Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hur ofta tar ni upp och kelar/umgås med era marsvin? Jag har ett litet problem nämligen.. Har två pojkar som är några månader gamla som...
Svar
3
· Visningar
5 194
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Har nyss kommit hem från veterinären med min gamla kanin. Han har haft ögoninfektion som jag har behandlat med antibiotika, men det har...
Svar
2
· Visningar
2 215
Senast: Agapi
·
Övr. Djur Vad skulle ni gett för denna kaninburen? Två delad står på två ben ej isolerad nymålad avdelad med "höhäck" Trägolv trä...
Svar
5
· Visningar
962
Senast: Elma_vip
·
Övr. Djur Jag har en lejonkanin som är hur gullig som helst .. Men jag vill ut och skutta med henne i snön men problemet e´bara att hon bor inne...
Svar
14
· Visningar
4 361
Övr. Djur Mitt marsvin Torsten har alldeles för långa klor tror jag..Men han hatar att få dem klippta så det blir en evig kamp varje gång jag ska...
Svar
16
· Visningar
11 102
Senast: MaLiNsMaLiN
·
Övr. Djur Min lilla söta kanin har slutat äta pellets helt plötsligt. Men hon står och hänger på kanten för att få något gått. men hon äter höet...
Svar
7
· Visningar
3 088
Senast: apollo1
·
Övr. Djur Igår kom min mamma hem med en marsvinsunge som min kusin köpte för 2 veckor sedan, det visade sig att hon blivit allergisk. Så nu...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: R8n
·
Övr. Djur Fler än jag som kollar på det? Fy fan... Jag blir så upprörd! Stackars djur! Deras liv förkortas ju med flera år :cry:
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Mitrolle
·
Övr. Djur Hej! Nu har guppierna fått någon sjukdom. Jag tror en mal kom o smittade dem:( eller så förgiftades de då min son planterade om i...
Svar
1
· Visningar
847
Övr. Djur Har skrivit på råttforumet men jag provar här också för att få lite fler åsikter. För att fatta det hela kort har Delma och Sickan...
Svar
11
· Visningar
1 131
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Ja, som det står i rubriken, kan man ge betfor till marsvin. Antar att det är bäst med uppblött i såna fall ellar ?? Nån med...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: Paxido
·
Övr. Djur Var till zoot idag, blev sugen på två marsvinshanar och frågade vad de rekomenderade för bur, jag gick genast till den klassiska buren...
Svar
7
· Visningar
975
·
Övr. Djur "Streckgubbe" av älg och hund i svart tusch
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Flyttfogel
·
R
Övr. Djur Hur många här ställer ut sina marsvin? Vi har fyra små rackare hemma och har funderat så smått på hur de skulle göra sig som...
Svar
7
· Visningar
944
Senast: Lonka
·
M
Övr. Djur Våran lilla dvärgvädur är alldeles tokig i att slicka på mig. Det verkar nästan som att den tvättar mig. Och det gör den jätteofta och...
Svar
11
· Visningar
10 512
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Ska köpa kaninunge till våren och sitter nu & kikar runt lite för att se ifall jag hittar något intressant. Jag frågade om tips och råd...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Jag sitter här och roas av hur råttorna och katten umgås just nu. Det trodde jag faktiskt inte när jag skaffade katten för ett par...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Djur Hur stora de har blivit! Trots att mamman dog när de var 3 v, så de fick bli adopterade av andra mammor för att överleva, har de nu...
2
Svar
27
· Visningar
2 034
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur min kanin är förkyld. så tänkte kolla hans temp, men ja vet inte va de brukar ha om dom är friska? Nån som vet? TacK I FörhanD:bow:
Svar
1
· Visningar
855
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Som en del av er vet så misste jag mitt kära marsvin Pepsi i söndags morse. Jag har nu smått börjat tänka på att skaffa en gris till...
Svar
18
· Visningar
1 079
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama