Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Tänkte höra om ni vet något som kan hjälpa mig.. Har två kaniner :love: , båda med dubbelhaka och lite halvknubbiga. Jag tror dock...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: Thrill
·
F
Övr. Djur Hej! Jag har ett litet marsvin som är snart två år gammal. Hon bor ihop med en kaninhona och har gjort så i hela sitt liv. Jag "tog...
Svar
10
· Visningar
1 907
Senast: Flash
·
Lantbruksdjur Hur många får behöver man ha för att de ska hinna peta i sig en hösilagebal - om man ställer den i hagen - innan hösilaget blir dåligt...
Svar
16
· Visningar
1 252
Senast: ameo
·
Övr. Djur Ser att min ena fisk har börjat bli prickig. Det är en svart fisk (kommer ej ihåg namnet i huvet nu) och den har börjat få några...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Hazel
·
C
Övr. Djur Någon som har en vattensköldpadda? Jag har en rödöradvattensköldpadda. Hon heter Ofelia, kallas för Offie och är 23 år. Hon...
Svar
4
· Visningar
4 067
Senast: PIRU
·
M
Övr. Djur Vi har en skål med 2 stycken slöjstjärtar och 5 stycken kardinalfiskar. Fiskarna mår bra, tror jag! :) Men nu till saken, när jag...
Svar
11
· Visningar
2 478
Senast: _mikaela_
·
Övr. Djur Har som en del av er vet 2 hanar och 4 honor. Jag väger just nu nackdelarna med fördelarna... Fördelar: *Inget marsvin kommer vara...
Svar
10
· Visningar
3 331
Senast: R8n
·
T
Övr. Djur jag har vart och avlivat min älskade hamsterhona idag. hon har varit sjuk i två veckor, inte ätit eller druckit.. bara legat i huset...
Svar
10
· Visningar
896
Senast: fikapaus_
·
Övr. Djur Jag skrev tråden "ni som har kaniner..!" där berättade jag att jag hade världens underbaraste kanin som snart skulle fylla nio år...
Svar
5
· Visningar
1 015
Senast: LLaika
·
Övr. Djur Observera att luckan tillhör en Laura Super och mina händer är inga minihänder om man säger så :angel: Och han är inte bara...
Svar
7
· Visningar
863
Senast: Lozzan
·
Lantbruksdjur Vill ha böcker om hur man sköter getter och vad de har för sjukdomar men det verkar mest finnas böcker om får.
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: Flash
·
Övr. Djur porträtt av min ankhanne, inte så vacker kanske......
Svar
0
· Visningar
135
Senast: orion
·
Övr. Djur Nej, nu kan jag inte hålla mig längre; Finns det några illerägare här på Buke? Lägg upp bilder på dina pälsormar och berätta gärna lite...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Akila
·
Övr. Djur Hur är det med råttor och antibiotika? fick höra att marsvin tålde det dåligt, iaf om dom fick det direkt i munnen då det slog ut...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Akila
·
G
Övr. Djur brukar det ta överlag att få marsvinen så tama att de inte springer in i huset så for man närmar sig buren? Jag har dem uppe fleraa...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: goggoman
·
S
Övr. Djur Jag hade tidigfare en skäggagam som jag gav bort pga. tidsbrist. Nu finns de gott om tid. Och kommer göra då jag var tvungen att lämna...
2
Svar
38
· Visningar
3 679
Senast: PIRU
·
Övr. Djur Kan man utfodra kaniner med hösilage i stället för/som komplement till vanligt hö? Tål de det? Tycker de om det?
Svar
11
· Visningar
1 327
Senast: Itchie
·
Övr. Djur besök hos korna på julaftons morgon
Svar
0
· Visningar
171
Senast: orion
·
Övr. Djur vad jag behöver! Jag behöver 20 stycken för att vara exakt. ;) Har i julklapp fått en myrfarm. Den är fylld med näringsgel som de äter...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Inte är det bara vi människor som ska fira jul. Djuren ska ju också få det :D Så först fick marsvinen ltie kruskakligröt. De tycker det...
Svar
1
· Visningar
709

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar