Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Min dvärgvädur har fått som en knöl på magen. E det någon annans kanin som fått något liknande? :crazy: Den är väl lika stor som en...
Svar
8
· Visningar
2 441
Övr. Djur Hmm, är lite orolig! Mitt marsvin bara ligger, ögonen rinner och allmänt hängig! Någon som vet vad det kan va! Han äter inte morötter...
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: Wilmakanin
·
E
Övr. Djur Igår blev jag ägare till en kanin, belgisk jätte. Det var egentligen inte meningen utan vi hittade kaninen som släppts ut av sin...
Svar
6
· Visningar
4 568
Senast: Elliell
·
C
Övr. Djur En tjej i stallet har ett marsvin och hon har alltid tagit med sig hö hem till det. Men nu har bonden tagit in hösilage istället, någon...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: corno79
·
Övr. Djur Mjahapp... Här skulle man köpa råttbebis men fick hem en talgoxe istället :rofl: Skulle precis till Willys och så kommer en grannunge...
Svar
16
· Visningar
1 332
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Djur http://www.snyggast.se/?5438255[ Min fotbollspelande lilla nin :love: Inte för jag vet hur hon lyckade med det där eftersom att...
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: Jojjo811
·
S
Övr. Djur Asså jag vill ha akvarium å massa fiskar! Nåt förslag på vart jag kan hitta bra, snygga och enkla (lättrengörliga) akvarium nånstans...
Svar
13
· Visningar
2 104
Senast: The Great White Shark
·
Övr. Djur Här kommer lite bilder från senasta tävlingen när jag var och tävlade på Hönö. De va västkustens KH som annordnade tävlingen, och alla...
Svar
16
· Visningar
1 412
Senast: Chriistiina
·
Övr. Djur Undrar om ngn vill ge mig tips på vad jag kan inreda mina marsvinsburar med ytterligare? Vill inte att de ska ha tråkigt tiden de...
Svar
8
· Visningar
1 502
Senast: nyponros
·
J
Övr. Djur Jag tycker om hästar, vara ute i naturen, bor på landet men jag har ett stort problem med ett litet djur, hur är det för er bukefolk...
Svar
13
· Visningar
1 223
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Jag tycker att vi med "andra djur" (:angel: ) ska presentera dem i en tråd här! Spelar ingen roll vilket djur du har, sålänge det inte...
Svar
4
· Visningar
2 059
Övr. Djur Idag var jag hos min kompis som har likadana höns som jag och fick ägg, så nu ligger min höna på ägg, så får vi se om det blir...
Svar
2
· Visningar
2 892
N
Övr. Djur går dom att få tama? jag tog emot en gammal ökenråtta från en jag känner annars hade dom avlivat den. för att Fru Råtta inte skulle...
Svar
11
· Visningar
6 612
Senast: nyponros
·
T
Övr. Djur Ahh, jag har gått och förälskat mig i fiskar:eek: Ynglen är så söta så när 110l akvariet var fullt med yngel så fick jag skynda till...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 518
Senast: Tiggertjejen
·
L
Övr. Djur Hej, jag har en kanin på 15 veckor och jag tänkte att jag skulle börja lära honom gå i sele. Men det går inte speciellt bra. Jag...
Svar
5
· Visningar
2 112
Senast: Laaya
·
Övr. Djur Nu har jag suttit en stund och tittat på råttorna som far runt som dårar här i rummet, och det som förbryllar mig är att Disa far efter...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Min Zvinto som ligger och njuter av sommaren. :love: Portättbilder Goman Zvinto - Lika fin som alltid. :) Fia Mimi Kommer...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: _Flickan_93
·
Övr. Djur Nu har sötnosarna redan blivit 6 veckor gamla, och stannar bara i 2 veckor till (förutom min hona och de två som ej är tingade än). Vet...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Only_Me
·
T
Övr. Djur Var gör man av den när man åker på semester och inte har någon som kan passa den?
2 3
Svar
44
· Visningar
2 346
Senast: Tiggertjejen
·
O
Övr. Djur Jag har två rått honor. Dom är ca 2 år nu och sista tiden sover dom mest. :( Jag känner inte igen dom längre och börjar fundera på om...
Svar
14
· Visningar
1 022
Senast: Orzon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama