Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Min lilla älskade kanin fick somna idag :( Var med honom till veterinären före jul och hon tyckte han vägde för lite, och trodde att...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Agapi
·
S
Övr. Djur Hej jag hade en kanin med lååååånga tänder hon kunde inte äta eller något, det som var synd var att jag uptäckte det för sent.:o Hon...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 904
Senast: Figaaro
·
P
Övr. Djur Jag funderar på att bygga ett burskåp åt mina 4 marsvin så de får större plats. Jag har 2 hanar och 2 honor, och funderar på om det...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Petra_S
·
P
Övr. Djur Min tamråtta har fått en stor knöl vid ena armhålan, så han kommer troligtvis att behöva opereras. Har någon här erfarenhet av råttor...
2
Svar
20
· Visningar
2 126
Senast: Akila
·
Övr. Djur Diva som mått bra så länge trots sina problem med tumörer, grå starr och noll muskler i bakbenen blev plötsligt värre och hon mådde inte...
Svar
13
· Visningar
900
Senast: et_flickan
·
Övr. Djur Nu har jag börjat komma över att min älskade lilla hamster inte finns längre. Har börjar fundera lite på om jag vill ha något nytt...
Svar
13
· Visningar
2 034
Senast: Nera
·
Övr. Djur Min pojkvän har ett akvarium med tre fiskar, två stora av okänd art och en Mal. För några dagar sen hittade vi skelettet från Malen på...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Djur Hej allihopa! Jag har en inne kanin som jag nu vill flytta ut, till ett stall. Isåfall får han bo i en bur ovanför marken o springa lös...
Svar
8
· Visningar
1 547
Senast: Lumiana
·
Övr. Djur rubriken säger allt... :) (orkar inte förklara..) Jag kan börja.. jag vet att den här bilden är väldigt oskarp... tagen med cammen...
2
Svar
39
· Visningar
3 256
G
Övr. Djur Vid vilken ålder ungefär är marsvin färdig växta?
Svar
1
· Visningar
623
Senast: goggoman
·
A
Övr. Djur Hur långa/korta ska klorna vara på ett marsvin:confused: I somras fick jag ett marsvin som hade varit vanvårdad med super långa...
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Hm, blev knas med förra tråden, tror inte den registrerades. Hur som helst. i helgen blir det akvarie- och fiskköp. Men jag har några...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Gabbi
·
J
Övr. Djur Kan kaniner äta marsvinspellets/blandning?
Svar
11
· Visningar
4 230
L
Övr. Djur Min Nico som är en blandras mellan Begiskt Jätte/Fransk Vädur är en riktig kelgris,har är alltid lös inne i lgh.och skuttar runt från...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: fikapaus_
·
T
Lantbruksdjur Sonen frågade en sak igår när vi var ute och åkte förbi en fårhage, varför inte fåren är ute på vintern... Kunde inte svara på det...
Svar
5
· Visningar
4 777
Senast: Tokmaja
·
L
Övr. Djur Är det nån som ska gå på den nästa vecka? Det ska vi! :bump:
Svar
17
· Visningar
1 244
Senast: Westmale
·
Övr. Djur ja det är väl kanske inte så konstigt att marsvin gnager om dom ändå räknades som gnagare. men min lilla Glenn gnager på ALLT i buren...
Svar
15
· Visningar
2 698
Senast: lizan
·
Övr. Djur Nu har jag en liten fundering här. Jag vet inte om det redan finns en sådan här tråd men iallafall så undrar jag om man kan ge kaniner...
Svar
10
· Visningar
1 519
Senast: Lovve
·
G
Övr. Djur Jag har byggt en jättefin(enligt mig) bur till mina två grisar av en byrå.. Jag är så stolt över den o de verkar trivas jättebra i den...
Svar
12
· Visningar
995
Senast: goggoman
·
G
Övr. Djur Jag tror att min ena hona är en hane... hmm.. de e olika i könet o på virveln kommer det ut en plupp om man trycker lite försiktigt...
Svar
16
· Visningar
1 378
Senast: R8n
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama