Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur ...En viltgrå hermelinhona på 5 månader. Hon kommer ifrån uppfödaren Jonny Kvist i Fredriksberg. Tycker hon är helmysig, trots att hon...
2
Svar
27
· Visningar
1 968
Senast: *tove*
·
Övr. Djur Någon som vet vart man kan gå en en-dagars kurs för att lära sig seminera suggor? Någon nämnde detta för mig men jag tänkte inte på...
Svar
3
· Visningar
1 029
H
Övr. Djur Jag har en väldigt elak kanin hona, hon heter chippsie óch är en hermelin. är det någon mer därute som har samma problem som jag har??
2
Svar
21
· Visningar
2 890
Senast: hoppande_fux
·
A
Övr. Djur Så sant som det var sagt, imorgon bär det av till Alundatrakterna för att hämta en liten hermelinbebis. 9 veckor gammal, bourgonge...
Svar
6
· Visningar
740
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Tänkte bara tala om att det funkar med peppar! :idea: Min kanin brukade leka i soffan, och *hrrrm* dessvärre utsåg den till en lämplig...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: 90natta
·
T
Övr. Djur Jag ska para min kanin tjej osten i sommar. Hon blir 2år i sommar. Hon är en Löwen. Undrar om de finns nån i dalarna som skulle...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: soffeloffan
·
Övr. Djur ni som kan mycket om marsvin.. jag har en fråga som ska vara klar till fredag.. 9 fredag.. och jag skulle bli väldigt glad om ni...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Vilka har kanin honor tillsammasn som INTE är mamma och dotter eller syskon?Hur har det gått när ni släppt ihop dom osv... Tydligen...
Svar
17
· Visningar
2 344
Senast: Zabel
·
Övr. Djur Någon gång under morgonen har hon gått bort, mitt ena marsvin. Hon var gammal så det var väl väntat. Förra veckan sprang hon omkring på...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: Figaaro
·
T
Övr. Djur hur gör ja för att infoga en bild i de här forumet?
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Cattis_E
·
G
Övr. Djur Vad har ni för strö till era chillor? Jag har använt spån väldigt länge, men jag tröttnade då det helt enkelt fastande i pälsen på...
Svar
8
· Visningar
1 643
Senast: Akila
·
Övr. Djur Vad kan man ha för fiskar i ett 30 litersakvarium? Hur många?
2 3
Svar
43
· Visningar
29 426
Senast: nevin
·
Övr. Djur Finns det utställningar för blandras kaniner eller är det bara rena ninisar man får ställa ut?? Tacksam för svar.
Svar
4
· Visningar
999
Senast: charmant
·
L
Övr. Djur Mina kaniners vatten fryser helatiden, det är knappt så dom hinner dricka det innan det är fruset :cry: Har någon tips om vad man kan...
Svar
14
· Visningar
1 991
J
Övr. Djur Hej! Jag är helt ny här... detta verkar vara ett mycket bra forum! Nu till min (första) fråga: Jag ska flytta strax o behöver en...
Svar
5
· Visningar
1 301
Senast: Axelle
·
L
Övr. Djur vi undrar varför kaninen stöller sig på bakbenen och framtassarna upp på armen och nafsar försiktigt på armen och händer på en och samma...
Svar
4
· Visningar
1 371
Övr. Djur Jag har toalätt till marsvinen, med lite halm ovanpå. men det är ju ett gissel att städa ur bajsarna eftersom bajsarna är ungefär i...
Svar
8
· Visningar
3 706
Senast: _Sascha_
·
T
Övr. Djur Hejsan, de var så att igår när jag kom ut till min kanins bur och skulle ge henne mat som jag såg det. Uppe på hennes lilla hus låg de...
Svar
7
· Visningar
6 622
Senast: ponnylollo
·
Övr. Djur min kära kanin var ju tvungen att avlivas tre dagar efter jul. jag bad att få henne enskilt kremerad, så nu har jag precis varit hos...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Kilauea
·
E
Övr. Djur Helloij...jag har en kanin som är ungefär 5 år nu och jag undrar hur mkt grönsaker å sånt ger ni till era kaniner? för ett tag sen...
Svar
11
· Visningar
1 437
Senast: Willebillebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama