Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Nån som kan berätta lite om dom? Hur ska dom bo, skötsel och så? Alltså vad som ska finnas i buren, hur stor ska den vara... Stämmer det...
Svar
17
· Visningar
4 854
Senast: LakritsFelicia
·
Övr. Djur Jahopp... så var man då ägare till 6 marsvin:banana: Det blev de två hanarna från zoot, väldigt vackra! Dock ett "problem" de har...
Svar
12
· Visningar
1 097
Senast: Petra_S
·
Lantbruksdjur Förra året så blev han jättedålig på lugnande/sövmedlet, så i år försökte vi bremsa med grisbrems. Vilket tortyrredskap........ Jag...
Svar
9
· Visningar
4 073
Övr. Djur Är det normalt att marsvinet hoppar som en gummiboll och sedan helt plötsligt slänger sig på sida som en kanin? Eller är det någon...
Svar
5
· Visningar
1 946
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Nu är hon borta, usch kan bara inte sluta gråta- Hur ska jag klara mej utan dej min lilla skrutta? Saknaden är stor och gör ont....
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: Nera
·
Övr. Djur Är det vanligt med hel svarta släthåriga Marsvin? Jag köpte ett för ett tag sen... Jag har aldrig sett ett hel svart förut. Nån mer...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: _Yggdrasil_
·
9
Övr. Djur Min kanin blir lös i magen utav saltstenen:crazy: det blir bra om jag inte har saltstenen i buren..:( vad kan man göra hon måste...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: 90natta
·
Övr. Djur Hur ofta tar ni upp och kelar/umgås med era marsvin? Jag har ett litet problem nämligen.. Har två pojkar som är några månader gamla som...
Svar
3
· Visningar
5 196
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Har nyss kommit hem från veterinären med min gamla kanin. Han har haft ögoninfektion som jag har behandlat med antibiotika, men det har...
Svar
2
· Visningar
2 217
Senast: Agapi
·
Övr. Djur Vad skulle ni gett för denna kaninburen? Två delad står på två ben ej isolerad nymålad avdelad med "höhäck" Trägolv trä...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Elma_vip
·
Övr. Djur Jag har en lejonkanin som är hur gullig som helst .. Men jag vill ut och skutta med henne i snön men problemet e´bara att hon bor inne...
Svar
14
· Visningar
4 385
Övr. Djur Mitt marsvin Torsten har alldeles för långa klor tror jag..Men han hatar att få dem klippta så det blir en evig kamp varje gång jag ska...
Svar
16
· Visningar
11 115
Senast: MaLiNsMaLiN
·
Övr. Djur Min lilla söta kanin har slutat äta pellets helt plötsligt. Men hon står och hänger på kanten för att få något gått. men hon äter höet...
Svar
7
· Visningar
3 105
Senast: apollo1
·
Övr. Djur Igår kom min mamma hem med en marsvinsunge som min kusin köpte för 2 veckor sedan, det visade sig att hon blivit allergisk. Så nu...
Svar
14
· Visningar
1 102
Senast: R8n
·
Övr. Djur Fler än jag som kollar på det? Fy fan... Jag blir så upprörd! Stackars djur! Deras liv förkortas ju med flera år :cry:
Svar
5
· Visningar
892
Senast: Mitrolle
·
Övr. Djur Hej! Nu har guppierna fått någon sjukdom. Jag tror en mal kom o smittade dem:( eller så förgiftades de då min son planterade om i...
Svar
1
· Visningar
848
Övr. Djur Har skrivit på råttforumet men jag provar här också för att få lite fler åsikter. För att fatta det hela kort har Delma och Sickan...
Svar
11
· Visningar
1 133
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Ja, som det står i rubriken, kan man ge betfor till marsvin. Antar att det är bäst med uppblött i såna fall ellar ?? Nån med...
Svar
11
· Visningar
1 341
Senast: Paxido
·
Övr. Djur Var till zoot idag, blev sugen på två marsvinshanar och frågade vad de rekomenderade för bur, jag gick genast till den klassiska buren...
Svar
7
· Visningar
976
Senast: R8n
·
Övr. Djur "Streckgubbe" av älg och hund i svart tusch
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Flyttfogel