Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Observera att luckan tillhör en Laura Super och mina händer är inga minihänder om man säger så :angel: Och han är inte bara...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Lozzan
·
Lantbruksdjur Vill ha böcker om hur man sköter getter och vad de har för sjukdomar men det verkar mest finnas böcker om får.
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: Flash
·
Övr. Djur porträtt av min ankhanne, inte så vacker kanske......
Svar
0
· Visningar
135
Senast: orion
·
Övr. Djur Nej, nu kan jag inte hålla mig längre; Finns det några illerägare här på Buke? Lägg upp bilder på dina pälsormar och berätta gärna lite...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Akila
·
Övr. Djur Hur är det med råttor och antibiotika? fick höra att marsvin tålde det dåligt, iaf om dom fick det direkt i munnen då det slog ut...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: Akila
·
G
Övr. Djur brukar det ta överlag att få marsvinen så tama att de inte springer in i huset så for man närmar sig buren? Jag har dem uppe fleraa...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: goggoman
·
S
Övr. Djur Jag hade tidigfare en skäggagam som jag gav bort pga. tidsbrist. Nu finns de gott om tid. Och kommer göra då jag var tvungen att lämna... 2
Svar
38
· Visningar
3 690
Senast: PIRU
·
Övr. Djur Kan man utfodra kaniner med hösilage i stället för/som komplement till vanligt hö? Tål de det? Tycker de om det?
Svar
11
· Visningar
1 331
Senast: Itchie
·
Övr. Djur besök hos korna på julaftons morgon
Svar
0
· Visningar
172
Senast: orion
·
Övr. Djur vad jag behöver! Jag behöver 20 stycken för att vara exakt. ;) Har i julklapp fått en myrfarm. Den är fylld med näringsgel som de äter...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Inte är det bara vi människor som ska fira jul. Djuren ska ju också få det :D Så först fick marsvinen ltie kruskakligröt. De tycker det...
Svar
1
· Visningar
712
N
Övr. Djur Vart får jag tag på en igelkott? Vilka uppfödare finns det och hur kan jag få tag på dem? 2
Svar
29
· Visningar
3 714
·
Övr. Djur Var ner till sthlm idag och fick med mig en liten GP-råtta vid namn Oxenstiernas Giant Anger (med reservation för stavfel, jag är helt... 2
Svar
29
· Visningar
2 951
·
Övr. Djur Måste bara visa det som ska komma att bli mitt nya fina kar! Meningen är att cikliderna ska flytta in där, och ancistrusen förstås! Det...
Svar
11
· Visningar
930
Senast: Gabbi
·
M
Lantbruksdjur Hur många får ska man ha per hektar om man vill ha det avbetat och har fåren under typ sommarlovet?
Svar
7
· Visningar
7 729
Senast: Trissa
·
Övr. Djur Har funderat på detta till o från hela hösten men det har aldrig blivit av att jag letat upp svaret. Men kanske det är nån här som...
Svar
1
· Visningar
1 407
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur hennes grav har blivit plundrad! :eek: :cry: och min lilla råtta ligger numera i någons mage (förmodligen har hon blivit bajs också...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Shenzi
·
Övr. Djur Jag tror att mitt lilla hjärta har fått diarée :cry: Hon är lite svullen och "hängig" om magen, har ganska lös och väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: LittleBigManLover
·
G
Övr. Djur Jag har fått ett marsvin..:love: :love: :love: Min hund är helt fixerad bara... någon som haft det problemet? Nu är det ju nytt för...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: goggoman
·
S
Övr. Djur Hej . Jag har en kanin som är spinki. Den får mat varje dag. Sallad, Kanin mat, Frukt. Och vatten. Kan du säga vad jag ska göra...
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: star_star
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka