Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur HILFE! Min guldhamster i ett obekvakat ögonblick under sin kvällslekstund i frihet krypit in i ett hål i en skarv mellan vägg och... 2
Svar
34
· Visningar
5 750
Senast: Doxa
·
Övr. Djur Städade lite hos råttorna idag och passade på att ta lite kort på dem, det var ju ett tag sen nu och alla har vuxit en hel del sen sist...
Svar
18
· Visningar
1 218
Senast: Mitrolle
·
N
Övr. Djur hejhej! :) min kanin blir 6 i december, hon är hemst mycket för å gräva, brukar lägga in mycket spån till henne, men då gräver hon...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Elute
·
Övr. Djur Okej, nu har jag planer på att skaffa ett mindre akvarium för att inhysa några fiskar i på rummet. Har en rund skål för tillfället, runt...
Svar
3
· Visningar
2 556
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Hallå! Ni som har kaniner, hur gamla är dem? Min kära dam fyller NIO år i januari :) shit pommes, hon är pigg som satan. Rejsar runt... 2
Svar
20
· Visningar
1 607
Senast: Fia_90
·
G
Övr. Djur Hej! Finns det någon som byggt ett burskåp till sina marsvin, hur gjorde ni o hur ser det ut?*bilder* Vill gärna bygga något till mina...
Svar
1
· Visningar
927
Senast: skogsflicka
·
R
Övr. Djur Hej! Har en angorakanin på 3år som bott ute året runt i hela sitt liv i vinterisolerade burar. Nu har jag dock flyttat till lägenhet...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: Josefiine
·
F
Övr. Djur Hej, jag brukar inte ha min kanins bur i mitt rum utan hans bur står på toaletten sen får han springa så mkt han vill i hela huset. Men...
Svar
7
· Visningar
1 684
Senast: Josefiine
·
Övr. Djur ...Min underbara lilla vän!:love: :cry: :cry: Idag så gick han bort,min fina,underbara och speciella lilla Tuffs... Älskar dig så...
Svar
10
· Visningar
879
Senast: Wenus
·
M
Lantbruksdjur Skulle behöva mer betesdjur för att hålla marken öppen när vi inte har så många hästar kvar och inga kor. Kan man vinna nåt på att ha...
Svar
1
· Visningar
3 439
Senast: Prillan
·
R
Övr. Djur Nu blev det kanske lite många trådar från min sida :crazy: I allafall så har jag en fluffig liten angora/dvärgvädur kanin på 3år som...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: Luff
·
Övr. Djur Tänkte höra om ni vet något som kan hjälpa mig.. Har två kaniner :love: , båda med dubbelhaka och lite halvknubbiga. Jag tror dock...
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: Thrill
·
F
Övr. Djur Hej! Jag har ett litet marsvin som är snart två år gammal. Hon bor ihop med en kaninhona och har gjort så i hela sitt liv. Jag "tog...
Svar
10
· Visningar
1 915
Senast: Flash
·
Lantbruksdjur Hur många får behöver man ha för att de ska hinna peta i sig en hösilagebal - om man ställer den i hagen - innan hösilaget blir dåligt...
Svar
16
· Visningar
1 261
Senast: ameo
·
Övr. Djur Ser att min ena fisk har börjat bli prickig. Det är en svart fisk (kommer ej ihåg namnet i huvet nu) och den har börjat få några...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Hazel
·
C
Övr. Djur Någon som har en vattensköldpadda? Jag har en rödöradvattensköldpadda. Hon heter Ofelia, kallas för Offie och är 23 år. Hon...
Svar
4
· Visningar
4 069
Senast: PIRU
·
M
Övr. Djur Vi har en skål med 2 stycken slöjstjärtar och 5 stycken kardinalfiskar. Fiskarna mår bra, tror jag! :) Men nu till saken, när jag...
Svar
11
· Visningar
2 482
Senast: _mikaela_
·
Övr. Djur Har som en del av er vet 2 hanar och 4 honor. Jag väger just nu nackdelarna med fördelarna... Fördelar: *Inget marsvin kommer vara...
Svar
10
· Visningar
3 400
Senast: R8n
·
T
Övr. Djur jag har vart och avlivat min älskade hamsterhona idag. hon har varit sjuk i två veckor, inte ätit eller druckit.. bara legat i huset...
Svar
10
· Visningar
903
Senast: fikapaus_
·
Övr. Djur Jag skrev tråden "ni som har kaniner..!" där berättade jag att jag hade världens underbaraste kanin som snart skulle fylla nio år...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: LLaika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka