Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Jaa... Frågan lyder till vad man ska ha med i en djurtidning ! Jag håller på med at göra en och behöver fakta om vad man kan ha med...
Svar
2
· Visningar
803
Övr. Djur Har tre tuppar kvar, hade ett gäng med hönor oxå förut men dom har jag blivit av med. Inte så svårt att ge bort hönor som tuppar. Borde...
Svar
7
· Visningar
1 341
Övr. Djur Var och hämtade en sugga idag. Ingen trevlig syn precis....:cry: . Damen som ägt henne köpte henne som liten på en djurmarknad hon...
Svar
17
· Visningar
2 361
Senast: pokara
·
Övr. Djur Kolla vad söt han är lilla Mats, sådär ligger han jämt :D
2
Svar
35
· Visningar
1 772
Senast: Meibla
·
T
Övr. Djur Hej hej, ny här.. Har för en vecka sen fått hem världens finaste lilla kille (dvärgvädur) han är hur cool som helst, modig, nyfiken...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Trudy
·
Övr. Djur vi har tingat två honungar ur samma kull som vi ska ta hem om fyra veckor (då de är 11 veckor). vi har lite funderingar på bur här och...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Har fått min biege kille nu :D han heter Bo och är jätte liten och söt :love: Ändrade planer blev det med... Vi ska inte...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: Modig_Korn
·
S
Övr. Djur Är det verkligen så bra? Hur stor risk är det egentligen att söva en så pass gammal kanin, om man ens bör det? Hon är vid god hälsa...
Svar
13
· Visningar
1 382
S
Övr. Djur Jag letar bra pellets och hö till kanin. Vart köper ni erat foder? har hört att det helst ska vara minst 18% fiberinnehåll i pellets...
Svar
13
· Visningar
3 721
Senast: moon light
·
L
Övr. Djur Jag har två supergulliga marsvinshanar Tuffulf och tjollet. Jag har problem med att de inte går å ha ihop. Tuffulf är ett extremt aktivt...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: gadriel
·
P
Övr. Djur Var på basar idag, Sarahs klass anordnade en tillställning för att samla in klasspengar. Vi hade en djurhörna dit jag givetvis hade med...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: pippi27
·
M
Övr. Djur nån som har erfarenhet av antibiotika? :confused: jag var i roslagstull och dom upptäckte att min nin hade början på öroninfektion i ena...
Svar
18
· Visningar
4 174
Senast: moon light
·
R
Övr. Djur tänkte bara om det finns någon som vet varför min råtthona nyser och gurglar på ett otäckt vis? kan det bero på att hon lever i en...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 239
Senast: R8n
·
Övr. Djur Doris har börjat styra och ställa i halva huset och nu har hon bestämt att soffan är bara hennes :D Doris vill gärna ligga på...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Hej. Jag har planer på att skaffa marsvin. Fungerar det att köpa marsvin från zooaffär, eller är det som råttor att man helst...
Svar
2
· Visningar
1 700
Senast: HumleDumle
·
Å
Övr. Djur Märkte i Torsdags att ett av våra två marsvin verkade lite dålig... han har gått ner ganska mycket i vikt och verkar inte kunna bajsa...
Svar
5
· Visningar
1 351
Senast: Z3:an
·
Övr. Djur ngn här som kastrerat kanin eller marsvin och fått problem? Svullnad eller feber eller rent av infektion? Vad gjorde ni åt det? Funderar...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Yes, nu har jag varit i farten igen :D Hade +grader i förrgår så jag var ut och fotade lite, tyvärr tog batterierna slut och sen har...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
7 873
Senast: GALOPP
·
Övr. Djur Imorse, 7.30-8.30, fick Ziri fyra välskapta ungar. :) Har inte varit hemma och kunnat se dem än men en familjemedlem berättade om...
Svar
17
· Visningar
1 165
T
Övr. Djur Idag kom jag att tänka på en fråga: Kan man transportera kaniner via tåg, och hur länge? och vad ska man tänka på? ;) Kramar :angel...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama