Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Övr. Djur Jösses vad gör man?Vi hittade en fågelunge i rabatten...den är inte flygfärdig.Vi var tvugna att ta upp den annars hade hundarna tagit...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: crazy
·
Övr. Djur Skulle vilja veta hur man tar reda på att kaninen är i lagom hull! Har blivit lite nojig över att min Dvärg vädurs hane är lite tunn...
Svar
6
· Visningar
2 559
Övr. Djur Här är dom :) sex stycken sötnosar som föddes i lördags. Mamma är ninni och pappa är greger. Ninni Greger :love:
Svar
2
· Visningar
732
Övr. Djur Såg i en annons att en kille skänkte bort två kaniner med bur, och var inte särskilt långt bort heller (1,2 mil = 20min med bil)...
Svar
8
· Visningar
1 086
Övr. Djur Åh det här är så skoj!! :D 250 liters akvariet som mina råttbrudar bor i nu är allt annat än snyggt, det passar defenitivt inte ihop...
Svar
17
· Visningar
1 161
Senast: wtf
·
Övr. Djur Är lite orolig för min ena hamster, tycker hon dricker dåligt. Igår låg hon helt utslagen i röret och vanligtvis ligger hon hopkurad...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: Widerberg
·
Övr. Djur Skulle ge lilla Dunder sin frukost idag på morgonen, då låg han där alldeles stilla... Han var ju lite dålig i söndags, men på måndag...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur Min dvärgvädur har fått som en knöl på magen. E det någon annans kanin som fått något liknande? :crazy: Den är väl lika stor som en...
Svar
8
· Visningar
2 442
Övr. Djur Hmm, är lite orolig! Mitt marsvin bara ligger, ögonen rinner och allmänt hängig! Någon som vet vad det kan va! Han äter inte morötter...
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: Wilmakanin
·
E
Övr. Djur Igår blev jag ägare till en kanin, belgisk jätte. Det var egentligen inte meningen utan vi hittade kaninen som släppts ut av sin...
Svar
6
· Visningar
4 572
Senast: Elliell
·
C
Övr. Djur En tjej i stallet har ett marsvin och hon har alltid tagit med sig hö hem till det. Men nu har bonden tagit in hösilage istället, någon...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: corno79
·
Övr. Djur Mjahapp... Här skulle man köpa råttbebis men fick hem en talgoxe istället :rofl: Skulle precis till Willys och så kommer en grannunge...
Svar
16
· Visningar
1 332
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Djur http://www.snyggast.se/?5438255[ Min fotbollspelande lilla nin :love: Inte för jag vet hur hon lyckade med det där eftersom att...
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: Jojjo811
·
S
Övr. Djur Asså jag vill ha akvarium å massa fiskar! Nåt förslag på vart jag kan hitta bra, snygga och enkla (lättrengörliga) akvarium nånstans...
Svar
13
· Visningar
2 104
Senast: The Great White Shark
·
Övr. Djur Här kommer lite bilder från senasta tävlingen när jag var och tävlade på Hönö. De va västkustens KH som annordnade tävlingen, och alla...
Svar
16
· Visningar
1 413
Senast: Chriistiina
·
Övr. Djur Undrar om ngn vill ge mig tips på vad jag kan inreda mina marsvinsburar med ytterligare? Vill inte att de ska ha tråkigt tiden de...
Svar
8
· Visningar
1 503
Senast: nyponros
·
J
Övr. Djur Jag tycker om hästar, vara ute i naturen, bor på landet men jag har ett stort problem med ett litet djur, hur är det för er bukefolk...
Svar
13
· Visningar
1 223
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Jag tycker att vi med "andra djur" (:angel: ) ska presentera dem i en tråd här! Spelar ingen roll vilket djur du har, sålänge det inte...
Svar
4
· Visningar
2 059
Övr. Djur Idag var jag hos min kompis som har likadana höns som jag och fick ägg, så nu ligger min höna på ägg, så får vi se om det blir...
Svar
2
· Visningar
2 892
N
Övr. Djur går dom att få tama? jag tog emot en gammal ökenråtta från en jag känner annars hade dom avlivat den. för att Fru Råtta inte skulle...
Svar
11
· Visningar
6 612
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix