Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Ville inte skriva vidare i Mats's tråd, så gör en ny. Vilket tycker ni är det skonsammaste sättet att avliva ett smådjur som t.ex...
2
Svar
26
· Visningar
6 027
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Nu finns hon inte mer, min goa lilla kanin som jag ägt i 6år. Hon skulle fylla 7 år i Mars men hon fick aldrig uppleva den dagen tyvärr-...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Elma_vip
·
Övr. Djur Idag utökades min marsvinsflock med ytterligare en medlem, en liten Coronetflicka som jag köpte idag:love: Nu är jag nöjd, nu har...
Svar
17
· Visningar
1 256
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Mina kaniner har bott ute i min gamla lekstuga hela sommaren,och bor där just nu. Jag undrar om dom kan bo där i vinter också?, det...
Svar
15
· Visningar
13 416
Senast: Coop
·
M
Övr. Djur Hejsan! Vi har ett gäng får som bott hos oss i många herrans år. Dock så har flocken utökats med några nyinköpta tackor. Vi vet dock...
2
Svar
21
· Visningar
6 847
Senast: Rydberg
·
Övr. Djur Jag har blivit mamma till en liten hermelinpojke :banana: :banana: :banana: Han har fått det vackra namnet Calibra. Han är svart och...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: antiloop8
·
Övr. Djur Vad iväg och avlivade Mats idag... Så nu är fotomodellen med modelltassarna borta... :( R.I.P Mats 0?.??.??-06.10.27...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Idag när vi besökte hästen på betet träffade vi på dessa gynnare: Det fanns massor av dem och jag blev nyfiken, för jag visste...
2
Svar
21
· Visningar
3 617
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag har en långhårig vädurskanin på 8-9 år (utekanin) som för några år sedan hade ögoninflammation. Gick till veterinären och fick en...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Agapi
·
P
Övr. Djur Jag är nyfiken på vad ni ger era marsvin för grönsaker/frukt. Har kollat på massor av olika hemsidor men tänkte att det kanske finns...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 379
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Längtar massor till lördag, då ska jag häta hem en brunhuvad papegoja. Supersöt är hon! SKulel egentligen inte alls ha en sån nu men jag...
Svar
17
· Visningar
1 291
Senast: Gabbi
·
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Flyttfogel
·
M
Övr. Djur Jag har kommit fram till att jag vill ha två underlater när jag väl flyttar hemifrån. Så därför underar jag lite från er som vet. Vad...
Svar
1
· Visningar
2 753
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Jag har tänkt ha en värmelampa i mitt hönshus i vinter men vet inte hur stark lampa jag ska ha? Huset är ugnefär 4 kvm & 2m högt. Är...
Svar
12
· Visningar
2 521
Senast: mysko
·
Övr. Djur Sitter här och ska köpa kanin. Problemet är bara att jag är mycket kräsen och rädd för att göra fel val... Det jag letar efter är en...
Svar
9
· Visningar
949
Senast: lizan
·
L
Övr. Djur Hej! Mitt marsvin, en hona, 2.5 år . har fått urinsten, e rätt så säker på det iaf. Hon har haft svårt o kissa. nu, de 2 dagarna som...
Svar
4
· Visningar
2 952
Senast: Paxido
·
Övr. Djur Hade en kanin för två år sedan som var sned med huvudet en kväll. Vi tog in honom och pratade med Strömsholm, de tyckte att vi skulle...
Svar
4
· Visningar
7 538
Senast: gejsa
·
Övr. Djur Någon som ska ställa ut eller tävla i showmanshipen i år?
Svar
2
· Visningar
882
Senast: PrittePuff
·
Lantbruksdjur Är det någon som vet hur mkt värme får alstrar? Funderar på att ha 2-3 får i lill-stallet över vintern som kan hålla det varmt...
Svar
7
· Visningar
1 782
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama