Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: MadickenII
·
A
Lantbruksdjur Duvhöken har nu varit här två dagar i rad och slagit 2 hönor!:( JAg trodde att hönor brukar gömma sig när de märker duvhöken. Hur skall...
Svar
3
· Visningar
8 511
Senast: Move_Over
·
Övr. Djur Idag har lilla Glen o stora Roland fått vara ute o gå fritt i vardagsrummet för första gången! Roland tyckte det var SÅ skoj och...
Svar
18
· Visningar
1 231
Senast: lizan
·
Övr. Djur Är det nån här som vet om man kan ge kaniner hösilage? Väldigt tacksam för svar. :D //Diana
Svar
6
· Visningar
853
M
Lantbruksdjur Hej Jag är nybliven ägare till tre Gutefår, en bagge och två tackor. Eftersom jag aldrig haft får förut så är frågorna många. Just...
Svar
14
· Visningar
2 693
Senast: kopia
·
F
Övr. Djur Hej buren till min dvärjvädur är en förut använd typ box för kalv ! den är rätt stor och vi har bygt en trappa upp till ett litet...
Svar
13
· Visningar
1 150
Senast: k-lina
·
Övr. Djur Jag har några tankar kring marsvinsraserna Skinny och Crested. 1. Som jag sett så blir cresteden något större än t.ex. nonself, kan...
Svar
3
· Visningar
1 007
Senast: toriko
·
K
Övr. Djur Jag skrev i förra veckan att vårt marsvin verkade skumt och ville inte äta. I fredags fick han typ pencilllin som han skulle ha fram...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: Kilauea
·
Q
Övr. Djur En av mina två råttor börjar bli rätt gammal nu... Han blir två år i januari och bakbenen hänger inte riktigt med och han har svårare...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Djur Vi har ett marsvin som heter Wiggo han är ca 5 år. Jag tycker att han verka lite skum. Han sitter på ett och samma ställe mest hela...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: Kellygirl
·
T
Övr. Djur Hej på er! Våran lille Stampe (dvärgvädur ca 6-7 år) har haft lite otur det senaste...För ca 1 1/2 månader sedan var han förkyld och...
Svar
2
· Visningar
1 244
Övr. Djur Ja, en del av er vet ju vad som drabbade henne. I torsdags så var hon lite konstig, satt bara och åt mindre. På fredagen var hon bättre...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: R8n
·
Övr. Djur Har haft råttor i ganska många år. Eftersom råttor inte blir så gamla har jag haft ett gäng. Men en av dem jag har nu är otroligt smart...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: wtf
·
Övr. Djur ja till marsvinen då. försökt söka både här o på nätet men tycker det är svårt att hitta svart på vitt. :p jag har hittills gett...
Svar
18
· Visningar
7 005
Senast: skäcken
·
Övr. Djur Jahopp, nu har lilla Pepsi (4 ½ år) fått diarée och jag vet inte riktigt varför. Har delat av buren så hon får bo lite för sig själv...
2
Svar
23
· Visningar
4 588
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Djur Hej allihopa :) Nu är det så att jag har fått min otroligt söta lilla marsvinstjej nu, köpte henne i onsdags och nästa vecka kommer...
Svar
2
· Visningar
1 732
Senast: _Sascha_
·
G
Övr. Djur Eftersom jag är lite av en newbie på akvariefronten och just nu sitter helt utan möjliga svar på min fråga, vänder jag mig till mina...
2
Svar
21
· Visningar
2 779
Senast: *tove*
·
Övr. Djur Tänkte åka till vet med Bea för att kolla upp hennes rossel. Nu har Doris fått något på halsen, jag misstänker ringorm. Det är en ganska...
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: R8n
·
M
Övr. Djur Hejsan! Jag har en aggressiv kaninhona på 5½ år som jättegärna skulle vilja komma till ett ställe där hon kan få vara ute hela dagarna...
Svar
5
· Visningar
851
Övr. Djur Det måste vara extremt gott om rådjur i år för jag sitter nu här och beskådar fem stycken på framsidan av huset och två nere vid...
Svar
2
· Visningar
742

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka