Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

O
Övr. Djur igår jorde jag rent åt mina marsvin. jag klippte klorna på de alla fyra och sedan så kelade jag en lång stund med dem alla. Men...
Svar
8
· Visningar
1 894
Senast: Lonka
·
Övr. Djur Han är helt underbar! Av rasen Teddy Dvärgvädur. Extremt charmig och söt!! Extremt Social! Vill vara med hela tiden, och sitter gärna...
Svar
13
· Visningar
1 756
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur Har aldrig haft en men funderar på att skaffa, dock har jag hittat en massa info men inget om hur gamla de faktiskt blir- nån som vet...
Svar
4
· Visningar
7 707
Senast: Lenis
·
Övr. Djur Jag vill skaffa mig ett djur, hade helst haft ett djur utav varje, men man får ju anpassa sig lite efter sambo o plånbok tex. :p...
2 3
Svar
50
· Visningar
15 479
Senast: lizan
·
J
Övr. Djur Hej! Ja har en kanin som jag fick när jag var 6år och då va han 7år nu e ja 13år och då borde han alltså vara 14 år nu. Men i olika...
Svar
12
· Visningar
4 218
Senast: Johanna__
·
Övr. Djur Vad äter era små gullisar då? Mina fyra hanar äter: *Solrosfrön *Ärtor *Majs *Hårdbröd av alla slag *Bönor *Pasta, makaroner allt...
2
Svar
24
· Visningar
3 269
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Som vissa kanske vet håller jag på en del med ormar. Och fastän många tycker dom är läskiga (kanske till och med äckliga) så har...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 295
Senast: mizz_perfect
·
Övr. Djur Karln har kommit på att han vill bygga om en bokhylla i sin lägenhet till bur till "nåt roligt flockdjur". Han vill ha ett litet djur...
2
Svar
20
· Visningar
3 538
Senast: Generalen
·
Övr. Djur Nu är voljären färdig och jag hämtade mina fåglar igår :bump: :bump: Det är fem undulater och en nymf och det lär väl bli några till...
Svar
17
· Visningar
1 931
Senast: ellasmarre
·
M
Övr. Djur Jag skrev en tråd innan om undulater men det var knappt ingen som svarade på den, så nu försöker jag med en ny! Jag funderar på att...
Svar
3
· Visningar
1 858
Senast: ellasmarre
·
Övr. Djur Var iväg till Rättvik och köpte två sötnosar idag, en agouti och en som jag inte har en aning om vilken färg hon har :D...
2
Svar
27
· Visningar
1 478
Senast: Magic_Mac
·
G
Övr. Djur Hm, helt plötsligt har jag fått för mig att det är fel på mitt nya akvarium... :cry: Det är liksom en grej som "saknas". Det...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Generalen
·
P
Övr. Djur Hur gör ni när de ska ut och motionera? Får de springa lösa i hela lägenheten eller har ni ett litet "område" där de får vara.. Har ni...
Svar
7
· Visningar
1 224
Senast: _Sascha_
·
Övr. Djur Nu är det så att jag har tänkt rätt länge på att skaffa marsvin, för dom är så otroligt söta :D och verkar vara roliga djur. Så nu får...
2
Svar
32
· Visningar
4 077
Senast: _Sascha_
·
Övr. Djur är det någon som har en bra ritning elelr bild på en sån.Stor på ben och med både hus och "öppet" liksom. Hit med era bilder nu så jag...
Svar
7
· Visningar
6 119
Senast: charmant
·
P
Övr. Djur Upptäckte idag när jag kom hem att min 4 månaders lilla marsvinshona hade fått en unge! Jag misstänkte aldrig att hon var dräktig, hon...
Svar
6
· Visningar
1 309
Senast: Nidorina
·
Övr. Djur ... kan man roa sig med en lång stund... Sparris-soppa är gott...
Svar
12
· Visningar
1 014
Senast: gadriel
·
P
Övr. Djur Mina två marsvinshannar har gått ner en del i vikt medan jag var utomlands. Nu funderar jag på det bästa sättet att få dom att gå upp i...
Svar
5
· Visningar
1 870
Senast: Phocahontas
·
D
Övr. Djur Hej!! Har märkt att våran hamster har varit lite deppig ett par dagar, inte sett något direkt på honom, utom att han inte kommer fram...
Svar
6
· Visningar
3 951
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Förra månaden när jag klippte klor upptäckte jag detta på mina 2 vuxna djur på 1½ år, en hona och en kastrathane. Hanen har mest och...
Svar
4
· Visningar
2 350
Senast: Petra_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka