Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur För fösta gången någonsin har min kanin åkt på en förkylning, han har nån gång tidigare vart lite snuvig, men nu är han både snuvig och...
Svar
5
· Visningar
9 831
L
Övr. Djur Hejsan, det är såhär, att jag bor på bondgård då, och vi har gamla hönor, (mamma fick dem när hon fyllde 25(hon är 37 iår, o vissa hönor...
Svar
13
· Visningar
10 685
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Någon som vet hur mycket Baytril en råtta ska ha? skulle börja ge mina och sen kunde jag inte se vad som stod på ettiketten! :(...
Svar
9
· Visningar
1 611
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Djur När man INTE letar utan bara ska slänga en sak i soprummet hittar jag det ultimata!! En vit begagnad Billy Bokhylla! Så nu har marsvinen...
Svar
17
· Visningar
4 506
Senast: ponnylollo
·
9
Övr. Djur hej! min hon kanin är lös i magen och har varit det en längre period:( jag vet inte vad jag ska göra?? hon har inte ont eller något...
Svar
10
· Visningar
826
·
S
Övr. Djur ...22.30. ÄNNU en praktbotia har vandrat vidare. Nu behöver jag, akvarienybörjare, hjälp av er intelligenta buke-människor! Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 427
Senast: nevin
·
M
Övr. Djur Våren närmar sig och det börjar bli dags för ninis bebisar!! Detta kommer att bli första året för mig att få kaninungar, jag försökte...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: charmant
·
Övr. Djur Är det OK att använda, eller skall det vara kutterspån? Är det ens någon skillnad? Syftar alltså stallspån i bal, inte från sågverk...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Westmale
·
Q
Övr. Djur Jag såg en hajliknande fisk i ett akvarium (i en djuraffär) förut men har ingen aning om vad det var för sort. Det såg ut som en riktig...
Svar
11
· Visningar
17 853
Senast: Gabbi
·
W
Övr. Djur Skaffade mig ett "begagnat" marsvin i helgen. Mitt första någonsin. Underbara djur! Men jag har läst mycket om dem och idag var jag...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: woarda
·
W
Övr. Djur Jag har haft kaniner i många år tidigare när jag bodde hemma, men jag blir som sugen på att skaffa en igen. Är det någon här som är...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: Wyoming
·
Övr. Djur Bestämde mig för att ta kaninen på promenad, här är en bildbomb från oss :angel: Superhärligt väder, men kallt :crazy: Den andra...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: Liinda
·
A
Övr. Djur Jag har en 1,5 år gammal hermelinpojke. Han har varit ensamkanin i ett år nu, och jag överväger nu att skaffa en hermelin till. En hona...
Svar
4
· Visningar
760
·
Övr. Djur Visa bilder på era chinchillor och skriv lite om dom! Tycker det verkar vara ett häftigt djur, men vet inte så mycket om dom så jag...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: eriica-o21
·
E
Övr. Djur har en dvärgvädurkanin som jag tror har fått diarré, undrar om ni har några bra tips på foder eller andra skötselråd? Är mycket orolig...
Svar
2
· Visningar
704
P
Övr. Djur Wiiie, min lilla kanin har fått tre små urgulliga marsipangrisar i torsdags morse! Åh dom kommer bli gudomligt söta i sina små frisyrer...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Jojjo811
·
Övr. Djur Pappa körde på ett rådjur påväg hem från mitt jobb idag men de sprang iväg från platsen. Nu ringde jägaren som polisen kontaktat o sa...
Svar
7
· Visningar
936
Övr. Djur Undrar om någon har någon erfarenhet av att lära kaniner att komma på "kommando" . Hur gjorde ni? Undrar också lite vad som kan göra...
Svar
16
· Visningar
1 194
Senast: Thrill
·
Övr. Djur HUr ser en flugas livscykel ut? När blir den könsmogen och hur länge lever en fluga?
Svar
5
· Visningar
6 719
Senast: Kuckeliku
·
Övr. Djur mycket marsvin här på forumet men ja... nu har jag ju haft mina underbara grisar i några månader och ja, dom är ju bara bäst! :love...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Sytråden del 4
  • Kallbad

Hund, Katt, Andra Djur