Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Övr. Djur Är intresserad av köttraser mest då shropshire, men även oxford och undrar om någon känner till någon som har och säljer det i södra...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Gnist
·
M
Övr. Djur har läst på en sida att linfrö är väldigt nyttigt till kaniner men att man måste låta den dra i kokt vatten först tills fröna bildar...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: moon light
·
Övr. Djur Tänkte bara presentera er för mina vackra fiskar. :) )Någon som har en massa förslag på namn förresten? ;)) Black Molly (har 3st)...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: mizz
·
Övr. Djur Hej! är det nån duktig får människa som har någon huskur på mastit. Det är tredje dagen hon är sjuk o får ethacillin(tror jag det...
Svar
11
· Visningar
1 666
Senast: Prillan
·
S
Lantbruksdjur Nu ska jag äntligen skaffa lite får och har lite frågor: Om man köper lamm, hur gamla ska dom vara innan man kan ta hem dom hit? Och om...
Svar
10
· Visningar
1 287
Senast: storeskog
·
S
Övr. Djur Hejsan nån som vet nån bra sida där man kan läsa om olika fisk grupper ska skriva ett arbete om Laxkarpar men hittar ingen bra sida då...
Svar
1
· Visningar
1 189
Senast: Gabbi
·
O
Övr. Djur Ger jag mina marsvin för lite mat? Läste i tråden ovanför och ni verkar verkligen ge era mycket mera mat än vad jag ger mina! jag ahr...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: Kilauea
·
K
Övr. Djur Min kanin Hampus fyller otroliga 12 år i sommar (11 juni rättare sakt) jag undrar vad ni skulle ge han?? han får hö hur mkt hn vill...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Krulidut
·
Övr. Djur Vad ger ni era marsvin!? Har dålig koll på vad man kan ge till marsvin! Det jag har gett till Dunder är: Morot, gurka, vitkål...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 764
Senast: nyponros
·
Lantbruksdjur JAg lyckas inte få en bra vatten ho till mina grisar. Jag vill nu ha bra förslag hur ni löser detta!! Mina grisar bökarrunt och...
Svar
5
· Visningar
2 784
Senast: Shettisar
·
R
Övr. Djur Vet snart inte vad jag ska göra, har tre katter, 2 honor och en kastrerad hane.... Enda sen den ena honan var liten (snart 1 år) har...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: rocki
·
Övr. Djur hur går det till egentligen? tog en bild på skalet hur bär den sig åt för att komma ut ur det där? slänger in en bild på...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: wtf
·
Övr. Djur Idag 11.30 är det dags för Sylvester att få somna in. Usch det är alltid lika jobbigt. :(
Svar
5
· Visningar
785
Lantbruksdjur och även lätt rodnad i huden på några ställen. Det är inte den vanliga raggfällningen, för den kommer senare och då fäller han jämnt...
Svar
7
· Visningar
1 453
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Igår kom en mink eller något annat och åt upp 4 kaninungar, bet ihjäl en. En liten unge överlevde men hans mamma ammar honom nog inte...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: soffeloffan
·
P
Övr. Djur Någon som förlorat ett djur (dött eller försvunnit) som vill prata om det? Mitt marsvin som bara hann bli 6 månader dog 8 december 2005...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: Modig_Korn
·
S
Övr. Djur Jag är så trött på att djur ska behöva fara illa :mad: skriv jättegärna på protestlistan mot Kanadas säljakt, de behöver all hjälp de...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Sockeplast
·
Övr. Djur ..har jag hemma. vi hittade den utanför trädgården, jagad av ett par katter. vi fångade den och riggade upp våran gamla kaninbur, och...
Svar
7
· Visningar
1 280
Senast: Cigam
·
Övr. Djur Så ser de flesta av mina lamm ut :love:
Svar
12
· Visningar
1 060
Senast: aiquen
·
S
Övr. Djur :o Alltså, jag ser ingen skillnad på ungarna, vet inte om jag kom hem med en hon eller han alla var ju exakt likadana.....:confused...
Svar
4
· Visningar
1 450
Senast: HumleDumle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama