Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Jag vet inte vad det är med henne.. Hon sitter i ett hörn, Eller är hon i sitt hus. Hon kommer aldrig ut när man öppnar "dörren" i Buren...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: Karlavagnen
·
O
Övr. Djur Jag har två äldre råttdamer som sjunger på sista värsen nu. :( Jag vill gärna skaffa nya råttor men har inte lust att ha flera...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Mitrolle
·
S
Övr. Djur Min kanin har fått en brun fläck på huvudet (altså i huden) och det har börjat bli lite kalt.. vad kan det vara?? hon verkar inte ha ont...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: Sellan
·
Övr. Djur Hade ni kunna sett vem som är vem även om den ena inte haft sele:D
Svar
12
· Visningar
1 177
Senast: Novanna
·
M
Övr. Djur hej .. jag skulle behöva hjälp ! jag ska börja med avel . skulle behöva hjälp med några frågor ! hur märker man att förlossning närmar...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: hopptossa
·
G
Övr. Djur Jag har 4 kaniner som är väldigt duktiga på att hoppa. Jag har själv byggt några hinder men dem är för lätta... så jag undrar om nån vet...
Svar
4
· Visningar
1 274
Senast: 90natta
·
Övr. Djur min söta holländare har vandrat vidare :( rip dee :love:
Svar
3
· Visningar
767
Senast: 90natta
·
A
Övr. Djur Har nu haft bebisen (hona, 9 veckor gammal) i en vecka, och hon och hanen (1,5 år gammal) har nosat en massa på varandra genom...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Skrev för några veckor sedan om min kanin som dragit på sig en förkylning, efter 1 1/2 vecka tog jag han till veterinären som gav han...
Svar
1
· Visningar
983
A
Övr. Djur hur vanlig är det med trilling födsel av får!!!(lamm) vi fick det i igår (inte mina) dom andra ska ha i april... hon som fick i...
Svar
4
· Visningar
1 256
Senast: ankan80
·
Övr. Djur Ja, eftersom vi nu börjar närma oss våren sakta men säkert så vill jag ha en hel del tips på hur ni byggt era uteburar till...
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: R8n
·
S
Lantbruksdjur Finns det nån som lever på att föda upp får för slakt etc? Vad jag har hört verkar det vara svårt att gå runt på det, vissa säger att...
Svar
14
· Visningar
2 824
Senast: Trissa
·
Övr. Djur Denna honan behöver ett namn, men jag kommer inte på något som jag tycker är jättebra. Två förslag än sålänge är Lova och Pyret...
Svar
18
· Visningar
3 031
Senast: *tove*
·
Övr. Djur Mina kaniner fäller jämt (och de är vita så man blir så fin när man har hållit i dem :smirk: ). Gör alla kaniner det eller har de brist...
Svar
7
· Visningar
1 329
Senast: carmarnic
·
Övr. Djur Vad har ni för fåglar hos er? :bump: Här kommer det oftast blåmes, talgoxar o nötväcka. Det händer att det kommer in en hel flock med...
2
Svar
27
· Visningar
3 273
Senast: Brandgul
·
W
Övr. Djur Hejsan! Är det någon härinne som har en sådan? Jag tycker dom är så himla fina! Vill gärna se bilder och tips på bra info!:banana:
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: Thrill
·
Övr. Djur Gör här en tråd med mina marsvin. Egentligen har jag bara ett eget men det har råkat bli flera senaste tiden... Mitt marsvin Puzzel...
Svar
10
· Visningar
841
Senast: *tove*
·
J
Lantbruksdjur Man har ju hört historier om folk som ridit på kor och jag har för mig att jag läst om två tjejer som red på varsin ko på sommaren...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 180
Senast: jerseyko
·
Övr. Djur Är dessa två bebisar Tjårven och Skrållan? Har inte riktigt döpt de än men det är det bästa jag har kommit fram till hittils... Inga...
Svar
12
· Visningar
1 112
Senast: Shenzi
·
T
Övr. Djur Hejsan, min kanin osten fastnade nyss i nått och hennes klo gick av. Finn bara 1 mm kvar. Vad ska ja göra? Får hon slicka på de? Ska ja...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: charmant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023