta på där och det ser så tråkigt ut...
Svar
8
· Visningar
2 979
Senast: Axelle
·
Övr. Djur I vårt stall har vi 5 kelgrisar. Jag å Zandra är gudmödrar till ett varsitt :D Sätt in bilder på era får vettja :) Majsan! Den lite...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: verrdogan
·
Övr. Djur Inte lätt att va för snabb...... :D http://idiot.se/2007/01/28/hamsterhjul/
2
Svar
27
· Visningar
2 125
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur Nu har en av mina fina dvärgvädurar vandrat vidare :(
Svar
3
· Visningar
711
Senast: charmant
·
N
Övr. Djur Skriver här för att jag vill ha hjälp med att få en diagnos på min kanin.. det kanske är någon som varit med om något liknande? Jag...
Svar
7
· Visningar
2 041
·
E
Övr. Djur hade uppe tyson idag och upptäckte något jag aldrig sett tidigare. hon är otamast av de tre, det är på nåder som hon sitter still i...
Svar
12
· Visningar
1 224
·
C
Övr. Djur Någon eller båda av mina kaniners kiss är liksom mörkt orange-rött, ser ut som blodblandat kiss? Varför? nåt farligt? Kan det vara min...
Svar
18
· Visningar
15 350
·
O
Övr. Djur Ledsam historia, min dotter var lycklig nybliven ägare till 2 söta marsvinspojkar. Tyvärr så har den ena fula missbildningar i samtliga...
Svar
3
· Visningar
1 509
·
Övr. Djur Jag var och hämtade två kaniner idag som behövde ett nytt hem, super söta:love: men väldigt skygga. Det blir nog bra bara jag hanterar...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: Lina_
·
A
Övr. Djur min dotter har 2 stycken dvärgvädurs som är 7½år o 9år gammla den som e 9år är nästan döv men annars mår dom väldigt bra ...båda 2 har...
Svar
17
· Visningar
56 785

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka