Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur För ca 2 veckor sedan hämtade jag en 9 veckor gammal hermelinunge.. Hon är ack så söt, men ser dock inte riktigt ut som en hermelin. Hon...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Vilka djur bajsar genom munnen? Jag har precis börjat på en hemtenta om matsmältningssystemet, och letar info. Då hittade jag denna...
Svar
7
· Visningar
1 774
Senast: Figaaro
·
J
Övr. Djur Lyckas inte söka på nätet (svårt att veta vad man ska söka efter) och vet inte vart jag ska ställa mig, så jag tänkte att jag kan alltid...
Svar
5
· Visningar
1 578
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur Har mina djur på spån nu men jag funderar på att ha något mer i buren som tar bort lukten bättre. De jag funderar på är smådjurdeo...
Svar
15
· Visningar
4 779
Senast: mimmipigg
·
Övr. Djur Tänk så mycket det kan ge. Min råtthona har nu äntligen, på andra försöket, nedkommit med härliga, underbara gnisslande pinkisar:D...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Migo
·
Övr. Djur Jag tycker att det finns så många trådar om hur våra hästar ser ut så nu undrar jag hur DU ser ut? Här är mina bidrag! :) Det är...
Svar
13
· Visningar
1 131
Senast: Shenzi
·
T
Övr. Djur Jag avlivade min älskade lilla hamsterkille idag :cry: , Han hade Någon konstig infektion typ och en cancergrej som hade växt ut ur...
Svar
4
· Visningar
716
Senast: Tovanlovan
·
S
Övr. Djur Jag vet inte vad det är med henne.. Hon sitter i ett hörn, Eller är hon i sitt hus. Hon kommer aldrig ut när man öppnar "dörren" i Buren...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: Karlavagnen
·
O
Övr. Djur Jag har två äldre råttdamer som sjunger på sista värsen nu. :( Jag vill gärna skaffa nya råttor men har inte lust att ha flera...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Mitrolle
·
S
Övr. Djur Min kanin har fått en brun fläck på huvudet (altså i huden) och det har börjat bli lite kalt.. vad kan det vara?? hon verkar inte ha ont...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Sellan
·
Övr. Djur Hade ni kunna sett vem som är vem även om den ena inte haft sele:D
Svar
12
· Visningar
1 179
Senast: Novanna
·
M
Övr. Djur hej .. jag skulle behöva hjälp ! jag ska börja med avel . skulle behöva hjälp med några frågor ! hur märker man att förlossning närmar...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: hopptossa
·
G
Övr. Djur Jag har 4 kaniner som är väldigt duktiga på att hoppa. Jag har själv byggt några hinder men dem är för lätta... så jag undrar om nån vet...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: 90natta
·
Övr. Djur min söta holländare har vandrat vidare :( rip dee :love:
Svar
3
· Visningar
767
Senast: 90natta
·
A
Övr. Djur Har nu haft bebisen (hona, 9 veckor gammal) i en vecka, och hon och hanen (1,5 år gammal) har nosat en massa på varandra genom...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Skrev för några veckor sedan om min kanin som dragit på sig en förkylning, efter 1 1/2 vecka tog jag han till veterinären som gav han...
Svar
1
· Visningar
985
A
Övr. Djur hur vanlig är det med trilling födsel av får!!!(lamm) vi fick det i igår (inte mina) dom andra ska ha i april... hon som fick i...
Svar
4
· Visningar
1 257
Senast: ankan80
·
Övr. Djur Ja, eftersom vi nu börjar närma oss våren sakta men säkert så vill jag ha en hel del tips på hur ni byggt era uteburar till...
Svar
8
· Visningar
1 309
Senast: R8n
·
S
Lantbruksdjur Finns det nån som lever på att föda upp får för slakt etc? Vad jag har hört verkar det vara svårt att gå runt på det, vissa säger att...
Svar
14
· Visningar
2 826
Senast: Trissa
·
Övr. Djur Denna honan behöver ett namn, men jag kommer inte på något som jag tycker är jättebra. Två förslag än sålänge är Lova och Pyret...
Svar
18
· Visningar
3 032
Senast: *tove*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka