Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Mina kaniner fäller jämt (och de är vita så man blir så fin när man har hållit i dem :smirk: ). Gör alla kaniner det eller har de brist...
Svar
7
· Visningar
1 330
Senast: carmarnic
·
Övr. Djur Vad har ni för fåglar hos er? :bump: Här kommer det oftast blåmes, talgoxar o nötväcka. Det händer att det kommer in en hel flock med...
2
Svar
27
· Visningar
3 278
Senast: Brandgul
·
W
Övr. Djur Hejsan! Är det någon härinne som har en sådan? Jag tycker dom är så himla fina! Vill gärna se bilder och tips på bra info!:banana:
Svar
4
· Visningar
1 250
Senast: Thrill
·
Övr. Djur Gör här en tråd med mina marsvin. Egentligen har jag bara ett eget men det har råkat bli flera senaste tiden... Mitt marsvin Puzzel...
Svar
10
· Visningar
842
Senast: *tove*
·
J
Lantbruksdjur Man har ju hört historier om folk som ridit på kor och jag har för mig att jag läst om två tjejer som red på varsin ko på sommaren...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 204
Senast: jerseyko
·
Övr. Djur Är dessa två bebisar Tjårven och Skrållan? Har inte riktigt döpt de än men det är det bästa jag har kommit fram till hittils... Inga...
Svar
12
· Visningar
1 113
Senast: Shenzi
·
T
Övr. Djur Hejsan, min kanin osten fastnade nyss i nått och hennes klo gick av. Finn bara 1 mm kvar. Vad ska ja göra? Får hon slicka på de? Ska ja...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: charmant
·
Övr. Djur ...En viltgrå hermelinhona på 5 månader. Hon kommer ifrån uppfödaren Jonny Kvist i Fredriksberg. Tycker hon är helmysig, trots att hon...
2
Svar
27
· Visningar
1 972
Senast: *tove*
·
Övr. Djur Någon som vet vart man kan gå en en-dagars kurs för att lära sig seminera suggor? Någon nämnde detta för mig men jag tänkte inte på...
Svar
3
· Visningar
1 030
H
Övr. Djur Jag har en väldigt elak kanin hona, hon heter chippsie óch är en hermelin. är det någon mer därute som har samma problem som jag har??
2
Svar
21
· Visningar
2 892
Senast: hoppande_fux
·
A
Övr. Djur Så sant som det var sagt, imorgon bär det av till Alundatrakterna för att hämta en liten hermelinbebis. 9 veckor gammal, bourgonge...
Svar
6
· Visningar
740
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Tänkte bara tala om att det funkar med peppar! :idea: Min kanin brukade leka i soffan, och *hrrrm* dessvärre utsåg den till en lämplig...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: 90natta
·
T
Övr. Djur Jag ska para min kanin tjej osten i sommar. Hon blir 2år i sommar. Hon är en Löwen. Undrar om de finns nån i dalarna som skulle...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: soffeloffan
·
Övr. Djur ni som kan mycket om marsvin.. jag har en fråga som ska vara klar till fredag.. 9 fredag.. och jag skulle bli väldigt glad om ni...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Vilka har kanin honor tillsammasn som INTE är mamma och dotter eller syskon?Hur har det gått när ni släppt ihop dom osv... Tydligen...
Svar
17
· Visningar
2 346
Senast: Zabel
·
Övr. Djur Någon gång under morgonen har hon gått bort, mitt ena marsvin. Hon var gammal så det var väl väntat. Förra veckan sprang hon omkring på...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Figaaro
·
T
Övr. Djur hur gör ja för att infoga en bild i de här forumet?
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Cattis_E
·
G
Övr. Djur Vad har ni för strö till era chillor? Jag har använt spån väldigt länge, men jag tröttnade då det helt enkelt fastande i pälsen på...
Svar
8
· Visningar
1 648
Senast: Akila
·
Övr. Djur Vad kan man ha för fiskar i ett 30 litersakvarium? Hur många?
2 3
Svar
43
· Visningar
29 437
Senast: nevin
·
Övr. Djur Finns det utställningar för blandras kaniner eller är det bara rena ninisar man får ställa ut?? Tacksam för svar.
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: charmant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025