Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Hur många här ställer ut sina marsvin? Vi har fyra små rackare hemma och har funderat så smått på hur de skulle göra sig som...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Lonka
·
M
Övr. Djur Våran lilla dvärgvädur är alldeles tokig i att slicka på mig. Det verkar nästan som att den tvättar mig. Och det gör den jätteofta och...
Svar
11
· Visningar
10 513
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Ska köpa kaninunge till våren och sitter nu & kikar runt lite för att se ifall jag hittar något intressant. Jag frågade om tips och råd...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Jag sitter här och roas av hur råttorna och katten umgås just nu. Det trodde jag faktiskt inte när jag skaffade katten för ett par...
Svar
6
· Visningar
982
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Djur Hur stora de har blivit! Trots att mamman dog när de var 3 v, så de fick bli adopterade av andra mammor för att överleva, har de nu...
2
Svar
27
· Visningar
2 036
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur min kanin är förkyld. så tänkte kolla hans temp, men ja vet inte va de brukar ha om dom är friska? Nån som vet? TacK I FörhanD:bow:
Svar
1
· Visningar
857
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Som en del av er vet så misste jag mitt kära marsvin Pepsi i söndags morse. Jag har nu smått börjat tänka på att skaffa en gris till...
Svar
18
· Visningar
1 080
Senast: R8n
·
D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: MadickenII
·
A
Lantbruksdjur Duvhöken har nu varit här två dagar i rad och slagit 2 hönor!:( JAg trodde att hönor brukar gömma sig när de märker duvhöken. Hur skall...
Svar
3
· Visningar
8 527
Senast: Move_Over
·
Övr. Djur Idag har lilla Glen o stora Roland fått vara ute o gå fritt i vardagsrummet för första gången! Roland tyckte det var SÅ skoj och...
Svar
18
· Visningar
1 231
Senast: lizan
·
Övr. Djur Är det nån här som vet om man kan ge kaniner hösilage? Väldigt tacksam för svar. :D //Diana
Svar
6
· Visningar
855
M
Lantbruksdjur Hej Jag är nybliven ägare till tre Gutefår, en bagge och två tackor. Eftersom jag aldrig haft får förut så är frågorna många. Just...
Svar
14
· Visningar
2 696
Senast: kopia
·
F
Övr. Djur Hej buren till min dvärjvädur är en förut använd typ box för kalv ! den är rätt stor och vi har bygt en trappa upp till ett litet...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: k-lina
·
Övr. Djur Jag har några tankar kring marsvinsraserna Skinny och Crested. 1. Som jag sett så blir cresteden något större än t.ex. nonself, kan...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: toriko
·
K
Övr. Djur Jag skrev i förra veckan att vårt marsvin verkade skumt och ville inte äta. I fredags fick han typ pencilllin som han skulle ha fram...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: Kilauea
·
Q
Övr. Djur En av mina två råttor börjar bli rätt gammal nu... Han blir två år i januari och bakbenen hänger inte riktigt med och han har svårare...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Djur Vi har ett marsvin som heter Wiggo han är ca 5 år. Jag tycker att han verka lite skum. Han sitter på ett och samma ställe mest hela...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: Kellygirl
·
T
Övr. Djur Hej på er! Våran lille Stampe (dvärgvädur ca 6-7 år) har haft lite otur det senaste...För ca 1 1/2 månader sedan var han förkyld och...
Svar
2
· Visningar
1 246
Övr. Djur Ja, en del av er vet ju vad som drabbade henne. I torsdags så var hon lite konstig, satt bara och åt mindre. På fredagen var hon bättre...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: R8n
·
Övr. Djur Har haft råttor i ganska många år. Eftersom råttor inte blir så gamla har jag haft ett gäng. Men en av dem jag har nu är otroligt smart...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka