Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hur är det med råttor och antibiotika? fick höra att marsvin tålde det dåligt, iaf om dom fick det direkt i munnen då det slog ut...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Akila
·
G
Övr. Djur brukar det ta överlag att få marsvinen så tama att de inte springer in i huset så for man närmar sig buren? Jag har dem uppe fleraa...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: goggoman
·
S
Övr. Djur Jag hade tidigfare en skäggagam som jag gav bort pga. tidsbrist. Nu finns de gott om tid. Och kommer göra då jag var tvungen att lämna...
2
Svar
38
· Visningar
3 682
Senast: PIRU
·
Övr. Djur Kan man utfodra kaniner med hösilage i stället för/som komplement till vanligt hö? Tål de det? Tycker de om det?
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: Itchie
·
Övr. Djur besök hos korna på julaftons morgon
Svar
0
· Visningar
171
Senast: orion
·
Övr. Djur vad jag behöver! Jag behöver 20 stycken för att vara exakt. ;) Har i julklapp fått en myrfarm. Den är fylld med näringsgel som de äter...
Svar
3
· Visningar
969
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Inte är det bara vi människor som ska fira jul. Djuren ska ju också få det :D Så först fick marsvinen ltie kruskakligröt. De tycker det...
Svar
1
· Visningar
711
N
Övr. Djur Vart får jag tag på en igelkott? Vilka uppfödare finns det och hur kan jag få tag på dem?
2
Svar
29
· Visningar
3 708
·
Övr. Djur Var ner till sthlm idag och fick med mig en liten GP-råtta vid namn Oxenstiernas Giant Anger (med reservation för stavfel, jag är helt...
2
Svar
29
· Visningar
2 944
·
Övr. Djur Måste bara visa det som ska komma att bli mitt nya fina kar! Meningen är att cikliderna ska flytta in där, och ancistrusen förstås! Det...
Svar
11
· Visningar
928
Senast: Gabbi
·
M
Lantbruksdjur Hur många får ska man ha per hektar om man vill ha det avbetat och har fåren under typ sommarlovet?
Svar
7
· Visningar
7 715
Senast: Trissa
·
Övr. Djur Har funderat på detta till o från hela hösten men det har aldrig blivit av att jag letat upp svaret. Men kanske det är nån här som...
Svar
1
· Visningar
1 404
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur hennes grav har blivit plundrad! :eek: :cry: och min lilla råtta ligger numera i någons mage (förmodligen har hon blivit bajs också...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Shenzi
·
Övr. Djur Jag tror att mitt lilla hjärta har fått diarée :cry: Hon är lite svullen och "hängig" om magen, har ganska lös och väldigt...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: LittleBigManLover
·
G
Övr. Djur Jag har fått ett marsvin..:love: :love: :love: Min hund är helt fixerad bara... någon som haft det problemet? Nu är det ju nytt för...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: goggoman
·
S
Övr. Djur Hej . Jag har en kanin som är spinki. Den får mat varje dag. Sallad, Kanin mat, Frukt. Och vatten. Kan du säga vad jag ska göra...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: star_star
·
P
Övr. Djur Här var ännu en galen sida, den ena värre än den andra. Sida med tips på vad man kan göra om man får tråkigt, frågan är väl bara HUR...
Svar
5
· Visningar
1 931
Övr. Djur Min kanin har nog precis börjat bli könsmogen. När han skuttade omkring på golvet igår såg jag att det hängde något mörkt nere nedanför...
Svar
17
· Visningar
1 282
F
Övr. Djur Hej. Jag har en kanin som just har blivit 3 år. Hon är min första så jag är lite osäker på om hon har tråkigt på dagarna... På vintern...
Svar
11
· Visningar
1 047
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur pojkvännen har fått ansvaret för en kollegas guldfiskar i ca 2 veckor. och det är ingen idé att ni skäller på varken mig eller min...
Svar
19
· Visningar
1 251
Senast: The Great White Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka