Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Övr. Djur Vart får jag tag på en igelkott? Vilka uppfödare finns det och hur kan jag få tag på dem?
2
Svar
29
· Visningar
3 705
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Var ner till sthlm idag och fick med mig en liten GP-råtta vid namn Oxenstiernas Giant Anger (med reservation för stavfel, jag är helt...
2
Svar
29
· Visningar
2 942
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Måste bara visa det som ska komma att bli mitt nya fina kar! Meningen är att cikliderna ska flytta in där, och ancistrusen förstås! Det...
Svar
11
· Visningar
926
Senast: Gabbi
·
M
Lantbruksdjur Hur många får ska man ha per hektar om man vill ha det avbetat och har fåren under typ sommarlovet?
Svar
7
· Visningar
7 709
Senast: Trissa
·
Övr. Djur Har funderat på detta till o från hela hösten men det har aldrig blivit av att jag letat upp svaret. Men kanske det är nån här som...
Svar
1
· Visningar
1 402
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur hennes grav har blivit plundrad! :eek: :cry: och min lilla råtta ligger numera i någons mage (förmodligen har hon blivit bajs också...
Svar
8
· Visningar
854
Senast: Shenzi
·
Övr. Djur Jag tror att mitt lilla hjärta har fått diarée :cry: Hon är lite svullen och "hängig" om magen, har ganska lös och väldigt...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: LittleBigManLover
·
G
Övr. Djur Jag har fått ett marsvin..:love: :love: :love: Min hund är helt fixerad bara... någon som haft det problemet? Nu är det ju nytt för...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: goggoman
·
S
Övr. Djur Hej . Jag har en kanin som är spinki. Den får mat varje dag. Sallad, Kanin mat, Frukt. Och vatten. Kan du säga vad jag ska göra...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: star_star
·
P
Övr. Djur Här var ännu en galen sida, den ena värre än den andra. Sida med tips på vad man kan göra om man får tråkigt, frågan är väl bara HUR...
Svar
5
· Visningar
1 930
Övr. Djur Min kanin har nog precis börjat bli könsmogen. När han skuttade omkring på golvet igår såg jag att det hängde något mörkt nere nedanför...
Svar
17
· Visningar
1 281
F
Övr. Djur Hej. Jag har en kanin som just har blivit 3 år. Hon är min första så jag är lite osäker på om hon har tråkigt på dagarna... På vintern...
Svar
11
· Visningar
1 045
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur pojkvännen har fått ansvaret för en kollegas guldfiskar i ca 2 veckor. och det är ingen idé att ni skäller på varken mig eller min...
Svar
19
· Visningar
1 250
Senast: The Great White Shark
·
Övr. Djur Hur ofta ska man byta vatten i akvariet, det är 50 l o har 5 guppies? Det har bildats något konstigt på växten, som ett finmaskigt nät...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 891
Senast: The Great White Shark
·
Z
Övr. Djur Jag har tänkt skaffa gebriler och vill nu veta allt! Jaghar kollar runt på lite sidor, men vill ha era erfarenheter också! Vilken sorts...
Svar
8
· Visningar
1 519
Senast: Westmale
·
Övr. Djur 1. Hur länge är getter dräktiga? 2. Får de killingar nån särskild period eller kan de få när som helst på året? Är lite nyfiken, har...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Coop
·
M
Övr. Djur hej :eek: jag har en illerhane på 6 mån han bits berättahur jag kan av tämja honom:eek:
Svar
1
· Visningar
695
Senast: moo_noi
·
Övr. Djur Mitt marsvin ska ha bebisar. Behöver man vara orolig för förlossningen eller brukar dom klara det bra själva?
Svar
10
· Visningar
2 215
Övr. Djur Min kära vän (*gotlandsrusset* här på buke) har precis lärt mig att ladda upp bilder, så då tänkte jag att jag absolut måste lägga ut...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: *tove*
·
Övr. Djur den är 50 cm som smalast och 70 cm som bredast och 175 cm lång =) Min bur, ( inte den vackraste skapelsen men marsvinen trivs!)...
Svar
17
· Visningar
1 538
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama