Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Ni som har en kanin (eller flera), hur mycket tid spenderar ni tillsammans med den varje dag? Eftersom jag studerar och är hemma...
Svar
10
· Visningar
1 021
Senast: camelot
·
P
Övr. Djur Mitt marsvin finns inte längre :cry: Jag har ju haft henne sen jag va åtta år :cry: Varför? R.I.P Mysan :cry:
Svar
14
· Visningar
999
Senast: saila
·
G
Övr. Djur om det jag gjort är bra eller dåligt :angel: 2 3
Svar
46
· Visningar
2 660
Senast: Figaaro
·
T
Lantbruksdjur Är där någon som vet ifall man kan ha 3-4 får och 2 shettisar i samma hage samtidigt? Kommer i så fall vara under någon vecka tills...
Svar
18
· Visningar
3 469
Senast: Arabizar
·
A
Övr. Djur För ca 2 veckor sedan hämtade jag en 9 veckor gammal hermelinunge.. Hon är ack så söt, men ser dock inte riktigt ut som en hermelin. Hon...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Vilka djur bajsar genom munnen? Jag har precis börjat på en hemtenta om matsmältningssystemet, och letar info. Då hittade jag denna...
Svar
7
· Visningar
1 779
·
J
Övr. Djur Lyckas inte söka på nätet (svårt att veta vad man ska söka efter) och vet inte vart jag ska ställa mig, så jag tänkte att jag kan alltid...
Svar
5
· Visningar
1 614
·
Övr. Djur Har mina djur på spån nu men jag funderar på att ha något mer i buren som tar bort lukten bättre. De jag funderar på är smådjurdeo...
Svar
15
· Visningar
4 808
Senast: mimmipigg
·
Övr. Djur Tänk så mycket det kan ge. Min råtthona har nu äntligen, på andra försöket, nedkommit med härliga, underbara gnisslande pinkisar:D...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Migo
·
Övr. Djur Jag tycker att det finns så många trådar om hur våra hästar ser ut så nu undrar jag hur DU ser ut? Här är mina bidrag! :) Det är...
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: Shenzi
·
T
Övr. Djur Jag avlivade min älskade lilla hamsterkille idag :cry: , Han hade Någon konstig infektion typ och en cancergrej som hade växt ut ur...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: Tovanlovan
·
S
Övr. Djur Jag vet inte vad det är med henne.. Hon sitter i ett hörn, Eller är hon i sitt hus. Hon kommer aldrig ut när man öppnar "dörren" i Buren...
Svar
6
· Visningar
963
Senast: Karlavagnen
·
O
Övr. Djur Jag har två äldre råttdamer som sjunger på sista värsen nu. :( Jag vill gärna skaffa nya råttor men har inte lust att ha flera...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Mitrolle
·
S
Övr. Djur Min kanin har fått en brun fläck på huvudet (altså i huden) och det har börjat bli lite kalt.. vad kan det vara?? hon verkar inte ha ont...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Sellan
·
Övr. Djur Hade ni kunna sett vem som är vem även om den ena inte haft sele:D
Svar
12
· Visningar
1 191
Senast: Novanna
·
M
Övr. Djur hej .. jag skulle behöva hjälp ! jag ska börja med avel . skulle behöva hjälp med några frågor ! hur märker man att förlossning närmar...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: hopptossa
·
G
Övr. Djur Jag har 4 kaniner som är väldigt duktiga på att hoppa. Jag har själv byggt några hinder men dem är för lätta... så jag undrar om nån vet...
Svar
4
· Visningar
1 277
Senast: 90natta
·
Övr. Djur min söta holländare har vandrat vidare :( rip dee :love:
Svar
3
· Visningar
770
Senast: 90natta
·
A
Övr. Djur Har nu haft bebisen (hona, 9 veckor gammal) i en vecka, och hon och hanen (1,5 år gammal) har nosat en massa på varandra genom...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Skrev för några veckor sedan om min kanin som dragit på sig en förkylning, efter 1 1/2 vecka tog jag han till veterinären som gav han...
Svar
1
· Visningar
989

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka