Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Har en dvärgvädurskaninhona som parades vid 8 månaders ålder och min dotter väntade tålmodigt och förväntansfullt på att ungarna skulle...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: Sannis
·
H
Övr. Djur Hur avlivar man Leguaner?
Svar
3
· Visningar
1 809
Senast: pimy
·
I
Övr. Djur Hej! Jag skaffade sedan ett par månader tillbaka en flickvän till min kastrerade hankanin Snutte. Trodde jag iallafall. De jag köpte...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Nessan
·
A
Övr. Djur De senaste 4-5 nätterna har min hermelinkanin varit väldigt orolig.. Han bökar omkring nåt alldeles förskräckligt i ströet i sin bur och...
Svar
5
· Visningar
768
Senast: Axelle
·
M
Övr. Djur Hej! Köpte för två år sedan gullliga roborowskikillar som under ett års tid levde lyckliga tillsammans. Helt plötsligt märkte jag dock...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Min kompis dotter har problem med sin hamster. Han tappar päls och veterinären tror att det är allergi mot ströet. Hon hade spån först...
Svar
12
· Visningar
2 129
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Hur varmt måste det vara (natt) för att kaninen ska kunna flytta ut dygnet runt? Vi har byggt en utebur å vill inte riskera hälsan!
Svar
5
· Visningar
1 663
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Är det någon som har/haft det? Sambons dotter säger att några flickor i hennes klass har skogsödlor som "sällskapsdjur". Dom har...
Svar
3
· Visningar
5 249
Senast: KungTulle
·
Lantbruksdjur Är litet ledsen i ögat för på fredag kommer lantbrukstjänst och avlivar Tilde.:cry: Hon är ju en gammal gris och nu har hennes ena...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: mimus
·
D
Lantbruksdjur har skaffat mig en egen klippmaskin till fåren:D .dom 2 jag har klippt ser för:devil: ut.finns det ingen som kan ge råd. dessutom fick...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Gnist
·
B
Övr. Djur Så, då var dom 120 kossorna äntligen utsläppta. Glada vart dom och bildbevis på detta finns :)
Svar
11
· Visningar
2 333
Senast: Bohemic
·
G
Övr. Djur Hur ser man skillnad på hanar och honor? När är dom köns mogna? Vilken kost är bäst för dom ? Ja berätta allt som är värt att...
Svar
4
· Visningar
1 322
Senast: Modig_Korn
·
V
Övr. Djur Mina marsvin, två äldre hanar börjar sakta få börja äta gräs igen.Men när dom börjar gå ute cirka 8 timmar om dagen,ska jag då ändå ge...
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Vad behöver kor för foderstat, jämfört med hästar? Jag antar att det skiljer en del mellan mjölkkor och köttdjur också. Varför är...
2
Svar
32
· Visningar
2 947
Senast: Bohemic
·
Övr. Djur Nån mer än jag som har problem med fästingar på kaninen? Min kanin får alltid fästingar som sätter sig på öron, nacke, nos och runt...
Svar
12
· Visningar
4 575
Senast: lovely_piff
·
A
Övr. Djur Byggandet av Oskars utebur är påbörjat, och kmr troligen att vara färdigt i slutet av veckan. Han kmr då att få flytta ut dagtid, så att...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Stoppard
·
N
Övr. Djur Hör och häpna, imorse blev jag nästan rädd! Den lilla trettonveckors kaninbebisen hade påbörjan till hakpåse! :eek: Jag fick hem henne...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 717
Senast: Stoppard
·
Övr. Djur jag har en supergullig marsvinshane som alltid är väldigt gullig och snäll förutom när man ska klippa hans naglar och bada honom. när...
2
Svar
23
· Visningar
2 938
Övr. Djur På onsdag ska jag åka och hämta mina första gerbiler, två pojkar från en uppfödare i borlänge. Det är en agouti och en grey agouti. De...
Svar
1
· Visningar
1 717
Senast: Axelle
·
Övr. Djur ska man känna "höftbenen" på en kanin? eller är han för smal..han får fri tillgång på hö, kanin blandning..+ att han får en del frukt...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama