Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur För att göra en lång historia kort - jag skulle få hem en råtta från Gävle. Ordnade transporthjälp som skulle åka därifrån via Falun och...
Svar
14
· Visningar
1 423
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Knäppt lite nya bilder på gammelskruttan Diva, som fyller 2½ snart :) :love: http://images.fotopic.net/?id=30795299&noresize=1...
Svar
4
· Visningar
831
·
S
Övr. Djur häftig fågel! :D inte så intressant första halvan av filmen, men börja lyssna nogrannare efter typ halva...
Svar
8
· Visningar
2 090
Senast: Sockeplast
·
Övr. Djur Jag undrar om man kan klippa kaninens undertand med en vanlig klosax utan att behöva söva henne.?? Undrar också ifal man kan sticka...
Svar
18
· Visningar
4 387
Senast: Bison
·
C
Övr. Djur Hallå är det någon här inne på buke som vet vad fästingar är bra för? Jag har länge funderat på vad fästingar gör för nytta likadant...
2
Svar
21
· Visningar
1 819
Senast: Charlie-Boy
·
Övr. Djur Ok nu har jag frågat om höns, men getter då? Hur får man tag på en sådan? Kan man ha en ensam get om man har andra djur runt...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: Kardinal
·
M
Övr. Djur Jag märker på mitt marsvin att han börjar på att bli gammal nu ( 5 år och 7 månader). Han ligger mest och sover, magen har krånglat en...
Svar
8
· Visningar
2 076
Senast: Bison
·
I
Övr. Djur Är det någon som haft problem med grävling? Vi har. Den går in i stallet, äter av maten, dricker vatten ur spannarna och sover i ett...
Svar
12
· Visningar
3 119
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Undrar om någon kan skicka bilder på sina uteburar. Ska bygga en som mitt marsvin kan vara i när det är fint väder. Så jag behöver lite...
Svar
5
· Visningar
1 361
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur hur länge är en get dräktig? Ska nog köpa en get och en bock och ägarna trodde att geten var dräktig, men frågan är när kan den komma...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: PrittePuff
·
Övr. Djur Blev så sjukt myggigt här inne så jag skulle stänga dörren. Men icke sa nicke, den gick inte att stänga, nåt tog emot... Och vad ser man...
Svar
17
· Visningar
1 079
·
Övr. Djur Det hände något hemskt alldeles nyss, mamma kommer inrusadne med katt och hund och säger att det ligger en råtta på gräsmattan som rör...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur Vilka här brukar ta ut sina marsvin på sommaren? och udner vilka former, alltså hur mycket, vad för bur? Själv har jag tagit ut mina...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: millansnillan
·
Övr. Djur Vi får in en massa såna här varje sommar... De är äckliga och jag hatar de och de har spröt i röven :crazy: Vad är det förnåge? kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 943
Senast: Nera
·
S
Övr. Djur min kanin har inte ätit på 2 dagar vad ska jag göra?? jag har get min kanin sallad, morot, äppel, hö, kneck bröd, vatten. SNÄLLA...
Svar
15
· Visningar
3 926
Senast: star_star
·
Övr. Djur har det gått snart ett år sen "mina" första kaninbäbisar kom.. Tänkte visa hur dom ser ut nu :D Här är dom en dag. Fem...
Svar
11
· Visningar
831
Senast: _ceylon_hampus_
·
D
Övr. Djur Min dvärgvädur fuchs har några stora knutor i pälsen, hur ska jag få bort dem?? (Jag borstar henne nästan varje dag, knutorna var där...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: _ceylon_hampus_
·
C
Övr. Djur ...fast den här gången på Lina :) Lina Tittar fram Nämen tjaa Vilar
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Only_Me
·
3
Övr. Djur Nu finns inte Isa mer. Nu lever hon i himelen, tillsammans med alla andra marsvin. Jag kommer ihåg den dagen jag köpte dej, fasst det...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: 3mmaaa
·
C
Övr. Djur Tintin är ute och äter massa gott gräs :d Uppskattas vääääldigt mycket. Vackring Tintin Fina Tintin Underbaar Tänk att...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: charmisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt