Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Nu när det blev soligt idag så har jag passat på att ta med mig Mats till vattenparken och fotat lite :D Bilderna går att klicka på...
2
Svar
20
· Visningar
1 452
Senast: Only_Me
·
M
Övr. Djur Min hona är dräktig och föder vilken dag som helst det är bara frågan om tid nu!!:crazy: Hon bara ligger i ett hörn och vill inte äta...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: MLI_91
·
Z
Övr. Djur Har en pojk som i sin tur har två råttor...Den ena råttan verkar inte alls må bra. Verkar i mina ögon apatisk, uppsvullen i kroppen...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hmm.. vet inte om ni kommer ihåg min pojkvänns problem med duvor på balkongen.. Vilket fall som helst, nu har dom byggt ett rede och...
Svar
3
· Visningar
1 399
Senast: _Diddl_
·
Övr. Djur Igår kom mina nya tillskott, Tula och Agnes :love: Båda är tamråttor förståss, och ska efter deras 6 veckors karantän flytta ihop med...
2
Svar
27
· Visningar
1 843
Senast: aiquen
·
P
Övr. Djur Tog lite bilder igår efter att ha släpat ut buren. Nu är det så pass varmt ute så att kaninerna kan få flytta ut på heltid. Bosse har...
Svar
12
· Visningar
930
Senast: pippi27
·
Övr. Djur I söndags när jag skulle gå och skura ponnyernas vattenkar tog jag en genväg genom kornas (highland cattle) hage och döm om min...
2
Svar
26
· Visningar
2 348
Senast: Luff
·
Övr. Djur Har två kaniner osm jag haft sedan januari. Dom var rätt magra när dom kom och har väl gått upp lite mera i vikt nu. Men det är bara...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Jojjo811
·
Z
Övr. Djur Nu har jag blivit hamsterägare och jag undrar vad hamsterns Basföda är ... Tycker att hamstern jag fått hem är ngt gles i pälsen och...
Svar
5
· Visningar
3 234
Senast: Nera
·
Övr. Djur Igår blev min hund biten av detta djur i överläppen. Den satt som satan men vi har ingen aning om vad det är för bagge. Någon som är...
Svar
5
· Visningar
1 374
Senast: Royal_724
·
S
Övr. Djur Nån som gjort de eller har erfarenhet från sånt där?
Svar
4
· Visningar
924
Senast: _Sparris__
·
T
Övr. Djur Om en vecka skall jag resa med min kanin och jag skulle gärna vilja ha tips och råd. Kanske någon som har rest förrut kan berätta hur...
Svar
8
· Visningar
7 743
Senast: ninni_
·
Övr. Djur hehe :) dom är såå söta och riktiga bustjejer! Belsebub (korsning med dumbo) Lucifer
2
Svar
33
· Visningar
2 207
Senast: Meibla
·
S
Övr. Djur Jag har två chinchillor på 6 och 4 år . Nån som är bra på chincillor som kan ge tips ? Är inte världens bästa på sånna djur . Har haft...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: Saknar_dej
·
E
Övr. Djur Denna tjur blev för tuff och smart för Bullridning så den pensionerades http://www.7humor.com/link/?156018
Svar
13
· Visningar
1 072
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Djur Jag har fått tebax mina råttor av mitt ex. :D Efter 1 års kämpande för att få hem dom så är dom äntligen här :bow: :love: Visserligen...
Svar
10
· Visningar
948
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur Kan man ha ett marsvin ute på sommaren? Typ om man bygger en bur ovan marken och dem har bra skydd?
Svar
17
· Visningar
2 930
Senast: Ponny_Freaket
·
Övr. Djur Jag är sugen på att skaffa en igen... :) Hade det när jag var liten och bodde hemma och den blev så tam och social, jätterolig! Tycker...
Svar
4
· Visningar
12 035
Senast: milly
·
E
Övr. Djur Jag ska bygga en ny utebur åt min kanin. Men jag har ingen aning om hur den ska se ut! Tips? Bilder? :)
Svar
5
· Visningar
6 074
L
Övr. Djur Jag har hört att djur tycker mest om namn som har bokstaven s i sig. :D
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Survey
  • Ponny dödad av varg

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat