Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur jag lämnade idag tillbaka akvariet till min syster. Först ville jag spola ner fiskarna i toaletten men enligt min syster så är det...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 021
Senast: Petra_S
·
I
Övr. Djur Jag har gerbiler, och skulle vara tacksam för lite hjälp om dom. Vad gillar dom? Jag menar som godis? Jag ger dom grönsaker och...
Svar
5
· Visningar
1 509
Senast: i-sack
·
Övr. Djur Hallå alla råttvetare! En av våra råttor har fått röda utslag på öronen. från början var det bara på utsidan, men de har nu kommit...
Svar
3
· Visningar
726
Övr. Djur Jag har haft min kanin utlånad ett tag. såg nyligen att dom inte klippte klona på honom. Sa då åt dom att dom måste klippa ner klorna...
Svar
3
· Visningar
927
P
Övr. Djur Måste bara fråga... har någon någongång behandlat sina smågrisar mot ringorm???? Och isf med vad??? Jag har ett marsvin som har ringorm...
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: Lonka
·
Övr. Djur jag är ute efter nytt bottenmaterial till akvariet och vill ha sand! har ciklider bland annat (tex afrikansk öronål) och har sett i...
Svar
7
· Visningar
4 720
Senast: wtf
·
Övr. Djur Jag har alltid haft råtthonor, det har bara blivit så..men vilka tycker ni är lättast att få tama, hanar eller honor..eller det är...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Bellatrix
·
J
Övr. Djur Kan man göra abort på kaniner? Klantig som man är glömde jag att stänga buren till min lilla tjej och den andra var ute på altanen...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: Mia_R
·
J
Övr. Djur Kan man göra abort på kaniner? Klantig som man är glömde jag att stänga buren till min lilla tjej och den andra var ute på altanen...
Svar
1
· Visningar
684
S
Övr. Djur Det är så att för ett par månader sedan skaffade jag mitt 1a akvarium. Har några kardinal tetror, 5 guppis varav 2 hanar o 3 honor och i...
Svar
5
· Visningar
1 689
Senast: wtf
·
K
Övr. Djur Hej har Två stycket Kakarikki fåglar . Men min hona har plockat sig någon som har en ide vad man kan göra så att hon inte fortsätter ...
Svar
4
· Visningar
1 203
Senast: klarasol
·
Övr. Djur Hur vet man att det är för kallt för ett marsvin? Vet ett marsvin som bor med en kanin i en stor box i ett tomt stall, det blir ca...
Svar
14
· Visningar
12 196
Senast: Stollan
·
F
Övr. Djur En dröm har gått i uppfyllelse! Ska påbörja min omplaceringsverksamhet :) Har hittat en voljär som söker fåglar så det är bara att...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Jag älskar djur, särskilt hundar och katter. Är tyvärr allergisk, men har hört att man kan vaccinera sig mot det. Är detta sant? Det...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Poxz
·
M
Övr. Djur Min marsvinshane som är ungefär 5 år gammal har fått en massa knölar under magen och på sidorna. Är det någon som vet vad detta kan vara...
Svar
7
· Visningar
1 563
Senast: MaLiNsMaLiN
·
Övr. Djur ... & nu kan jag inte riktigt släppa tanken. Jag har haft hamstrar som barn & tycker att de är något av det sötaste som finns på detta...
Svar
9
· Visningar
4 392
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Ni som har degus eller andra omöjliga gnagare, vad använder ni för burar när de ska transporteras till exempelvis veterinären? Fasen...
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Har nu två "svin" och funderar på (ja, alldeles troligen) att skaffa ytterligare en. Har en vanlig hederlig bur nu med plastbotten och...
Svar
7
· Visningar
20 694
Senast: mysecretgarden
·
Övr. Djur Halloj! Ska snart få hem två "slyröjare" till gården. De har tidigare gått på hö (med mera naturligtvis). Nu undrar jag om man kan byta...
Svar
3
· Visningar
1 701
Senast: Gnist
·
H
Övr. Djur Behöver få reda på effektivt redskap att rengöra botten/grusen i akvariet med.Vill inte göra helbyte så ofta men däremot grusen.Finns...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Fortfarande Grevinnan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama