Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Karln har kommit på att han vill bygga om en bokhylla i sin lägenhet till bur till "nåt roligt flockdjur". Han vill ha ett litet djur...
2
Svar
20
· Visningar
3 536
Senast: Generalen
·
Övr. Djur Nu är voljären färdig och jag hämtade mina fåglar igår :bump: :bump: Det är fem undulater och en nymf och det lär väl bli några till...
Svar
17
· Visningar
1 929
Senast: ellasmarre
·
M
Övr. Djur Jag skrev en tråd innan om undulater men det var knappt ingen som svarade på den, så nu försöker jag med en ny! Jag funderar på att...
Svar
3
· Visningar
1 856
Senast: ellasmarre
·
Övr. Djur Var iväg till Rättvik och köpte två sötnosar idag, en agouti och en som jag inte har en aning om vilken färg hon har :D...
2
Svar
27
· Visningar
1 475
Senast: Magic_Mac
·
G
Övr. Djur Hm, helt plötsligt har jag fått för mig att det är fel på mitt nya akvarium... :cry: Det är liksom en grej som "saknas". Det...
Svar
6
· Visningar
735
·
P
Övr. Djur Hur gör ni när de ska ut och motionera? Får de springa lösa i hela lägenheten eller har ni ett litet "område" där de får vara.. Har ni...
Svar
7
· Visningar
1 221
Senast: _Sascha_
·
Övr. Djur Nu är det så att jag har tänkt rätt länge på att skaffa marsvin, för dom är så otroligt söta :D och verkar vara roliga djur. Så nu får...
2
Svar
32
· Visningar
4 066
Senast: _Sascha_
·
Övr. Djur är det någon som har en bra ritning elelr bild på en sån.Stor på ben och med både hus och "öppet" liksom. Hit med era bilder nu så jag...
Svar
7
· Visningar
6 117
Senast: charmant
·
P
Övr. Djur Upptäckte idag när jag kom hem att min 4 månaders lilla marsvinshona hade fått en unge! Jag misstänkte aldrig att hon var dräktig, hon...
Svar
6
· Visningar
1 308
Senast: Nidorina
·
Övr. Djur ... kan man roa sig med en lång stund... Sparris-soppa är gott...
Svar
12
· Visningar
1 010
Senast: gadriel
·
P
Övr. Djur Mina två marsvinshannar har gått ner en del i vikt medan jag var utomlands. Nu funderar jag på det bästa sättet att få dom att gå upp i...
Svar
5
· Visningar
1 865
Senast: Phocahontas
·
D
Övr. Djur Hej!! Har märkt att våran hamster har varit lite deppig ett par dagar, inte sett något direkt på honom, utom att han inte kommer fram...
Svar
6
· Visningar
3 942
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Förra månaden när jag klippte klor upptäckte jag detta på mina 2 vuxna djur på 1½ år, en hona och en kastrathane. Hanen har mest och...
Svar
4
· Visningar
2 349
Senast: Petra_S
·
G
Övr. Djur Äntligen, så har jag fått mitt första akvarium! det blev en för tidig julklapp :D och som jag har längtat. Men bruksanvisningen var nog...
Svar
2
· Visningar
1 337
·
M
Övr. Djur Mina dvärghamstrar har fått jättelånga klor. Ska det var så eller ska jag klippa/fila ner dom?
Svar
8
· Visningar
3 148
Senast: Zenith
·
K
Övr. Djur Hej nu har äntligen min lilla hona börjat att ruva på sina ägg . Hanen är en riktig gentleman men jag har lite frågor som jag hoppas ni...
Svar
12
· Visningar
5 682
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Min tre år gammla hanråtta ska snart få avsluta sina dagar. Jag upptäckte en ganska så stor böld eller vad man nu ska säga på ena sidan...
Svar
15
· Visningar
1 188
Senast: et_flickan
·
Lantbruksdjur från koja till slott :D Dom stormtrivs i sitt nya hus & större gård. Min bror, son & jag har snickrat ihop detta fina hus av allt som...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 728
Senast: ewilized
·
Övr. Djur Ja,som rubriken lyder så har vi fått ytterligare en ny bebis hem hit! Som några av er kanske redan vet så dog Armani-mitt ena marsvin...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 486
Senast: Nikkis
·
A
Övr. Djur Jag har bara haft Teddy marsvin innan men nu har det flyttat hem en långhårig herre till mig och pälsen växer som ogräs har jag märkt så...
Svar
3
· Visningar
1 782
Senast: aqua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama