Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har varit ut och knäppt lite nytt på råttorna :D Krull, som inte alls ville vara med: Gunde, som inte heller ville vara med...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu har alla mina kaniner fått någon form av ohyra... :( det ser ut som smååå små prickar som rör på sig. är det någon som vet om...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Sannis
·
T
Övr. Djur Har nyss skaffat en kanin (fick hem honom vid 18-tiden igårkväll faktiskt). En dvärgvädur (hane) som är ungefär 9 veckor. Nu undrar jag...
Svar
8
· Visningar
6 196
Senast: Shenzi
·
Övr. Djur Mitt kära lilla marsvin Bara dog!:cry: hittades död imorse,och han Är fortfarande mjuk!:eek: :crazy: Så Plötsligt! Du hann...
Svar
15
· Visningar
1 163
Senast: Constance
·
Övr. Djur Min karl har ett gammalt akvarium som han vill starta upp igen. Men han är intresserad av saltvattenakvarium. Det känns som om ett...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: Haukur
·
Övr. Djur I dag avled vår älskade Rickard! Han blev 10 år gammal. Vilket är länge med tanke på att han hade en kotskada. Så nu i kväll har vi...
Svar
7
· Visningar
858
Senast: Hazel
·
M
Övr. Djur Hej hej!! Tänkte att ni kanske vill lägga ut bilder på era ormar. Kán vara kul att se. Har själv en kp hona men tyvärr ingen bild :(...
Svar
3
· Visningar
3 897
Senast: Dark_Angel
·
Övr. Djur jag lämnade idag tillbaka akvariet till min syster. Först ville jag spola ner fiskarna i toaletten men enligt min syster så är det...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 040
Senast: Petra_S
·
I
Övr. Djur Jag har gerbiler, och skulle vara tacksam för lite hjälp om dom. Vad gillar dom? Jag menar som godis? Jag ger dom grönsaker och...
Svar
5
· Visningar
1 513
Senast: i-sack
·
Övr. Djur Hallå alla råttvetare! En av våra råttor har fått röda utslag på öronen. från början var det bara på utsidan, men de har nu kommit...
Svar
3
· Visningar
727
Övr. Djur Jag har haft min kanin utlånad ett tag. såg nyligen att dom inte klippte klona på honom. Sa då åt dom att dom måste klippa ner klorna...
Svar
3
· Visningar
929
P
Övr. Djur Måste bara fråga... har någon någongång behandlat sina smågrisar mot ringorm???? Och isf med vad??? Jag har ett marsvin som har ringorm...
Svar
1
· Visningar
1 249
Senast: Lonka
·
Övr. Djur jag är ute efter nytt bottenmaterial till akvariet och vill ha sand! har ciklider bland annat (tex afrikansk öronål) och har sett i...
Svar
7
· Visningar
4 724
Senast: wtf
·
Övr. Djur Jag har alltid haft råtthonor, det har bara blivit så..men vilka tycker ni är lättast att få tama, hanar eller honor..eller det är...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: Bellatrix
·
J
Övr. Djur Kan man göra abort på kaniner? Klantig som man är glömde jag att stänga buren till min lilla tjej och den andra var ute på altanen...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Mia_R
·
J
Övr. Djur Kan man göra abort på kaniner? Klantig som man är glömde jag att stänga buren till min lilla tjej och den andra var ute på altanen...
Svar
1
· Visningar
687
S
Övr. Djur Det är så att för ett par månader sedan skaffade jag mitt 1a akvarium. Har några kardinal tetror, 5 guppis varav 2 hanar o 3 honor och i...
Svar
5
· Visningar
1 690
Senast: wtf
·
K
Övr. Djur Hej har Två stycket Kakarikki fåglar . Men min hona har plockat sig någon som har en ide vad man kan göra så att hon inte fortsätter ...
Svar
4
· Visningar
1 205
Senast: klarasol
·
Övr. Djur Hur vet man att det är för kallt för ett marsvin? Vet ett marsvin som bor med en kanin i en stor box i ett tomt stall, det blir ca...
Svar
14
· Visningar
12 234
Senast: Stollan
·
F
Övr. Djur En dröm har gått i uppfyllelse! Ska påbörja min omplaceringsverksamhet :) Har hittat en voljär som söker fåglar så det är bara att...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: gadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka