Råttor-antibiotika

Hazel

Trådstartare
Hur är det med råttor och antibiotika? fick höra att marsvin tålde det dåligt, iaf om dom fick det direkt i munnen då det slog ut balansen i tarmarna? men att det kunde funka bättre om man gav dom proviva samtidigt.. Om det är sant eller inte vet jag ju inte. Men hur är det råttor? finns det nån antibiotika/medecin dom inte tål?

Sv: Råttor-antibiotika

Vet inte riktigt, dom är såklart känsligare.. men min råtta åt antibiotika när hon opererades för tumör men vet inte vad för sort:/

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 186
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 198
Senast: Ragdoll
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 525
Senast: valpköpare
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Bichon havanais
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka