Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag har fyra marsvin, två honor i en bur och två andra honor i en annan bur. För en vecka sedan hittade jag en av honorna döda och fick...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: Angelina
·
Övr. Djur Fram tills idag har mina kaniner enbart haft en betesbur på 0,5*1m att beta i. Både jag och pappa har länge velat bygga en hage åt dem...
Svar
4
· Visningar
717
Övr. Djur Hur vanligt är lungödem hos marsvin? Och vad är symtomen?
Svar
7
· Visningar
2 901
Senast: Nidorina
·
Övr. Djur åh nu är vi på väg å få kycklingar , det piper i äggen och ett ägg är ltie sönderpickat :idea: :love: ska ta kort på sötingarna sen...
Svar
5
· Visningar
790
A
Övr. Djur nån som e duktig på marsvin?:confused: Min ena lilla gris(ca 5 år) uppför sig konstigt...jag har i ett par dagar behövt tvätta av...
Svar
2
· Visningar
915
·
N
Övr. Djur hej skulle vills veta hur d går till på en keldjursbedömning, å va de kostar å vara med...? tänkte vara med me min kanin nu i...
Svar
3
· Visningar
799
·
S
Övr. Djur vad ska i igentilligen kaniner äta eller som dom kan äta? iblan så vill mina kaniner inte äta tex en morgn skulle jag ge dom mat men dom...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 829
S
Övr. Djur Jag tycker att min kanin har fått längre och längre underkäks framtänder medan de på överkäken blir kortare och kortare. Tänderna på...
Svar
2
· Visningar
1 940
Senast: Sandie
·
Övr. Djur Ni som har kaniner i vanliga burar normalt, får de komma ut i betesburar nu på sommaren? Hur har ni byggt era burar? Vad har ni i dem...
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: NathalieBorgman
·
Q
Övr. Djur Kan man ha en ensam tjur, som en häst på lösdrift? Alltså den går i en hage med vindskydd och man kanske går ut och går med den och...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 941
Senast: Trissa
·
A
Övr. Djur På onsdag bär flyttlasset av mot Strömstad, och vi har alltså en ca 7 timmar lång bilresa att avverka. Oskar trivs och känner sig trygg...
Svar
4
· Visningar
955
Övr. Djur hittde en insekt i natt ute när jag rökte som lyste grönt ifrån rumpan såg ut som något flygfä någon som vet vad det var för något?
Svar
12
· Visningar
3 494
Senast: nevin
·
Övr. Djur Titta vad jag sprang på idag! :love: (bilderna är klickbara.) Kolla minen! :rofl:
Svar
12
· Visningar
997
Senast: Matiz
·
C
Övr. Djur Jösses vad gör man?Vi hittade en fågelunge i rabatten...den är inte flygfärdig.Vi var tvugna att ta upp den annars hade hundarna tagit...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: crazy
·
Övr. Djur Skulle vilja veta hur man tar reda på att kaninen är i lagom hull! Har blivit lite nojig över att min Dvärg vädurs hane är lite tunn...
Svar
6
· Visningar
2 549
Övr. Djur Här är dom :) sex stycken sötnosar som föddes i lördags. Mamma är ninni och pappa är greger. Ninni Greger :love:
Svar
2
· Visningar
732
Övr. Djur Såg i en annons att en kille skänkte bort två kaniner med bur, och var inte särskilt långt bort heller (1,2 mil = 20min med bil)...
Svar
8
· Visningar
1 085
Övr. Djur Åh det här är så skoj!! :D 250 liters akvariet som mina råttbrudar bor i nu är allt annat än snyggt, det passar defenitivt inte ihop...
Svar
17
· Visningar
1 160
Senast: wtf
·
Övr. Djur Är lite orolig för min ena hamster, tycker hon dricker dåligt. Igår låg hon helt utslagen i röret och vanligtvis ligger hon hopkurad...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Widerberg
·
Övr. Djur Skulle ge lilla Dunder sin frukost idag på morgonen, då låg han där alldeles stilla... Han var ju lite dålig i söndags, men på måndag...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: Royal_724
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama