Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Var hem till en bekant idag och hälsade på hennes rådisar :) Och så har hon en skitsöt kisse som är...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Om några veckor är det dax för mina fårskalletanter att börja klämma ur sig sina lammingar. De flesta av dem har inte haft lamm förut...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
24 596
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Gecko eller Ghecko? :P Whatever. Jag lära mig mer om sådana. Ngn som har som har lust att besvara lite questions? 1. Hur stora blir de...
Svar
7
· Visningar
2 509
Senast: Generalen
·
Övr. Djur jag har köpt en hamster :D :love: hjälp med namnförslag :D. det är ju bland de roligaste! va tycker ni om Adam brody? :D
2
Svar
27
· Visningar
1 705
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Idag har jag fått en mindre chock, på fm var det en grannfru som stötte på en björn mitt i byn när hon var ute med hunden.:eek: Björn...
Svar
18
· Visningar
1 352
Senast: Nidorina
·
S
Övr. Djur Vargen har länge funnits i vår närhet, den är vi inte rädda för. Detta underbara djur får mej bara att förundras och fascineras varje...
Svar
11
· Visningar
1 170
Senast: Sinsiew
·
S
Övr. Djur Ska köpa ett teddy marsvin (Har två nonself innan) . Hon e hona med färgerna Lemonaug/Cream/White Roan. Helst något sött på E eller som...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: PullMyLeg
·
Övr. Djur Vad är bäst att ha som burströ till en sån pälsboll? Har spån nu men det sprider hon ut över hela lägenheten + att hon har spån i hela...
Svar
7
· Visningar
1 669
Senast: _Elin_
·
Övr. Djur Nu ska min lilla gris få sällskap! Hur ska jag agera när jag sätter ihop dem för första gången? Tänkte släppa ihop dem ute på golvet...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: dashy
·
T
Övr. Djur Hejsan, har börjat fundera på om jag nån gång i framtiden (när jag är färdig med min utbildning och har pengar och sånt...) skulle...
Svar
14
· Visningar
7 868
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Jag köpte min kaninhona Ziri för 3 år sen, endast 6 veckor från djuraffären. Jag har utvecklats mycket som kaninägare med Ziri som lärt...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Älskar denna kaninras och vill veta mer om dem! Vet du t.ex. någon internett-sida om dom så tipsa gärna om den!:)
Svar
2
· Visningar
1 641
Senast: Annie_92
·
Övr. Djur Getingar sticker in en gadd och sprutar in gift. Myggor sticker in en snabel och sprutar in någonting samt suger blod. Men hur gör...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur En berättelse om vår Stäppvaran Tösen. Och en berättelse om hur illa vissa reptiler sköts. Med folk som slutar mata för att den ska...
Svar
11
· Visningar
1 619
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Vi plockade upp en lösspringande kanin vid vägen när vi var ute och körde idag. Den är absolut tam (när vi väl lyckades fånga den) och...
Svar
8
· Visningar
4 726
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Har precis kommit hem, har varit och hämtat en liten råtta :D Sonic Fyrkant får hon heta, är en 12 veckor gammal agouti hooded :)
Svar
15
· Visningar
1 113
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Suck... Bestämde mig för drygt en månad sen att skaffa mig undulater :love: och skaffade då fram bur och allt tillbehör för att allt...
Svar
7
· Visningar
1 347
Senast: Bison
·
Övr. Djur De är ju bara så söta så jag måste visa lite bilder :) De kläcktes för lite mindre än en vecka sedan och av 11 ägg blev det 8 friska...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Kl 15,00 var vi hemma efter att ha hämtat mina nya honor. :) Så, får jag nu presentera för er.. Hikari och Hoshi Båda två...
Svar
8
· Visningar
902
Senast: Reykur
·
Övr. Djur Av alla häst/övriga djurägare, är det någon mer än jag här inne som har hönor?:confused: Om du har, vad för sort?
Svar
15
· Visningar
1 251
Senast: Sariz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama