Måste bara visa

Sv: Måste bara visa

Men tycker det är galet o döpa nåt som inte lystrar till namnet som en hund eller katt.

BAAH!
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Min råtta lystrar iaf till sitt namn och kommer när man ropar!:love:
Vill du ha bevis eller?? ;)

Jag döper ju inte mina fiskar och ormar
Jag döpte mina fiskar och min kungsboa :o
Vill du veta vad dom hette också ?:angel:

Guld-Fiskarna :Titanic,Lusytanic och Lupsytanic
Ormen : Elvis
Coola namn va? :rofl:

Och Ja,jag vet mkt väl att varken fiskar eller ormar har hörsel:D

Senast ändrad:

mina snäckor hade namn, i nuläget har dem inte det dock...
hade en som hette Lederhosen :love:

Typ alla mina fiskar har hetat ngt, Kalespero, Nalle osv. x)

jag joinar sällskapet och hävdar även att min lilla råtta lystrade till sitt namn och var ett mycket klokt djur.:idea:

Bah! Vem var det som fick sin senila gamla terrier att apportera idag?:angel: ;)

Vem berätta den hemliga ingridiensen då :p

nej jag bara retas lite grann, mina hundar lyssnar säkert sämre än era väluppfostrade råttor som går toa och sen spolar efter sig sen kommer som en hund vid rop efter dom.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 980
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 626
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 213
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025