Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Heejsan alla djurvänner! Jag har en vädur som är jättesnäll. Han är tam och går själv i hela huset, dock har vi köpt honom av några...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: Linda_nicole
·
Övr. Djur Tja, första gången jag testar teckna detta djur. Tog oändlig tid. Hyfsat nöjd med resultatet då det var svårare än jag trodde. "suddet"...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Tinen
·
S
Övr. Djur ...en av miljoner, men ändå :crazy: min kompis har hittat en liten bortsprungen/utslängd vädur på sin tomt för några dagar sedan, och...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Sockeplast
·
M
Övr. Djur Denna fråga kommer troligtvis flyttas men jag försöker ändå, för jag har nog större chans att få snabbare svar här.Skulle plocka in mina...
Svar
12
· Visningar
1 374
Senast: marina w
·
S
Övr. Djur skulle nå vara intreserad av en klubb som har aktiviteter för följande små djur sälskaps djur kaniner råttor möss gerbil...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: soffeloffan
·
E
Övr. Djur Jag brukar hoppa lite med en av ridskolans kaniner. Han hoppar högt och bra med hur får jag honom att följa efter mig och inte sticka...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Harmoni
·
Övr. Djur Min nymfis dog igår, hur ska man komma över d? Har haft henne sen hon va bäbis alltså mer än 15 år nu...va ju min bästa vän, kändes som...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Jempan
·
Övr. Djur Ska hämta två råttbebisar på måndag :) sambon är lite orolig för att dom ska lukta (de kommer att bo i ett 160 l akvarium m lysramp...
Svar
14
· Visningar
1 786
Senast: KisseNova
·
Övr. Djur Har gått och väntat i 30 dagar på att kaninungarna skulle komma. Trodde jag skulle få vänta fler dagar, men det tyckte inte Fia. Så...
Svar
12
· Visningar
1 236
Senast: Axelle
·
F
Övr. Djur Hejsan! Jag har en kanin som heter Rabbe, han ska få en kompis, men jag har några frågor ( Jag har utökat frågorna sedan förra gången!!)...
Svar
8
· Visningar
1 664
Övr. Djur vet inte vad jag ska lägga denna redigt men testa här..!!!! ha hört att man inte kan ha åsnor tillsammans med hästar..!!! för att...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur Tänkte att eftersom det snart är sommar, så kan alla som vill lägga in lite vår- och sommarbilder på sina djur. :) De som inte vill kan...
Svar
4
· Visningar
848
Lantbruksdjur Hej! Behöver svar ganska snabbt... Var sjutton hittar man djurtransportörer? Ska förflytta 24 tackor med lamm ca 30 mil. Letar och...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur Hur ser man att en dvärghamster väntar ungar ? Dottern har parat sina hamstrar vid ett flertal tillfällen och jag är lite nyfiken på...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Kan dom få d? Min fågel har hostat(?) ett tag nu e idag e hon jätteslö o ser ut som hon ska trilla av pinn vilken sekund som helst :cry...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Jempan
·
T
Övr. Djur Jag har för ungefär fyra veckor sedan skaffat min första kanin. :D Det är en tjej på ett år som tidigre har bott i ett stall men har nu...
Svar
3
· Visningar
1 178
Senast: Tofslan
·
P
Övr. Djur Missade att skicka den här till dig så jag tänkte att jag kunde lägga den här istället. En blid av en del av hagen som mina kaniner har...
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: R8n
·
Övr. Djur i vårat villaområde är det någon som har släppt ut sina tamkaniner. Dessa kaniner förökar sig varje år och har ungarna under grannenns...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: marieka
·
C
Övr. Djur Finns det nån som är kaninpsykolog? Eller åtminstone nån som är bra på kaninbeteenden?
Svar
6
· Visningar
1 622
Senast: _Elin_
·
E
Övr. Djur För två dagar sen fick vi råttungar i hemmet :). Det var Arwen som fick sina 8 ungar. Men hon kommer inte få fler ungar igen då hon...
Svar
6
· Visningar
848
Senast: et_flikkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama