Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur blev väldigt förskräckt idag när min lilla Satan fick åka till himlen :( :eek: jag var så ledsen så jag kunde inte vara kvar där inne...
2
Svar
27
· Visningar
1 749
Senast: wtf
·
Övr. Djur Jag och en kompis (vi delar lägenhet) funderar på att ta hand om en skäggagam. Han som äger den vill bli av med den och försöker sälja...
Svar
7
· Visningar
2 144
Senast: Cattis_E
·
B
Övr. Djur -mmm,det e med tårar i ögonen jag skriver detta,idag dog Ylva vårat ena marsvin 5 år och några månader,vi förstog ju att detta skulle...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Ja, vad sjutton heter de där små "plastakvarierna" med nätlock gjort av plast, som man använder när man ställer ut möss, hamstrar etc.?
Svar
7
· Visningar
1 608
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Nån med marsvin som drabbats av det? Vad gjorde ni för behandling? Har hört Frontline, men vilken styrka? Senast inskaffade...
2
Svar
20
· Visningar
5 353
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Pojkvännen och jag är ju båda sugna på att bli med orm. Ingen av oss har haft orm förut och jag är ju om jag ska vara ärlig lite rädd...
Svar
12
· Visningar
1 241
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Jag vill se bilder på era terrarium och reptiler:) Gärna ödlor men även ormar:) *vill ha nån gång i livet*
Svar
5
· Visningar
6 525
Senast: selda
·
Övr. Djur Länge sen jag hade akvarium, nu funderar jag och sambon på att skaffa ett modell större. Kikar på ett på drygt 300 liter, med stativ...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Lupin
·
G
Övr. Djur Var i djuraffären idag när jag kollade efter ett akvarie, och fick syn på denna fisk. Döm till min förvåning, men jag fastnade verkligen...
2
Svar
20
· Visningar
7 133
Senast: Generalen
·
Övr. Djur I Fredags kom lilla Kolan hem till oss, en liten rex tjej på 6 veckor :) Någon som kan se vilken färg hon har?
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: sofiie
·
I
Lantbruksdjur Jag har börjat tycka att får e trevlig djur x) nån som har får här på buke? Hur kan man köpa får och hur mkt kostar får ca? ska...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Masse
·
W
Övr. Djur Hej ! kan ni inte lägga in några söta bilder på era hunder ,katter ,hästar,grisar,kaniner,marsvin,hamstrar m.m :love:
2
Svar
27
· Visningar
4 303
L
Övr. Djur Hej, har ett marsvin, som är snart 3 år, för nån månad sen, fick den en svart knöl, i örat, som e ungefär lika stor som en ärta, men...
Svar
6
· Visningar
1 295
Senast: Dravena
·
B
Övr. Djur Men! igår släppte jag ihop småttingarna med honan,det gick jättebra,det pussades och sniffades och putsades allt verkade ju toppen...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: Mia_R
·
Övr. Djur Min revbenssalamander simmar bara i ytan, verkar inte kunna "sjunka" så fort jag matar fiskarna eller honom så "hoppar" han upp mot...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: Mia_R
·
M
Övr. Djur Liknande inlägg kanske finns, men jag orkar inte leta, såå... Har funderat att skaffa kanin i några år nu, men har en allergisk...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: Mariika
·
B
Övr. Djur Nu har "nala" kommit till råtthimlen,vi hade en fin begravning på vedbacken för henne. På eftermiddagen så fick dom nya råttjejerna...
Svar
3
· Visningar
818
·
B
Övr. Djur Hej. Har på jobbet 2 fina råttflickor,vet inte den exakta åldern på dem men tippar på 2,5-3 ,pigga,glada och väldigt sociala. Såg nu i...
Svar
8
· Visningar
1 137
·
E
Övr. Djur Kan man ha kanariefåglar och zebra-finkar i samma bur?
Svar
3
· Visningar
2 214
Senast: ERIKSSON
·
Övr. Djur Jag var iväg och köpte en säck Toa Lätt idag. Såg att de har börjat sälja stora säckar med 100 liter alflis, lite dyrare men billigare i...
2
Svar
20
· Visningar
3 231
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar