Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Någon som känner till någon sånt?
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: Jenka
·
Övr. Djur Kan en örn eller en räv ta en 2-månader gammal lammunge?? Jag har svårt att tro det! Men en bekant till mig hävdar att de har blivit...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: Gnist
·
B
Övr. Djur dom sover hela dagarna, springer i det :devil: hjulet hela nätterna, och de flesta är inte lika roliga som denna...
2
Svar
24
· Visningar
1 696
Senast: Only_Me
·
M
Övr. Djur Ngn som vet var man kan hitta en bra borste till sina marsvin? Dom är släthåriga, hyfsat korthåriga och med väldigt tjock päls...
Svar
9
· Visningar
783
Senast: Phocahontas
·
Övr. Djur Jahopp, då har råttorna dragit på sig skabb nu igen, så det blir till att ringa till veterinären och fixa ivomec. Där rök min Peace &...
Svar
4
· Visningar
1 248
Senast: gul_zebra
·
M
Lantbruksdjur Hur länge kan man spara ägg för senare ruvning? Mina värper just nu ganska dåligt, pga att nästan alla vill ruva. Så jag tänkte få fram...
Svar
4
· Visningar
1 833
Senast: SusanneO
·
L
Övr. Djur kan en kanin äta björk? vad för slags grenar ska dom inte äta?:bump: :bump:
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: _Asynja_
·
Övr. Djur Nu när det blev soligt idag så har jag passat på att ta med mig Mats till vattenparken och fotat lite :D Bilderna går att klicka på...
2
Svar
20
· Visningar
1 455
Senast: Only_Me
·
M
Övr. Djur Min hona är dräktig och föder vilken dag som helst det är bara frågan om tid nu!!:crazy: Hon bara ligger i ett hörn och vill inte äta...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: MLI_91
·
Z
Övr. Djur Har en pojk som i sin tur har två råttor...Den ena råttan verkar inte alls må bra. Verkar i mina ögon apatisk, uppsvullen i kroppen...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hmm.. vet inte om ni kommer ihåg min pojkvänns problem med duvor på balkongen.. Vilket fall som helst, nu har dom byggt ett rede och...
Svar
3
· Visningar
1 400
Senast: _Diddl_
·
Övr. Djur Igår kom mina nya tillskott, Tula och Agnes :love: Båda är tamråttor förståss, och ska efter deras 6 veckors karantän flytta ihop med...
2
Svar
27
· Visningar
1 844
Senast: aiquen
·
P
Övr. Djur Tog lite bilder igår efter att ha släpat ut buren. Nu är det så pass varmt ute så att kaninerna kan få flytta ut på heltid. Bosse har...
Svar
12
· Visningar
930
Senast: pippi27
·
Övr. Djur I söndags när jag skulle gå och skura ponnyernas vattenkar tog jag en genväg genom kornas (highland cattle) hage och döm om min...
2
Svar
26
· Visningar
2 350
Senast: Luff
·
Övr. Djur Har två kaniner osm jag haft sedan januari. Dom var rätt magra när dom kom och har väl gått upp lite mera i vikt nu. Men det är bara...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Jojjo811
·
Z
Övr. Djur Nu har jag blivit hamsterägare och jag undrar vad hamsterns Basföda är ... Tycker att hamstern jag fått hem är ngt gles i pälsen och...
Svar
5
· Visningar
3 236
Senast: Nera
·
Övr. Djur Igår blev min hund biten av detta djur i överläppen. Den satt som satan men vi har ingen aning om vad det är för bagge. Någon som är...
Svar
5
· Visningar
1 375
Senast: Royal_724
·
S
Övr. Djur Nån som gjort de eller har erfarenhet från sånt där?
Svar
4
· Visningar
924
Senast: _Sparris__
·
T
Övr. Djur Om en vecka skall jag resa med min kanin och jag skulle gärna vilja ha tips och råd. Kanske någon som har rest förrut kan berätta hur...
Svar
8
· Visningar
7 763
Senast: ninni_
·
Övr. Djur hehe :) dom är såå söta och riktiga bustjejer! Belsebub (korsning med dumbo) Lucifer
2
Svar
33
· Visningar
2 207
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård