Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag älskar djur, särskilt hundar och katter. Är tyvärr allergisk, men har hört att man kan vaccinera sig mot det. Är detta sant? Det...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Poxz
·
M
Övr. Djur Min marsvinshane som är ungefär 5 år gammal har fått en massa knölar under magen och på sidorna. Är det någon som vet vad detta kan vara...
Svar
7
· Visningar
1 573
Senast: MaLiNsMaLiN
·
Övr. Djur ... & nu kan jag inte riktigt släppa tanken. Jag har haft hamstrar som barn & tycker att de är något av det sötaste som finns på detta...
Svar
9
· Visningar
4 401
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Ni som har degus eller andra omöjliga gnagare, vad använder ni för burar när de ska transporteras till exempelvis veterinären? Fasen...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Har nu två "svin" och funderar på (ja, alldeles troligen) att skaffa ytterligare en. Har en vanlig hederlig bur nu med plastbotten och...
Svar
7
· Visningar
20 695
Senast: mysecretgarden
·
Övr. Djur Halloj! Ska snart få hem två "slyröjare" till gården. De har tidigare gått på hö (med mera naturligtvis). Nu undrar jag om man kan byta...
Svar
3
· Visningar
1 715
Senast: Gnist
·
H
Övr. Djur Behöver få reda på effektivt redskap att rengöra botten/grusen i akvariet med.Vill inte göra helbyte så ofta men däremot grusen.Finns...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Fortfarande Grevinnan
·
Övr. Djur blev väldigt förskräckt idag när min lilla Satan fick åka till himlen :( :eek: jag var så ledsen så jag kunde inte vara kvar där inne...
2
Svar
27
· Visningar
1 755
Senast: wtf
·
Övr. Djur Jag och en kompis (vi delar lägenhet) funderar på att ta hand om en skäggagam. Han som äger den vill bli av med den och försöker sälja...
Svar
7
· Visningar
2 147
Senast: Cattis_E
·
B
Övr. Djur -mmm,det e med tårar i ögonen jag skriver detta,idag dog Ylva vårat ena marsvin 5 år och några månader,vi förstog ju att detta skulle...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Ja, vad sjutton heter de där små "plastakvarierna" med nätlock gjort av plast, som man använder när man ställer ut möss, hamstrar etc.?
Svar
7
· Visningar
1 612
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Nån med marsvin som drabbats av det? Vad gjorde ni för behandling? Har hört Frontline, men vilken styrka? Senast inskaffade...
2
Svar
20
· Visningar
5 366
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Pojkvännen och jag är ju båda sugna på att bli med orm. Ingen av oss har haft orm förut och jag är ju om jag ska vara ärlig lite rädd...
Svar
12
· Visningar
1 244
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Jag vill se bilder på era terrarium och reptiler:) Gärna ödlor men även ormar:) *vill ha nån gång i livet*
Svar
5
· Visningar
6 531
Senast: selda
·
Övr. Djur Länge sen jag hade akvarium, nu funderar jag och sambon på att skaffa ett modell större. Kikar på ett på drygt 300 liter, med stativ...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Lupin
·
G
Övr. Djur Var i djuraffären idag när jag kollade efter ett akvarie, och fick syn på denna fisk. Döm till min förvåning, men jag fastnade verkligen...
2
Svar
20
· Visningar
7 141
Senast: Generalen
·
Övr. Djur I Fredags kom lilla Kolan hem till oss, en liten rex tjej på 6 veckor :) Någon som kan se vilken färg hon har?
Svar
13
· Visningar
1 092
Senast: sofiie
·
I
Lantbruksdjur Jag har börjat tycka att får e trevlig djur x) nån som har får här på buke? Hur kan man köpa får och hur mkt kostar får ca? ska...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: Masse
·
W
Övr. Djur Hej ! kan ni inte lägga in några söta bilder på era hunder ,katter ,hästar,grisar,kaniner,marsvin,hamstrar m.m :love:
2
Svar
27
· Visningar
4 306
L
Övr. Djur Hej, har ett marsvin, som är snart 3 år, för nån månad sen, fick den en svart knöl, i örat, som e ungefär lika stor som en ärta, men...
Svar
6
· Visningar
1 299
Senast: Dravena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka